starprobleem
starprobleem
mijn gsi heeft een startprobleempje.
als ik hem wil starten dan hoor je de motor we ldraaien maar hij pakt hem niet aan ofzo?
soms als je het opnieeuw probeert pakt ie hem an een paar keer soms pakt hij hem ook gelijk en soms helemaal niet..
wat kan dit zijn? zwakke accu?
iets te maken met de rotor??
als ik hem wil starten dan hoor je de motor we ldraaien maar hij pakt hem niet aan ofzo?
soms als je het opnieeuw probeert pakt ie hem an een paar keer soms pakt hij hem ook gelijk en soms helemaal niet..
wat kan dit zijn? zwakke accu?
iets te maken met de rotor??
astra heeft te lang geduurt
- ASTRA POWER
- forum-gebruiker
Ik heb het een keer gehad totdat ie helemaal niet meer aan wou slaan ... was me brandstofpomprelais.
Bovenop je injectorrail zit een ventieltje ... even indrukken en checken of er druk op staat. Wel doekje erbij houden want er kan benzine uit spuiten. Geen druk = brandstofpomp offline
Bovenop je injectorrail zit een ventieltje ... even indrukken en checken of er druk op staat. Wel doekje erbij houden want er kan benzine uit spuiten. Geen druk = brandstofpomp offline
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
BDp sensor zit nieuwe op en da zit kabel bij.
brandsotf filter vervangen zal eens kijken na brandstof relais maar dacht dat hier ook een niewe voor was geplaatst.
heb nog een vraag over dat relais.
kan het zijn dat ze er een verkeerde in hebben gedaan?
want kwam er pas een tegen die de kapotte voor zou moeten stellen maar deze kwam niet overeen met die er nu inzit.
iemand een foto ervan hoe deze eruit moet zien?
brandsotf filter vervangen zal eens kijken na brandstof relais maar dacht dat hier ook een niewe voor was geplaatst.
heb nog een vraag over dat relais.
kan het zijn dat ze er een verkeerde in hebben gedaan?
want kwam er pas een tegen die de kapotte voor zou moeten stellen maar deze kwam niet overeen met die er nu inzit.
iemand een foto ervan hoe deze eruit moet zien?
hey jonges ik wilde mijn auto starten na langere tijd ongeveer 3 weken..
nu start hij niet meer. je hoort alles ronddraaien maaar hij wil niet aanslaan.
het ruikt wel na benzine maar hoe kan ik nou echt controleren of er benzine in de cilinder komt?
en heeft er iemand een foto van een brandstofrelais van een c2.0ne?
nu start hij niet meer. je hoort alles ronddraaien maaar hij wil niet aanslaan.
het ruikt wel na benzine maar hoe kan ik nou echt controleren of er benzine in de cilinder komt?
en heeft er iemand een foto van een brandstofrelais van een c2.0ne?
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
en anders trek je een slang los van je benzinefilter en laat iemand dan even starten, als er benzine uit gutst is het goed
en probeer eens te starten door aangesleept te worden en dan in zn 2 en koppeling los en een tijdje proberen
3 weken niet kunnen rijden... ik word er na 1 dag al gek van en moet het opgelost zijn
en probeer eens te starten door aangesleept te worden en dan in zn 2 en koppeling los en een tijdje proberen
3 weken niet kunnen rijden... ik word er na 1 dag al gek van en moet het opgelost zijn
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
okee heb accu opgeladen en nu doet hij het weer beter maar nog net niet helemaal perfect..Roy 2.0 16v schreef:en anders trek je een slang los van je benzinefilter en laat iemand dan even starten, als er benzine uit gutst is het goed
verder heb ik niet kunnen rijden omdat er roest verwijderd is auto zit nu weer helemaal in elkaar. maar moet mijn projct een keer updaten:D