Me Toetert wil niet normaal toeteren!
Me Toetert wil niet normaal toeteren!
hallo,
een maat van me heeft een 16v, maar zijn toeter wil het niet zo goed doen, als ie wil toeteren, dan gaat het heel snel achterelkaar. lijkt wel alsof de toetert over de dynamo loopt...
toet...(rust) toet...(rust) toet...(rust) toet... in 1 seconde, en als je gas geeft dan gaat het nog sneller. (Hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd )
soms doet ie het wel beter, maar vaak gaat het met snelle toeters :) dus zoals hierboven
ik heb de toetert getest om direct op accu te monteren met draadjes , dan gaat ie als een tierelier! (gewoon goed in 1 toon)
wat zou het kunnen zijn?????
bedankt alvast.
een maat van me heeft een 16v, maar zijn toeter wil het niet zo goed doen, als ie wil toeteren, dan gaat het heel snel achterelkaar. lijkt wel alsof de toetert over de dynamo loopt...
toet...(rust) toet...(rust) toet...(rust) toet... in 1 seconde, en als je gas geeft dan gaat het nog sneller. (Hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd )
soms doet ie het wel beter, maar vaak gaat het met snelle toeters :) dus zoals hierboven
ik heb de toetert getest om direct op accu te monteren met draadjes , dan gaat ie als een tierelier! (gewoon goed in 1 toon)
wat zou het kunnen zijn?????
bedankt alvast.
C20NE
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
idd. Slechte massa (draden) ergens of claxons verweerd...Baas J. schreef:Klinkt als slechte massa... de toeters "plakt" waarschijnlijk een beetje...
haal de claxons even los, spuit ze goed in met contactspray (mooie hiervan is dat het vervliegt) en ze zullen het met een beetje geluk weer doen.
ps. gebruik GEEN contactspray met een smerende werking! Gewoon de meest simpele!
had ik laatst ook met de motor(fiets), dat was helemaal leuk.... deed er nog maar 1 het... was echt zo van ..........koee...kuuuuuhh............
Alsof je een dooie kip nogmaals slacht ofzo
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
hmm... ik heb laatst "contact cleaner 390" gekocht juist voor aan/uit schakelaars, e.a. (dat laat een smerend laagje achter)2.nullutje schreef:haal de claxons even los, spuit ze goed in met contactspray (mooie hiervan is dat het vervliegt) en ze zullen het met een beetje geluk weer doen.Baas J. schreef:Klinkt als slechte massa... de toeters "plakt" waarschijnlijk een beetje...
ps. gebruik GEEN contactspray met een smerende werking! Gewoon de meest simpele!
maar wat jij bedoelt is zeker voor potmeters? dat vervliegt namelijk, moet ik die maar een keer halen.
spuit de claxons helemaal in... is dat echt erin spuiten? of bedoel je alleen de contacten waar die stekkertjes aan zitten?
Bedankt!,
P.S> maar als het probleem zich nog steeds voor doet waar kan ik dan naar kijken?
C20NE
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
nee alleen de contactjes en "bewegende delen"... de claxon zelf bestaat in de kern uit kunstof of kartonnen conusjes die het geluid weergeven. Die hoeven geen contactspray.
Maar ik bedoelde met de "vervliegende" contactspray dat je dan geheid geen restjes op die conusjes achterlaat enzo.
Maar ik bedoelde met de "vervliegende" contactspray dat je dan geheid geen restjes op die conusjes achterlaat enzo.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
bedankt, ik probeer het wel even.2.nullutje schreef:nee alleen de contactjes en "bewegende delen"... de claxon zelf bestaat in de kern uit kunstof of kartonnen conusjes die het geluid weergeven. Die hoeven geen contactspray.
Maar ik bedoelde met de "vervliegende" contactspray dat je dan geheid geen restjes op die conusjes achterlaat enzo.
C20NE