motorronic lampie(opgelost)
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
motorronic lampie(opgelost)
hoipippeloi @ll
ik kom net terug van me werk, en vond al dat de astra inhield bij 4000 toeren en dan weer doorschoot met doortrekken.
sta ik bij zeewolde voor het stoplicht, begint in 1x me motoronic lampie te branden
pas toen ik ging rijden ging die uit.( misschien de lambdasonde?)
ik vind ook dat die vooral bij het starten s'middags voor dat ik naar me werk ga, in 1x 3500 toeren draait en dan weer rustig afzakt naar zo'n tussen de 1500/2000 toeren (op de choke zegmaar)
zou dat met elkaar te maken hebben ik weet iig dat die dat sinds een paar weken pas doet...
zal hem morgen of donderdag wel laten uitlezen.
weet ik iig meer
ik kom net terug van me werk, en vond al dat de astra inhield bij 4000 toeren en dan weer doorschoot met doortrekken.
sta ik bij zeewolde voor het stoplicht, begint in 1x me motoronic lampie te branden
pas toen ik ging rijden ging die uit.( misschien de lambdasonde?)
ik vind ook dat die vooral bij het starten s'middags voor dat ik naar me werk ga, in 1x 3500 toeren draait en dan weer rustig afzakt naar zo'n tussen de 1500/2000 toeren (op de choke zegmaar)
zou dat met elkaar te maken hebben ik weet iig dat die dat sinds een paar weken pas doet...
zal hem morgen of donderdag wel laten uitlezen.
weet ik iig meer
Laatst gewijzigd door Blue Vectra op 01 dec 2007 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Was jij niet bij Niels onderlaatst? En je hebt het al een tijdje?
Groot probleem als hij het ook niet weet dan
Of durfde je het niet te vragen
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
was idd laatst bij niels,maar nu ging pas het motoronic lampie brandenpascal1109 schreef:Was jij niet bij Niels onderlaatst? En je hebt het al een tijdje?
en natuurlijk durf ik best dingen aan niels te vragen(zo groot is die nou ook weer niet)
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
soo ben net terug van de dealer voor uitlezen..
het bleek dat er een slangetje(vacuum ?) die van de injectorrail loopt een klein gaatje had.
vandaar dat die ook met koude start zo hoog op liep in toeren.
het had met een bepaalde sensor temaken, hij had het wel gezegd, maar ben het gvd alweer vergeten
iig heeft hij dat stukje slang waar het gaatje zat netjes afgesneden en weer erop gezet
dus... probleem opgelost.
het bleek dat er een slangetje(vacuum ?) die van de injectorrail loopt een klein gaatje had.
vandaar dat die ook met koude start zo hoog op liep in toeren.
het had met een bepaalde sensor temaken, hij had het wel gezegd, maar ben het gvd alweer vergeten
iig heeft hij dat stukje slang waar het gaatje zat netjes afgesneden en weer erop gezet
dus... probleem opgelost.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Blue Vectra
- Oud-Clublid