Project gsi van Bas
vandaag aan de voorpoten geprult. geprobeert alles te demonteren en schoon te maken. pff wat een kolere werk. de steuntjes van de abs sensoren zijn natuurlijk beide afgebroken. dus nu mag ik daar weer naar op zoek.
de schijven kwamen ook niet van de poten af. heb de bouten waar de schijven mee op de poot zitten uit moeten boren want die kwamen er dus echt niet uit. dus hier moet ik ook nieuwe voor zoeken. dus als iemand iets van dit heeft liggen laat het me weten. ik zal gelijk nog maar eens bij niels informeren. ook maar eens op zoek naar een brander zodat ik het kan verhitten en kijken of dan de schijven er af gaan. hier een paar pics.
de schijven zijn iig klaar voor de oud ijzer bak
ik heb ook gelijk knopjes gescoord voor de angel eyes. zodat ik alles apart kan schakelen. tevens heb ik een ontwerpje gemaakt van de tekens die ik op de knopjes wil hebben zodat duidelijk is waarvoor wat is. zit ook verlichting in de knoppen
de schijven kwamen ook niet van de poten af. heb de bouten waar de schijven mee op de poot zitten uit moeten boren want die kwamen er dus echt niet uit. dus hier moet ik ook nieuwe voor zoeken. dus als iemand iets van dit heeft liggen laat het me weten. ik zal gelijk nog maar eens bij niels informeren. ook maar eens op zoek naar een brander zodat ik het kan verhitten en kijken of dan de schijven er af gaan. hier een paar pics.
de schijven zijn iig klaar voor de oud ijzer bak
ik heb ook gelijk knopjes gescoord voor de angel eyes. zodat ik alles apart kan schakelen. tevens heb ik een ontwerpje gemaakt van de tekens die ik op de knopjes wil hebben zodat duidelijk is waarvoor wat is. zit ook verlichting in de knoppen
Drive Fast ... Die Fucking Hard
zo de auto terug gehaald van de expert.
ik krijg 250 euro minder als de geschatte waarde van de schade. omdat ik maar een halve bumper vergoed krijg en me mistlicht wer gewijd aan steenslag, terwijl er pas vocht in kwam naar de aanrijding. tevens heb ik gelijk naar gevraagd waar ik halve bumpers kon kopen maar dat wisten ze mij ook niet te vertellen.
oftewel het zijn allemaal ................... bij die verzekeringen. betaal zelf maar eens te laat dan heb je problemen, als ze zelf moeten komen moet je eerst een 1.5 maand zonder koplampen rijden etc rijden en dan gaat er ook nog 250 euro af. ik vind het niet normaal. Nu zal het ook nog wel een te lange tijd duren voordat je uberhaupt je geld ontvangt. Het is dak zoveel van astra's hou.
mja met een beetje geluk kan ik nu met dat geld wel me complete auto spuiten. alleen nog even een goede spuitert vinden.
ik krijg 250 euro minder als de geschatte waarde van de schade. omdat ik maar een halve bumper vergoed krijg en me mistlicht wer gewijd aan steenslag, terwijl er pas vocht in kwam naar de aanrijding. tevens heb ik gelijk naar gevraagd waar ik halve bumpers kon kopen maar dat wisten ze mij ook niet te vertellen.
oftewel het zijn allemaal ................... bij die verzekeringen. betaal zelf maar eens te laat dan heb je problemen, als ze zelf moeten komen moet je eerst een 1.5 maand zonder koplampen rijden etc rijden en dan gaat er ook nog 250 euro af. ik vind het niet normaal. Nu zal het ook nog wel een te lange tijd duren voordat je uberhaupt je geld ontvangt. Het is dak zoveel van astra's hou.
mja met een beetje geluk kan ik nu met dat geld wel me complete auto spuiten. alleen nog even een goede spuitert vinden.
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
even een vraagje voor de kenners.
ik heb nu ubermooie kerscher cs wielen op het oog. alleen is de steek 112.5*5 of 112*5 1 vd dat ben ik even kwijt. maar heb je hier special bouten voor ofzo? ik heb wel eens ergens zoiets gelezen, anders wil ik heel graag deze wielen kopen.
ik heb nu ubermooie kerscher cs wielen op het oog. alleen is de steek 112.5*5 of 112*5 1 vd dat ben ik even kwijt. maar heb je hier special bouten voor ofzo? ik heb wel eens ergens zoiets gelezen, anders wil ik heel graag deze wielen kopen.
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Volgens mij wil ie 5-gaats ombouw doen.
Excentrische schuifbouten zijn wel verkrijgbaar.
Fijn en betrouwbaar? Geen idee, maar niet mijn ding.
Je kunt het proberen gezien Kerscher wielen niet vaak in 5x110 voorbij komen.
Excentrische schuifbouten zijn wel verkrijgbaar.
Fijn en betrouwbaar? Geen idee, maar niet mijn ding.
Je kunt het proberen gezien Kerscher wielen niet vaak in 5x110 voorbij komen.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Ali-GSI
- forum-gebruiker
- Berichten: 461
- Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
- Locatie: Nijverdal
- Contacteer:
schuifbouten van 5x112 naar 5x110 wil perfect, had ik ook op mijn evo'sGSi Twente schreef:Volgens mij wil ie 5-gaats ombouw doen.
Excentrische schuifbouten zijn wel verkrijgbaar.
Fijn en betrouwbaar? Geen idee, maar niet mijn ding.
Je kunt het proberen gezien Kerscher wielen niet vaak in 5x110 voorbij komen.
Pioneer Promo Team™
Je moe nie zittuh aan me nikies!
Je moe nie zittuh aan me nikies!
ik heb idd ombou naar 5*110
ik heb de kerschers nog nooit 5*110 voorbij zien komen als ik het eerlijk moet zeggen. en voor dit bedrag ook nog niet ze zijn eigenlijk wel 1 maatje te groot (18'') maar het is pure p*rno. vind ik dan
3 delig. en het hart word dan bij mij zwart
ik heb de kerschers nog nooit 5*110 voorbij zien komen als ik het eerlijk moet zeggen. en voor dit bedrag ook nog niet ze zijn eigenlijk wel 1 maatje te groot (18'') maar het is pure p*rno. vind ik dan
3 delig. en het hart word dan bij mij zwart
Drive Fast ... Die Fucking Hard
weer een bestelling naar niels uitgegaan. ik hoop het een en ander voor het weekend te hebben.
wat moet die jongen toch gelukkig met mij zijn
met een beetje geluk heb ik ook nog mijn voorbumper van de week. dan nog eens kijken of ik nog andere skirts er onder ga hangen. en een keuze maken uit alle wielen.
wat moet die jongen toch gelukkig met mij zijn
met een beetje geluk heb ik ook nog mijn voorbumper van de week. dan nog eens kijken of ik nog andere skirts er onder ga hangen. en een keuze maken uit alle wielen.
Drive Fast ... Die Fucking Hard
Naar mijn mening kun je best met adapterplaten
mits de adapter deels in het wiel ligt, dit wil zeggen
een uitsparing in de velg, dus dat je wiel niet volledig
in de bouten "hangt"maar draagt op je naaf...
Ik heb ook lang gezocht naar een setje 4x100 maar
ook ik had de adapters nodig omdat het RH-wiel een
et had van ongeveer 60, dus raakte deze aan de voorzijde
de remklauw.
Het werden dus adapters van 4x100 na 4x100
Als ik zag hoe makkelijk dat ging had ik ook een 5 gaats
velg achteraf kunnen kopen met een hoge et-waarde..
Maarja wat is wijsheid he..
mits de adapter deels in het wiel ligt, dit wil zeggen
een uitsparing in de velg, dus dat je wiel niet volledig
in de bouten "hangt"maar draagt op je naaf...
Ik heb ook lang gezocht naar een setje 4x100 maar
ook ik had de adapters nodig omdat het RH-wiel een
et had van ongeveer 60, dus raakte deze aan de voorzijde
de remklauw.
Het werden dus adapters van 4x100 na 4x100
Als ik zag hoe makkelijk dat ging had ik ook een 5 gaats
velg achteraf kunnen kopen met een hoge et-waarde..
Maarja wat is wijsheid he..
Als je naast je schoenen loopt, krijg je vieze sokken...
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Inderdaad, GEEN universele spoorverbreders monteren ..!!
Wat ze ook zeggen bij de plaatselijke bandenboer,
heb op mijn adapterplaten ook verschillende weken
moeten wachten wegens misverstanden, er waren eerst
universele besteld maar die monteer ik simpelweg niet..!!
Wat ze ook zeggen bij de plaatselijke bandenboer,
heb op mijn adapterplaten ook verschillende weken
moeten wachten wegens misverstanden, er waren eerst
universele besteld maar die monteer ik simpelweg niet..!!
Als je naast je schoenen loopt, krijg je vieze sokken...
ja precies, maar als je kijkt als je ze bijv van kerscher zelf ofzo koopt. dan is het zoals hier boven vermeld is. dan draagt het wiel niet alleen op de bouten maar ook op de naaf/verbreder.
maar 18'' dat raden jullie zeker af? en is het evt veel werk? want de echte velgen die ik wil zijn alleen in 18''
mja volgende onderwerp waar ik wel hulp bij kan gebruiken. ik ben ook druk aan het zoeken naar een nieuwe (of hele goede 2e hands) schroefset. hier zit meer ervaring als ik kan weten dus daarom graag wat vinden jullie van:
- bilstein B12 Kit
- Koni sportkit
- Kw schroefset Vari 1
- Kw schroefset Vari 2
- FK Highsport
- FK Königsport
de fk konigsport (evenals de 2 kw schroefsets) zijn erg aan de prijs en zitten vol mogelijkheden, is dit wel rendabel om zulke dure en volop instelbare sets onder een straatwagen te knallen? want of je er ooit allemaal iets aan gaat hebben?
maar 18'' dat raden jullie zeker af? en is het evt veel werk? want de echte velgen die ik wil zijn alleen in 18''
mja volgende onderwerp waar ik wel hulp bij kan gebruiken. ik ben ook druk aan het zoeken naar een nieuwe (of hele goede 2e hands) schroefset. hier zit meer ervaring als ik kan weten dus daarom graag wat vinden jullie van:
- bilstein B12 Kit
- Koni sportkit
- Kw schroefset Vari 1
- Kw schroefset Vari 2
- FK Highsport
- FK Königsport
de fk konigsport (evenals de 2 kw schroefsets) zijn erg aan de prijs en zitten vol mogelijkheden, is dit wel rendabel om zulke dure en volop instelbare sets onder een straatwagen te knallen? want of je er ooit allemaal iets aan gaat hebben?
Drive Fast ... Die Fucking Hard