Schurend geluid bij sturen naar links
Schurend geluid bij sturen naar links
Sinds een tijdje heb ik een schurend geluid.
Als ik de auto aan zet en stuur naar links om weg te rijden, hoor ik even een harde schuur geluid wat niet op de motortoerental loopt of op de snelheid van de auto.
Als ik vervolgens over de rotonde naar links ga, hoor ik een erg piepend geluid als ik bijv. precies ?? graden naar links draai.
Iets in de stuurbekrachtiging? Band wat ergens tegenaan komt? of wat anders?
Ik weet dat een Pomp voor de bekrachtiging erg duur is, dus wil ik dat eerst hier uitsluiten omdat garages dat te snel gaan vervangen.
Als ik de auto aan zet en stuur naar links om weg te rijden, hoor ik even een harde schuur geluid wat niet op de motortoerental loopt of op de snelheid van de auto.
Als ik vervolgens over de rotonde naar links ga, hoor ik een erg piepend geluid als ik bijv. precies ?? graden naar links draai.
Iets in de stuurbekrachtiging? Band wat ergens tegenaan komt? of wat anders?
Ik weet dat een Pomp voor de bekrachtiging erg duur is, dus wil ik dat eerst hier uitsluiten omdat garages dat te snel gaan vervangen.
C20XE '94
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Zit die kap boven je binnenscherm toevallig niet los?JW schreef:Niet naar mijn mening.... kan in ieder geval geen bewijs vinden dat de band ergens tegenaan komt... Het geluid is namelijk sneller dan dat de band op dat moment rolt.GrinX schreef:Binnenscherm
Ik heb het destijds ook gehad, en heb me er toen ook scheel naar gezocht.
Grtz, GrinX
ik heb precies het zelfde als jou gehad..
ik heb toen de dynamo snaar vervangen die staat verbonden met je stuurbekrachtings pomp denk ik want toen ik die had vervangen had ik het geluid niet meer... ik had het links en rechts en nu helemaal niet meer...
ik heb toen de dynamo snaar vervangen die staat verbonden met je stuurbekrachtings pomp denk ik want toen ik die had vervangen had ik het geluid niet meer... ik had het links en rechts en nu helemaal niet meer...
.::> Tuning is not a Crime<::.
Build with pride my first air-ride
Proud member of astra gsi club
Build with pride my first air-ride
Proud member of astra gsi club