co uitstoot
co uitstoot
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe het precies zit, als het gaat om een auto van voor 31 december 1992.
Met u9 op het kenteken wat dan de maximale uitstoot mag zijn.
kheb namelijk iets teveel rond de 2 % met uitschieters naar boven en naar beneden.
En zijn er misschien andere methodes om je co ( tijdelijk ) naar beneden te krijgen.
mvgr Smatse
Met u9 op het kenteken wat dan de maximale uitstoot mag zijn.
kheb namelijk iets teveel rond de 2 % met uitschieters naar boven en naar beneden.
En zijn er misschien andere methodes om je co ( tijdelijk ) naar beneden te krijgen.
mvgr Smatse
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
Re: co uitstoot
das valsspelensmatse schreef: En zijn er misschien andere methodes om je co ( tijdelijk ) naar beneden te krijgen.
mvgr Smatse
maar eerlijk gezegt geen id.
mvgr Marnix
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Hij heeft WEL een katplicht (U9), ding moet eronder zitten, zichtbaar, en de CO moet onder de 0.49 zitten bij 3000 tpm dacht ik
Beter nog is uitvlooien waaróm je Co te hoog is, en het probleem oplossen... als je Motronic lampje brandt, haal je hem er toch ook niet uit
Beter nog is uitvlooien waaróm je Co te hoog is, en het probleem oplossen... als je Motronic lampje brandt, haal je hem er toch ook niet uit
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Hij heeft GEEN Katplicht.
Auto is van VOOR 31 dec 1992.
E2 en/of U9 is aanduiding waar auto mee was UITGERUST.
Is ook welke ze bij mij toepassen in de winter MET kat,
als ik het nog niet haal (ik moet voldoen aan 4 gastest) -> nl NA 31 dec 1992:
Tip voor Smats:
Ding op 4000 toeren stationair laten blazen 5 minuten, goed heet ->
Nu gas/uitstoottest doen.
Auto is van VOOR 31 dec 1992.
E2 en/of U9 is aanduiding waar auto mee was UITGERUST.
Is ook welke ze bij mij toepassen in de winter MET kat,
als ik het nog niet haal (ik moet voldoen aan 4 gastest) -> nl NA 31 dec 1992:
Tip voor Smats:
Ding op 4000 toeren stationair laten blazen 5 minuten, goed heet ->
Nu gas/uitstoottest doen.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Of.. gewoon even een rondje knallen over het dichtstbij zijnde industrieterrein; bij mijn vorige kat moest de kat ook bloedverziekend heet zijn wilde ik het halen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Mijn nieuwe kat doet op zijn sloffies 0.13, dus in mijn geval lag het écht aan de (1.6) kat icm een C20NE
Kat werkt beter als ie heet is, en die monteur reed hem 'warm' als een heaumeau
Kat werkt beter als ie heet is, en die monteur reed hem 'warm' als een heaumeau
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
kun je dit citeren uit een geschreven tekst van rdw of dergelijke ???pluggie schreef:Heeft met je blok zelf te maken.
Hoe heter je verbranding, hoe vollediger, dus minder uitstoot.
Max uitstoot CO2 bij Smats (dus voor 4 gastest, geen katverplichting) mag 2.5% zijn.
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
ja dat dacht ik wel van de 0,59 % daarom wilde ik ook even weten waar plug de info vandaan had, maar je leest zoveel verschillende dingen op de fora'sLaagvlieger schreef:Smats mag MAXIMAAL 0,5% hebben.
Dus ook 0,59% is ook goed.
Maar das echt de max.
Wat helpt is echt FLINK blazen. Toerenbegrenzer opzoeken wil ook nog wel eens helpen om de kat even wakker te blazen.
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
nu even onder een rijtje graag:D
als iemand dat even duidelijk wil doen want kan het gesprek niet helemaal volgen:(
dus bij een auto van voor 31december'92
moet je voldoen aan de volgende testen met de volgende waardes:
-
-
-
en ee auto van na 31dec'92 moet voldoen aan de volgende testen met de volgende waaardes:
-
-
-
dankje wel:D
als iemand dat even duidelijk wil doen want kan het gesprek niet helemaal volgen:(
dus bij een auto van voor 31december'92
moet je voldoen aan de volgende testen met de volgende waardes:
-
-
-
en ee auto van na 31dec'92 moet voldoen aan de volgende testen met de volgende waaardes:
-
-
-
dankje wel:D
astra heeft te lang geduurt