spaghetti?
ASTRA 1.4 HB. MOT.C14NZ 44KW 10-91 t/m 02-98
ASTRA 1.4 SI HB. MOT.C14SE 60KW 10-91 t/m 12-93
ASTRA 1.4 16V. HB. MOT.X14XE 66KW 04-96 t/m 02-98
ASTRA 1.6 HB. MOT.C16NZ 55KW 10-91 t/m 08-93
ASTRA 1.6 HB. MOT.X16SZ 52KW 09-93 t/m 03-96
ASTRA 1.6 HB. MOT.X16SZR 55KW 04-96 t/m 02-98
ASTRA 1.6 SI HB. MOT.C16SE 74KW 10-91 t/m 08-94
ASTRA 1.6 16V. HB. MOT.X16XEL 74KW 09-94 t/m 02-98
ASTRA 1.8 HB. MOT.C18NZ 66KW 10-91 t/m 08-94
ASTRA 1.8 16V. HB. MOT.C18XE 92KW 09-93 t/m 08-94
ASTRA 1.8 16V. HB. MOT.C18XEL 85KW 09-94 t/m 03-96
ASTRA 1.8 16V. HB. MOT.X18XE 85KW 04-96 t/m 02-98
ASTRA 1.8 16V.GSI HB. MOT.C18XE 92KW 09-93 t/m 08-94
ASTRA 2.0 HB. MOT.C20NE 85KW 10-91 t/m 08-93
ASTRA 2.0 GSI HB. MOT.C20NE 85KW 10-91 t/m 08-93
ASTRA 2.0 16V.GSI HB. MOT.X20XEV 100KW 03-95 t/m 02-98
ASTRA 2.0 16V.GSI HB. MOT.C20XE 110KW 10-91 t/m 02-95
ASTRA 1.7 D.(KAT) HB. MOT.17DA/C17DR 44KW 10-91 t/m 08-94
ASTRA 1.7 TD.KAT. HB. MOT.TC4EE1 60KW 10-91 t/m 02-98
ASTRA 1.7 TD.KAT. HB. MOT.X17DTL 50KW 09-94 t/m 02-98
geen c18ne te zien
maar die code bestaat wel, weet alleen niet in welke opel hij gezeten heeft
ASTRA 1.4 SI HB. MOT.C14SE 60KW 10-91 t/m 12-93
ASTRA 1.4 16V. HB. MOT.X14XE 66KW 04-96 t/m 02-98
ASTRA 1.6 HB. MOT.C16NZ 55KW 10-91 t/m 08-93
ASTRA 1.6 HB. MOT.X16SZ 52KW 09-93 t/m 03-96
ASTRA 1.6 HB. MOT.X16SZR 55KW 04-96 t/m 02-98
ASTRA 1.6 SI HB. MOT.C16SE 74KW 10-91 t/m 08-94
ASTRA 1.6 16V. HB. MOT.X16XEL 74KW 09-94 t/m 02-98
ASTRA 1.8 HB. MOT.C18NZ 66KW 10-91 t/m 08-94
ASTRA 1.8 16V. HB. MOT.C18XE 92KW 09-93 t/m 08-94
ASTRA 1.8 16V. HB. MOT.C18XEL 85KW 09-94 t/m 03-96
ASTRA 1.8 16V. HB. MOT.X18XE 85KW 04-96 t/m 02-98
ASTRA 1.8 16V.GSI HB. MOT.C18XE 92KW 09-93 t/m 08-94
ASTRA 2.0 HB. MOT.C20NE 85KW 10-91 t/m 08-93
ASTRA 2.0 GSI HB. MOT.C20NE 85KW 10-91 t/m 08-93
ASTRA 2.0 16V.GSI HB. MOT.X20XEV 100KW 03-95 t/m 02-98
ASTRA 2.0 16V.GSI HB. MOT.C20XE 110KW 10-91 t/m 02-95
ASTRA 1.7 D.(KAT) HB. MOT.17DA/C17DR 44KW 10-91 t/m 08-94
ASTRA 1.7 TD.KAT. HB. MOT.TC4EE1 60KW 10-91 t/m 02-98
ASTRA 1.7 TD.KAT. HB. MOT.X17DTL 50KW 09-94 t/m 02-98
geen c18ne te zien
maar die code bestaat wel, weet alleen niet in welke opel hij gezeten heeft
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
En al eerder gezegd; in de Kadett's en volgens mij in nog wel meer modellen al zal dat dan zonder C(at) zijn
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
idd soundje heeft gelijk!
een maat van mij heeft een kadett gsi 1.8 8v gehad die hebben 115 pk die van hem was uit 1986 dus die blokken lagen in de eerste versies van de kadett (E) gsi
k weet niet of ze lang geleverd zijn maar dat zal wel niet want ik heb zelf een kadett gsi 2.0 gehad met ook maar 115pk was volgens mij een
2.0seh en dan heb je ook nog de 2.0ne met 130pk en die is later weer vervangen voor de 1.8 16v in de astra gsi
astra gsi heb je ook in 2.0 8v met 115pk en ook de 130pk versie
een maat van mij heeft een kadett gsi 1.8 8v gehad die hebben 115 pk die van hem was uit 1986 dus die blokken lagen in de eerste versies van de kadett (E) gsi
k weet niet of ze lang geleverd zijn maar dat zal wel niet want ik heb zelf een kadett gsi 2.0 gehad met ook maar 115pk was volgens mij een
2.0seh en dan heb je ook nog de 2.0ne met 130pk en die is later weer vervangen voor de 1.8 16v in de astra gsi
astra gsi heb je ook in 2.0 8v met 115pk en ook de 130pk versie
130pk versie astra gsi? nee er zijn maar 3 soorten astra gsi's
116pk c20ne
125pk c18xe
150pk c20xe
ASTRA 1.8 16V.GSI HB. MOT.C18XE 92KW 09-93 t/m 08-94
ASTRA 2.0 GSI HB. MOT.C20NE 85KW 10-91 t/m 08-93
ASTRA 2.0 16V.GSI HB. MOT.C20XE 110KW 10-91 t/m 02-95
de vierde is het faceliftmodel 136pk
ASTRA 2.0 16V.GSI HB. MOT.X20XEV 100KW 03-95 t/m 02-98
116pk c20ne
125pk c18xe
150pk c20xe
ASTRA 1.8 16V.GSI HB. MOT.C18XE 92KW 09-93 t/m 08-94
ASTRA 2.0 GSI HB. MOT.C20NE 85KW 10-91 t/m 08-93
ASTRA 2.0 16V.GSI HB. MOT.C20XE 110KW 10-91 t/m 02-95
de vierde is het faceliftmodel 136pk
ASTRA 2.0 16V.GSI HB. MOT.X20XEV 100KW 03-95 t/m 02-98
iik d8 dat er ook 1 c2.0seh was met 130pk ofzo, lag deze ook niet in een kadett gsi?, ow wacht we hebben het hier over astra's.oenatje schreef:130pk versie astra gsi? nee er zijn maar 3 soorten astra gsi's
116pk c20ne
125pk c18xe
150pk c20xe
ASTRA 1.8 16V.GSI HB. MOT.C18XE 92KW 09-93 t/m 08-94
ASTRA 2.0 GSI HB. MOT.C20NE 85KW 10-91 t/m 08-93
ASTRA 2.0 16V.GSI HB. MOT.C20XE 110KW 10-91 t/m 02-95
de vierde is het faceliftmodel 136pk
ASTRA 2.0 16V.GSI HB. MOT.X20XEV 100KW 03-95 t/m 02-98
edit: srry ouwe topic
C20NE
- Station c20xe
- forum-gebruiker
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 04 mar 2007 22:08
- Locatie: zuid-holland
Andere 2.0 16Vs kunnen/presteren soms bijna hetzelfde.
Een Golf III 2.0 GTI16V wel eens op top op A2 mee lopen kanonnen tegen mekaar, ik loop bij 200 naar bv 220 op teller NIET uit, gaat EXACT op. Duimpies op naar mekaar enzo.
Ik dacht altijd, oooh die rij ik zo weg. NOT.
C20XE heeft wel de niks niks BOEM ervaring.
Als ik in een andere 2.0 16V zit is dat minder.
Verder zal bv de 2.0 16V in 'je pa zijn Laguna/406' etc gewoon
ook andere karakter hebben. Die is gewoon rustiger.
Probeer bv met de schakelratio's van je F20 maar in de bergen te gaan rijden. Bergaf remmend op de koppeling is dat echt niet hendig.
2 rijdt 25 dan ofzo, en 3 60, terwijl je met 35 de berg af wil.
Een Golf III 2.0 GTI16V wel eens op top op A2 mee lopen kanonnen tegen mekaar, ik loop bij 200 naar bv 220 op teller NIET uit, gaat EXACT op. Duimpies op naar mekaar enzo.
Ik dacht altijd, oooh die rij ik zo weg. NOT.
C20XE heeft wel de niks niks BOEM ervaring.
Als ik in een andere 2.0 16V zit is dat minder.
Verder zal bv de 2.0 16V in 'je pa zijn Laguna/406' etc gewoon
ook andere karakter hebben. Die is gewoon rustiger.
Probeer bv met de schakelratio's van je F20 maar in de bergen te gaan rijden. Bergaf remmend op de koppeling is dat echt niet hendig.
2 rijdt 25 dan ofzo, en 3 60, terwijl je met 35 de berg af wil.
De 2.0 16 v in mijn coupé heeft ook vrijwel hetzelfde karakter als de c20xe.
Alleen klinkt deze 2.0 16v nog iets lekkerder dan een c20xe,
heeft daarintegen wel weer iets minder pk.
aantal cilinders: 4
kleppen per cilinder: 4
cilinderinhoud: 1995 cm3
boring x slag: 84,0 x 90,0 mm
compressieverh.: 10,4:1
max. vermogen: 102 kW (139 pk)
6000tpm
max. koppel: 180 Nm
4500tpm
brandstofsysteem: multipoint injectie
klepbediening: dohc
turbo: nee
katalysator: geregeld
Alleen klinkt deze 2.0 16v nog iets lekkerder dan een c20xe,
heeft daarintegen wel weer iets minder pk.
aantal cilinders: 4
kleppen per cilinder: 4
cilinderinhoud: 1995 cm3
boring x slag: 84,0 x 90,0 mm
compressieverh.: 10,4:1
max. vermogen: 102 kW (139 pk)
6000tpm
max. koppel: 180 Nm
4500tpm
brandstofsysteem: multipoint injectie
klepbediening: dohc
turbo: nee
katalysator: geregeld
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Niks niks BOEM is net met een 206 GTI, dat ding doet onderin ook geen drol, en dan ineens springt het er ineens uit.
Maar gesproken over ouwe topics uit de sloot halen... maart 2007.
VerliefdopGSi die is volgens mij hier de laatste maanden nergens gezien, zal wel een of andere knaken jap hebben gekocht?
Maar gesproken over ouwe topics uit de sloot halen... maart 2007.
VerliefdopGSi die is volgens mij hier de laatste maanden nergens gezien, zal wel een of andere knaken jap hebben gekocht?
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GrinX
- Oud-Clublid
- Berichten: 1363
- Lid geworden op: 06 jun 2004 00:39
- Locatie: Postcodegebied: Tussen de 6000 en 7000 RPM
- Contacteer:
Ik rij toch liever op toeren met zo'n auto hoorLaagvlieger schreef:Neej. das een lange slag motor.GrinX schreef:Overvierkant blok, dus houd graag van toeren.snarfjuh schreef:boring x slag: 84,0 x 90,0 mm
Vooral voor koppel (zware auto) en geen toerenmonster.
Onderin is er niet veel spannends aan de hand.
Grtz, GrinX