Mistlamp bekabeling
Mistlamp bekabeling
Weet iemand waar de orginele bekabeling loopt van de mistlampen voor?
Zat een of andere Sjonnie bumper op, heb nu de orginele met mistlampen. de schakelaar zit ook aan de binnen kant.
Ik heb al gekeken maar ik ben bang dat ze ergens afgeknipt zijn, als ik nu weet waar ze lopen of de kabelboom ingaan ofzo kan ik ze weer fixen
iemand intresse in de voor bumper trouwens
Zal eens wat fototjes maken en m hier te koop zetten
de auto op het plaatje is trouwens mn oude gsi
Zat een of andere Sjonnie bumper op, heb nu de orginele met mistlampen. de schakelaar zit ook aan de binnen kant.
Ik heb al gekeken maar ik ben bang dat ze ergens afgeknipt zijn, als ik nu weet waar ze lopen of de kabelboom ingaan ofzo kan ik ze weer fixen
iemand intresse in de voor bumper trouwens
Zal eens wat fototjes maken en m hier te koop zetten
de auto op het plaatje is trouwens mn oude gsi
Electronica... De beste puzzels!
C20XE met Digi-Dash...
C20XE met Digi-Dash...
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Bekabeling loopt oorspronkelijk vanuit de linker en rechter hoeken achter de voorbumper, allebei naar de kabeltros van je koplampen, knipperlichten e.d. Die gaat dan weer naar de linkerzijde, achter de accu langs en dan richting het voorschot.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Als ik me niet vergis, moet er ook een relais bij in je zekeringenkast, als die er niet zit gaat het ook niet werken
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
die bekabeling hoort er gewoon te zitten
alle simpele optiekabels zijn naar mijn weten aanwezig.
opel gaat heus niet eerst het optiepakket afwachten van de klant, en dan de auto maken met de broodnodige bekabeling.
bij mij kon ik klakkeloos electrische ramen erin bouwen, en electrisch verstelbare koplampen was ook plug&play
gewoon even zoeken, het lijkt me erg sterk dat een vorige eigenaar de kabels heeft afgeknipt. waarschijnlijk zijn ze in een dooie hoek ergens aan vast getairipped
alle simpele optiekabels zijn naar mijn weten aanwezig.
opel gaat heus niet eerst het optiepakket afwachten van de klant, en dan de auto maken met de broodnodige bekabeling.
bij mij kon ik klakkeloos electrische ramen erin bouwen, en electrisch verstelbare koplampen was ook plug&play
gewoon even zoeken, het lijkt me erg sterk dat een vorige eigenaar de kabels heeft afgeknipt. waarschijnlijk zijn ze in een dooie hoek ergens aan vast getairipped
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Whahaha doen ze WEL!Roy 2.0 16v schreef: opel gaat heus niet eerst het optiepakket afwachten van de klant, en dan de auto maken met de broodnodige bekabeling.
Eerste series zijn altijd voorzien van een volledige boom.
na een paar jaar gaan ze schrappen!
Kostenbesparing.
Pak maar eens een gsi van 1995. Ligt nix voorbereid in!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
Jaa gevonden en aangesloten...
Afgeknipt waar ze uit de kabelboom komen, bij de koplampen in de buurt Wat daar de bedoeling van was, denk gewicht besparing of koper nodig?
even gesoldeert en met de stekkers van opel stadslichten gefixt
Hier in deze boeren omgeving kom je een keer in het jaar politie tegen dus kan je ze overdag en bij schemering lekker aanzetten
Afgeknipt waar ze uit de kabelboom komen, bij de koplampen in de buurt Wat daar de bedoeling van was, denk gewicht besparing of koper nodig?
even gesoldeert en met de stekkers van opel stadslichten gefixt
Hier in deze boeren omgeving kom je een keer in het jaar politie tegen dus kan je ze overdag en bij schemering lekker aanzetten
Electronica... De beste puzzels!
C20XE met Digi-Dash...
C20XE met Digi-Dash...
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker