Dat van mij is een standaard blokkie niks aan veranderd kwa brandstof druk enzDavid schreef:Denk dat Laagje bedoelt .. beter IETS te rijk dan IETS te arm bij hoge vermogens
En voordat dat oliefilmpje wordt weggespoeld door benzine zal die aardig wat te rijk voor moeten lopen denk ik persoonlijk. Zelfde als wat Grinx zei dat benzine gaan functioneren als koeling ... weet niet wat ik daar van moet denken, wat wordt er ingespoten? een druppeltje per inspuiting ofzo? Denk dat je daarmee een motor van 100++ graden niet gekoeld zal krijgen. Denk dat die invloed verwaarloosbaar is.
Let op: dit is mijn mening (logisch nagedacht), als iemand het tegendeel kan bewijzen na metingen ofzo geloof ik het gelijk
Bel eens een gernormeerd bedrijf op die echt verstand heeft van hoogvermogen turbo motoren ... denk dat ze ook je benzienedruk + injectoren combinatie af zouden raden (weet niet of je standaard injectoren gebruikt maar ga er van uit van wel aangezien je benzinedruk op 6bar afgesteld staat). Of ga keertje bij EDS langs ... echt maffe mensen zijn dat daar (vooral die Arno ) maar verstand van zaken hebben ze zeker!!
ontopic
Rijden met een k26 en dan ook standaard injectoren zou wel heeeel dom zijn