GSI Vernield!
GSI Vernield!
heej jongens,
vanmorgen wordt ik op tijd uit mijn bed gehaald door ons pap.
ze hadden aan mijn en mijn broertjes auto gezeten
ze hadden op verschillende plaatsen in het dorp van willekeurige auto's de benzine leidingen doorgeknipt en afgetapt
ik werd niet goed toen ik het zag, de slangen waren op 5 verschillende plaatsen doorgeknipt
ze hebben hier wel weinig aan gehad want superveel benzine is er niet uitgekomen. zeker niet als de motor niet draait want er staat dan helemaal geen druk op.
maarja in ieder geval stond er een dikke plas benzine onder de wagen en de hele straat stonk naar benzine
ik ging zowat door de grond toen ik het zag
bij mijn broers auto hadden ze de remleiding aangezien voor een benzineleiding, stelletje *******
hij had smorgens naar het werk geen remmen meer.. gelukkig had hij nog een handrem en is alles goedgekomen.
in ieder geval zit ik nu weer met een flinke schade want er moeten nieuwe leidingen op
ik kan niks anders zeggen dan dieptriest
ze hadden op verschillende plaatsen in het dorp van willekeurige auto's de benzine leidingen doorgeknipt en afgetapt
ik werd niet goed toen ik het zag, de slangen waren op 5 verschillende plaatsen doorgeknipt
ze hebben hier wel weinig aan gehad want superveel benzine is er niet uitgekomen. zeker niet als de motor niet draait want er staat dan helemaal geen druk op.
maarja in ieder geval stond er een dikke plas benzine onder de wagen en de hele straat stonk naar benzine
bij mijn broers auto hadden ze de remleiding aangezien voor een benzineleiding, stelletje *******
hij had smorgens naar het werk geen remmen meer.. gelukkig had hij nog een handrem en is alles goedgekomen.
in ieder geval zit ik nu weer met een flinke schade want er moeten nieuwe leidingen op
16 V Powered!
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- DerbiMikey
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Mad Driver
- forum-gebruiker
omgggg dit soort mensen moet je ophangen waar gaat dit over blijf met je kut klauwen van andermans spullen en auto's af,,
als ik mensen dit zou zien doen zou ze de ***** in stampen en dan nog eens de ****** in schoppen stelletje ********....
*satan=weg* maare kut voor je man,,, ook weer onzin kosten als mensen er niet aan zouden zitten
als ik mensen dit zou zien doen zou ze de ***** in stampen en dan nog eens de ****** in schoppen stelletje ********....
*satan=weg* maare kut voor je man,,, ook weer onzin kosten als mensen er niet aan zouden zitten
Laatst gewijzigd door JerGSI op 15 okt 2007 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Me Avatar word uitgerekt hij is orgineel 100*98..
- Black jack
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Re: GSI Vernield!
Kijk...hier zouden die zielige agentjes eens wat aan moeten doen! Wat een stel achterlijke eikels zeg....jammer dat je 't nooit ziet gebeuren anders kon je even om "uitleg" gaan vragen! Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd.Doestin schreef:heej jongens,
Laatst gewijzigd door Black jack op 15 okt 2007 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
If you always do what you always did....you always get what you always got!!
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
als je een peuk in een plas benzine gooit gebeurt er niks
dit is echt weer een actie die meer schade aanricht dan dat het wat oplevert
ik heb hier wel ooit meegemaakt dat ze de tankklepjes van verschillende auto's hadden geforceerd en zo de benzine met een slang eruit gehaald hadden
maar leidingen doorknippen levert toch vrijwel niks op
als je de leidingen doorknipt krijg je er toch alleen de benzine uit die nog in de leiding zit
in ieder geval is het een flinke kutstreek
en dat nog wel bij zo'n nette astra
suc6 met de reparatie
dit is echt weer een actie die meer schade aanricht dan dat het wat oplevert
ik heb hier wel ooit meegemaakt dat ze de tankklepjes van verschillende auto's hadden geforceerd en zo de benzine met een slang eruit gehaald hadden
maar leidingen doorknippen levert toch vrijwel niks op
als je de leidingen doorknipt krijg je er toch alleen de benzine uit die nog in de leiding zit
in ieder geval is het een flinke kutstreek
en dat nog wel bij zo'n nette astra
suc6 met de reparatie
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003