Wat is het beste voor een mooi geluidje
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Wat is het beste voor een mooi geluidje
Hey mensen, ik heb nu een nogal zwaar geluid in me gsi-tje, en omdat ik al 2 x ben aangehouden ivm geluid (gelukkig waarschuwing dat ik het moest veranderen) was mijn vraag even, wat is een mooi zuiver zwaar geluidje.
Heb de tussendemper eruit, einddemper eruit, en de katalysator is eruit (zo heb ik hem gekocht) dus hels kabaal.. wat kan ik er beter onder doen tussendemper of einddemper?
Heb de tussendemper eruit, einddemper eruit, en de katalysator is eruit (zo heb ik hem gekocht) dus hels kabaal.. wat kan ik er beter onder doen tussendemper of einddemper?
When you see some angel eyes glowing in the dark, riding in the night, cruising on the road.. you know it's me! Aleuh in tha GSi!
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Mooist is, kat terugplaatsen, APK vriendelijk.
Middendempersvervanger en een Sebring of Remus.
Niet van dat aso geluid, gewoon gematigd geluid.
Volgens mij heeft Niels nog een sebring demper en middendempervervanger liggen, vraag het hem maar eens.
Middendempersvervanger en een Sebring of Remus.
Niet van dat aso geluid, gewoon gematigd geluid.
Volgens mij heeft Niels nog een sebring demper en middendempervervanger liggen, vraag het hem maar eens.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Jetex Fortex.. mooier geluid voor een Astra is er niet. (in mijn ogen dan)
Heb zelf Remus, Sebring, Supersprint en orgineel gereden.
Remus setup:
Remus einddemper Middendemper Kat
Remus einddemper middendemper vervanger Kat
Remus einddemper middendemper vervanger katvervanger
(Klinkt allemaal voor geen meter)
Supersprint setup:
Lexmaul uitlaatspruitstuk, kat, middendemper Supersprint uitlaat
(Klinkt megaschel, en niet mooi)
Sebring setup:
Orgineel spruitstuk, Kat, middendemper vervanger, Sebring einddemper
(Klinkt aangenaam, maar vanaf 2500 toeren met veel motorbelasting pas echt lekker)
Jetex Fortex groep A
Iresa spaghetti spruitstuk, geen kat, en catback van Jetex Fortex Groep A.
(Geen aso hard geluid, mooi diep, lekkere doch niet irritante brom, zeer mooi en degelijk geluid, alles behalve schel of overheersend)
Heb zelf Remus, Sebring, Supersprint en orgineel gereden.
Remus setup:
Remus einddemper Middendemper Kat
Remus einddemper middendemper vervanger Kat
Remus einddemper middendemper vervanger katvervanger
(Klinkt allemaal voor geen meter)
Supersprint setup:
Lexmaul uitlaatspruitstuk, kat, middendemper Supersprint uitlaat
(Klinkt megaschel, en niet mooi)
Sebring setup:
Orgineel spruitstuk, Kat, middendemper vervanger, Sebring einddemper
(Klinkt aangenaam, maar vanaf 2500 toeren met veel motorbelasting pas echt lekker)
Jetex Fortex groep A
Iresa spaghetti spruitstuk, geen kat, en catback van Jetex Fortex Groep A.
(Geen aso hard geluid, mooi diep, lekkere doch niet irritante brom, zeer mooi en degelijk geluid, alles behalve schel of overheersend)
Grtz, GrinX
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Klopt, maar je kent beter zeggen wat er vanover is, want die einddempers is helemaal hol.Aleuh schreef:heb wel remus uitlaat he maja wil er wat minder geluid in he, heb je zelf ook wel gehoord
Heb het er toen nog met Niels over gehad...
"hochdrehzahlprinzip"
- Station c20xe
- forum-gebruiker
Re: Wat is het beste voor een mooi geluidje
Ik had het zelfde probleem + dat ik er geen reet meer aan vond dat harde zware geluid. Ik heb vanaf de kat alles groep a uitlaat. Wat ik heb gedaan om het te verminderen is een universele groep a middendemper ertussen laten plaatsen en mijn geluid is nu precies zoals ik het hebben wou. Dus groep a met alle dempers erop zorgt voor toch wel een zwaar geluid maar niet te en rijdt vele malen beter.(bij grote politiecontrole hebben ze geluid gemeten en was dik in orde).Aleuh schreef:Hey mensen, ik heb nu een nogal zwaar geluid in me gsi-tje, en omdat ik al 2 x ben aangehouden ivm geluid (gelukkig waarschuwing dat ik het moest veranderen) was mijn vraag even, wat is een mooi zuiver zwaar geluidje.
'Rappe familiebak'
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
ja ik weet niet precies hoe en wat allemaal, maar heb aan niels gemeld dat er een tussendemper in moet en/of einddemper.. zolanghet geluid maar mooi word.. dus ik hoor het wel Maar volgens mij is mijn uitlaat ook een beetje lek
When you see some angel eyes glowing in the dark, riding in the night, cruising on the road.. you know it's me! Aleuh in tha GSi!
gewoon een leuke einddemper, ik heb hem van remus, en ook ik heb inderdaad een kat- en middendempervervanger, hij klinkt niet hard en ook niet al te zwaar, als je in een rustige toerental rijdt (in stad of snelweg) is het totaal niet hinderlijk, maar ik heb dan wel een 8v,
als je een 16v hebt dan is een achterdemper niet genoeg ben ik bang, of iig niet van remus. dan zou je misschien je kat terug moeten plaatsen,
succes
edit typfouten
als je een 16v hebt dan is een achterdemper niet genoeg ben ik bang, of iig niet van remus. dan zou je misschien je kat terug moeten plaatsen,
succes
edit typfouten
C20NE
heb zelf een mijn middendemper vervangen, en een remus einddemper.
krege je een zwaar geluid van, en niet teveel sjonny.
en geen gekut met de APK
krege je een zwaar geluid van, en niet teveel sjonny.
en geen gekut met de APK
C20XE powerrrr
www.north-tuning-projects.com
www.north-tuning-projects.com