Astra gsi update Fotoshoot *pagina 5* 09-10-2007
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Pinda-Gsifreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Dat hoef je niet eens te vinden. Het is namelijk waar, ik heb altijd een mening over andere Astra's. Dat komt omdat ik een eigen smaak heb, en detaillistisch ben. Ik ben eerlijk en ga niet lopen roepen dat ik iets mooi vind als ik het niet vind. Aan de andere kant laat ik ook altijd duidelijk merken als ik iets wel mooi vind. Mooi evenwicht dus.ASTRA POWER schreef:persoonlijk vind ik dat je altijd wel een negatieve opmerking hebt op andere astra's behalve op die van jezelf.RedBill schreef:Mooie bak kerel! Persoonlijk vind ik het wel jammer dat er een >95 grille op zit.
Ow, en mijn eigen auto? Vraag maar eens aan GSi Twente hoe blij ik op dit moment met mijn eigen wagen ben. (NIET DUS).
Uiterlijk vind ik zelf erg goed, maar dat is logisch, anders zou ik mijn geld hebben uitgegeven aan iets wat ik niet mooi vind, en dat zou stom zijn.
De motor loop ik echter al bijna een half jaar op te schelden. Kritiek heb ik dus net zo goed op mijn eigen auto. Ik vind dus dat jij niet zo moet zeiken.
Owja, en je bent wat selectief in het lezen:
RedBill schreef:Stootstrips en mudflaps icm originele waaiers is stiekum wel erg
Ik vind het wel cool in ieder geval.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Met commentaar is niks mis, zolang het maar niet in 'afzeiken' ontaardt, en dat was hier zéker niet het geval.
Over smaak valt (gelukkig) te twisten, en die mening mag je ook gewoon uiten op een openbaar forum
Redbill is gewoon een Pietje Precies, en daar zitten er hier nog veel meer van..
Gewoon proberen overheen lezen als je dat niet zint, dat werkt het beste (lukt mij ook niet altijd)
Over smaak valt (gelukkig) te twisten, en die mening mag je ook gewoon uiten op een openbaar forum
Redbill is gewoon een Pietje Precies, en daar zitten er hier nog veel meer van..
Gewoon proberen overheen lezen als je dat niet zint, dat werkt het beste (lukt mij ook niet altijd)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
ik ben net zoals redbill. let maar eens opRedBill schreef:Dat hoef je niet eens te vinden. Het is namelijk waar, ik heb altijd een mening over andere Astra's. Dat komt omdat ik een eigen smaak heb, en detaillistisch ben. Ik ben eerlijk en ga niet lopen roepen dat ik iets mooi vind als ik het niet vind. Aan de andere kant laat ik ook altijd duidelijk merken als ik iets wel mooi vind. Mooi evenwicht dus.ASTRA POWER schreef:persoonlijk vind ik dat je altijd wel een negatieve opmerking hebt op andere astra's behalve op die van jezelf.RedBill schreef:Mooie bak kerel! Persoonlijk vind ik het wel jammer dat er een >95 grille op zit.
Ow, en mijn eigen auto? Vraag maar eens aan GSi Twente hoe blij ik op dit moment met mijn eigen wagen ben. (NIET DUS).
Uiterlijk vind ik zelf erg goed, maar dat is logisch, anders zou ik mijn geld hebben uitgegeven aan iets wat ik niet mooi vind, en dat zou stom zijn.
De motor loop ik echter al bijna een half jaar op te schelden. Kritiek heb ik dus net zo goed op mijn eigen auto. Ik vind dus dat jij niet zo moet zeiken.
Owja, en je bent wat selectief in het lezen:
RedBill schreef:Stootstrips en mudflaps icm originele waaiers is stiekum wel erg
Ik vind het wel cool in ieder geval.
@redbill. ik vind je wagen echt super gaaf, mooie wielen (wil ik ook nog eens aanschaffen), mooie achterlichten. ziet er strak uit. en strax mooi bijna nieuw motorblok.
maar... (nu komt het)
dat stuur !!!!! aaaaaah
- Pinda-Gsifreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Tja, maar wat is dan verkeerdom? Je kunt ook zeggen dat ze allevier goed staan, omdat toch nooit bepaald is wat "goed" en "fout" is.gurdi schreef:omdat we het hier toch veel over velgen hebben vraag ik me af waarom opel die waaiers niet voor links en rechts apart heeft gemaakt nu staat er altijd 1 kant de waaiers verkeerd om...
verder mooie auto
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
als je kijkt naar alle 4 dan staan draaien ze niet alle 4 zelfde kant op..RedBill schreef:Tja, maar wat is dan verkeerdom? Je kunt ook zeggen dat ze allevier goed staan, omdat toch nooit bepaald is wat "goed" en "fout" is.gurdi schreef:omdat we het hier toch veel over velgen hebben vraag ik me af waarom opel die waaiers niet voor links en rechts apart heeft gemaakt nu staat er altijd 1 kant de waaiers verkeerd om...
verder mooie auto
dus ze staan tog echt fout
- Pinda-Gsifreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
\Laagvlieger schreef:Mooi!
Nog even een setje blackmagic koplampen scoren op ebay!
Dan ist helemaaaal top.
Als je me er zou bij willen helpen..
@marty, haha
was ook de bedoeling, want ik wil graag mooie scherpe foto's maken, dus ik dacht even proberen hoe het gaat met de boom, en het is opzicht nog wel gelukt.
Over die waaier velgen vindt ik ook 1nne kant wel raar, dat ze de beide kanten andere draairichting hebben.
Maar ik weet verder niet wat ik aan de buitenkant wil doen, op velgen na dan...
@grinx en de rest thnx
gr Alain
Astra Gsi 16V
Calibra 4x4 Turbo
Kadett gsi 16v
Calibra 4x4 Turbo
Kadett gsi 16v
- RedBill
- Beheerder
- Contacteer:
Welke kant moet dan volgens jou vooruit draaien, de dikke of de dunne kant van de waaiers? Ik bedoel maar te zeggen dat Opel nooit bepaald heeft wat de goede en de verkeerde kant op is zodat er geen goed en fout is. Dat ze links en rechts niet dezelfde kant op draaien moge duidelijk zijn...Tiem schreef:als je kijkt naar alle 4 dan staan draaien ze niet alle 4 zelfde kant op..RedBill schreef:Tja, maar wat is dan verkeerdom? Je kunt ook zeggen dat ze allevier goed staan, omdat toch nooit bepaald is wat "goed" en "fout" is.gurdi schreef:omdat we het hier toch veel over velgen hebben vraag ik me af waarom opel die waaiers niet voor links en rechts apart heeft gemaakt nu staat er altijd 1 kant de waaiers verkeerd om...
verder mooie auto
dus ze staan tog echt fout
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik denk dat ze aan de rechterkant (ietsje minder/anders) vuil zullen worden mbt de draairichting, voor de rest maakt het geen hol uit volgens mij, ze zijn niet gemaakt om lucht in de wielkast te trekken, dus een funktie hebben ze zowieso niet
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Pinda-Gsifreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker