Rellie's toko topic !!!!!!!!!!!!!!!
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Nee, die op Niels zijn foto's is gewoon een C25XE met standaard 170pk.Bassion schreef:dat is super vet. is dat die 3.0 V6?GSi Twente schreef:308mm
Is volledig 5-gaats onderstel en 286mm remmen achterop.
Gewoon goed voorbeeld van redelijke ankers.
Als je echt wat goeds wilt, 4-pots klauwen.
Want die zijn lichter, en dus minder onafgeveerd gewicht aan je wielen!
Beste opties voor pk's is een lichtgewicht setje wielen, noemende Speedlines of OZ Superleggera.
Onafgeveerd gewicht trekt namelijk een groot deel van je vermogen weg tot aan je voorwielen.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
idd die remmen heb ik ook liggen. opc voor en i500 achter. ik ben alleen nog aan het wachten op de naven achter en de poten voor.GSi Twente schreef:Nee, die op Niels zijn foto's is gewoon een C25XE met standaard 170pk.Bassion schreef:dat is super vet. is dat die 3.0 V6?GSi Twente schreef:308mm
Is volledig 5-gaats onderstel en 286mm remmen achterop.
Gewoon goed voorbeeld van redelijke ankers.
Als je echt wat goeds wilt, 4-pots klauwen.
Want die zijn lichter, en dus minder onafgeveerd gewicht aan je wielen!
Beste opties voor pk's is een lichtgewicht setje wielen, noemende Speedlines of OZ Superleggera.
Onafgeveerd gewicht trekt namelijk een groot deel van je vermogen weg tot aan je voorwielen.
ik heb al eens gekeken naar ap klauwen maar die zijn nogal duur
echt super mooi dit zeg
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- Rabbit
- forum-gebruiker
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 10 mei 2007 20:22
- Locatie: Vroomshoop
- Contacteer:
Filmpjes van de nieuwe V6 waar Niels mee aan het bouwen is
Gemaakt op de 1ste sleutel zondag
http://nl.youtube.com/watch?v=mjWG_sM8nd4
http://nl.youtube.com/watch?v=wu0_v_37kTQ
Gemaakt op de 1ste sleutel zondag
http://nl.youtube.com/watch?v=mjWG_sM8nd4
http://nl.youtube.com/watch?v=wu0_v_37kTQ
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Ik heb er gisteren even bij in gezeten, en dat ding is echt heel erg snel!Rabbit schreef:Filmpjes van de nieuwe V6 waar Niels mee aan het bouwen is
Gemaakt op de 1ste sleutel zondag
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Mag je wel zeggen hoorMelbo schreef:Nog sneller???Rallyastra schreef:Vind die auto nog niet echt snel, die van david is sneller, hijs bij EDS geweest Weet niet of ik mag vertellen hoeveel pk en nm hij geeft
Loopt die van David ook 280+ dan...
Maar volgens mij weten ze het nu wel
En of ie 280+ gaat ... volgens Niels wel ... persoonlijk weet ik het niet want heb het niet geprobeerd ... 280 is wel HEEL ERG snel
En die V6 ... mooi geluidje en zo te zien GOED SNEL! Rijden nu al aardig wat intressante niet stanaard GSi-tjuhs rond
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Heb er al 260 mee gehaald in de 5David schreef:Mag je wel zeggen hoorMelbo schreef:Nog sneller???Rallyastra schreef:Vind die auto nog niet echt snel, die van david is sneller, hijs bij EDS geweest Weet niet of ik mag vertellen hoeveel pk en nm hij geeft
Loopt die van David ook 280+ dan...
Maar volgens mij weten ze het nu wel
En of ie 280+ gaat ... volgens Niels wel ... persoonlijk weet ik het niet want heb het niet geprobeerd ... 280 is wel HEEL ERG snel
En die V6 ... mooi geluidje en zo te zien GOED SNEL! Rijden nu al aardig wat intressante niet stanaard GSi-tjuhs rond
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
- Locatie: lelystad
Wat is er dan precies allemaal aan gedaan dan?
Neem aan dat je met een c25xe niet zomaar de 260 haalt??
Wel echt vet, leuke swap
Neem aan dat je met een c25xe niet zomaar de 260 haalt??
Wel echt vet, leuke swap
Laatst gewijzigd door OllieGsi op 08 okt 2007 17:12, 2 keer totaal gewijzigd.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Komt nog wel het een en ander bij.. vergeet bijvoorbeeld je F28 bakkie niet, pasplaat, Vectra as heb je 'nodig', ombouwen van de F28, uitlaatje bouwen...
Ennehh.. Niels is ook niet grattisjh he
Ik geloof dat je compleet rond de 3000 € zit of.... meer...
Ennehh.. Niels is ook niet grattisjh he
Ik geloof dat je compleet rond de 3000 € zit of.... meer...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer: