Paar dagies naar mijn ouders in Drente begint goed!!!
- Paintballer
- Oud-Clublid
Paar dagies naar mijn ouders in Drente begint goed!!!
Lekker aan het kachelen op de A28 naar Drentcity,ineens een PATS op me vooruit,ik denk wtf krijgen we nou weer ,ik kijk is goed en ja hoor een heerlijke ster in me ruit!!!
Gelijk maar even de verzekering gebeld en die zeggen ja dan moet je even naar Carglass gaan want daar werken we(Axa) mee samen!!!Kost het ruitje me 70 euri en de rest was voor de verzekering!!Nou noway dat ik naar Carglass ga.Dus maar even de Opel garage gebeld waar ik altijd kom en ik verhaal uitleggen,owwww zegt hij wij werken ook wel samen met Axa hoor.Hij even gebeld voor me en ja hoor gaat me ook 70 euri kosten maar dan heb ik wel een Opel ruit.Okééééé dan das beter
Gelijk besteld en komt er Maandag in!!!
Maaruh Martinnnnnnn wil graag een nieuwe raambandsticker van je hebben want deze gaat naar de glasbak
Gelijk maar even de verzekering gebeld en die zeggen ja dan moet je even naar Carglass gaan want daar werken we(Axa) mee samen!!!Kost het ruitje me 70 euri en de rest was voor de verzekering!!Nou noway dat ik naar Carglass ga.Dus maar even de Opel garage gebeld waar ik altijd kom en ik verhaal uitleggen,owwww zegt hij wij werken ook wel samen met Axa hoor.Hij even gebeld voor me en ja hoor gaat me ook 70 euri kosten maar dan heb ik wel een Opel ruit.Okééééé dan das beter
Gelijk besteld en komt er Maandag in!!!
Maaruh Martinnnnnnn wil graag een nieuwe raambandsticker van je hebben want deze gaat naar de glasbak
Paintverkoper in een verfzakie!!
- Paintballer
- Oud-Clublid
Marty schreef:No Prob! Alleen werken wij als AGC niet met AXA samen, dus de sticker kan helaas niet onder de verzekering vergoed worden.. sorry
He jammer dus geen gratis sticker
Kan je die sticker opsturen of moet ik die even bij 1 van de bestuursleden langshalen,let me know!!!
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik zit dichterbij
En ik ben van het weekend thuis
En ik ben van het weekend thuis
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Ruiten van de carglass zijn 50% dunner!!!Corefest schreef:Ik heb er 0 ervaring mee, dus...
wat is er mis met Carglass dan? Leveren die compleet andere ruiten ofzo?
En ruiten demontyeren gebeurd daar ERG hardhandig. Ze halen ook niets los.
Ze slopen gegerandeerd: de parmavan, de A-stijl bekledingen, evt draadjes van de carkit microfoon, en krassen op dashboard is ook niet geheel ondenkbaar.
Bij klachten geven ze zich niet thuis.
Liever naar de dealer dus!!!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Of monteren ramen die er spontaan uitvallen, of bij het dichtgooien van een deur van onder tot boven openscheuren...Laagvlieger schreef:Ruiten van de carglass zijn 50% dunner!!!Corefest schreef:Ik heb er 0 ervaring mee, dus...
wat is er mis met Carglass dan? Leveren die compleet andere ruiten ofzo?
En ruiten demontyeren gebeurd daar ERG hardhandig. Ze halen ook niets los.
Ze slopen gegerandeerd: de parmavan, de A-stijl bekledingen, evt draadjes van de carkit microfoon, en krassen op dashboard is ook niet geheel ondenkbaar.
Bij klachten geven ze zich niet thuis.
Liever naar de dealer dus!!!
Grtz, GrinX
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Paintballer
- Oud-Clublid
Er hangt normaal gesproken een 1900N in of een 1900S!!!
Kleppendeksel moet ik nog is even polijsten ,moet ik helaas doen zoals hij nu zit aangezien de kleppendeksel er niet meer af kan!!!!
Ze zijn ook ooit eens geleverd met 1100 motor meen ik maar dat liep niet echt vandaar de verandering naar de 1900!!!
@Oenatje:Ja tuurlijk dat kan ook best ja maar ehhhhh dan mag er zeker wel het nodige aangepast worden
Kleppendeksel moet ik nog is even polijsten ,moet ik helaas doen zoals hij nu zit aangezien de kleppendeksel er niet meer af kan!!!!
Ze zijn ook ooit eens geleverd met 1100 motor meen ik maar dat liep niet echt vandaar de verandering naar de 1900!!!
@Oenatje:Ja tuurlijk dat kan ook best ja maar ehhhhh dan mag er zeker wel het nodige aangepast worden
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
Laagvlieger schreef:ja dan zal hij toch naar een revisietoko moeten.
Zullen er andere kleppen en zittingen in moeten.
Goeie vraag. Maar zolang loodvervanger er is waarom zo'n dure ombouw doen?
Ja ik dacht van gelijk maar doen!!Maar inderdaad wat jij zegt is ook weer zo,zolang het er is gewoon lekker gebruiken en dan pas gaan doen als het echt niet anders meer kan,daar heb je een goed punt!!!!