mijn display geeft aan: olie tekort, motor olie peil.
ik gekeken naar olie. staat perfect. wat kan eht zijn? mijn olie lampje op dash brand niet. hij geeft tevens ook aan ruitensproeier peil, nou heb ik nog niet gekeken of dit wel klopt.
Laagvlieger schreef:Sensor stuk, kabel stuk, stekker stuk. Zit een sensor in het carter he die het peil meet.
Staat los van oliedruk.
Als je sensor of de kabel stuk is en er moet een nieuwe in dan is dat in verhouding nog best prijzig. Volgens mij moet namelijk je hele carterpan eronder weg.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Neej die past dor het gat.
Maar zo'n sensor is niet goedkoop. Ik moest een nieuwe halen voor de V6 met de opbouw omdat di eook niet goed was. Prijs was wel even schrikken.
Laagvlieger schreef:Maar zo'n sensor is niet goedkoop. Ik moest een nieuwe halen voor de V6 met de opbouw omdat di eook niet goed was. Prijs was wel even schrikken.
Dat herinner ik me ook jah!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
even alles goed naargelopen schoongemaakt. en tis weer oke.
gelijk maar weer een vraagje. ik wil graag een plasma tellerklokje. maar om nou 2x geld uit te moeten geven voor later weer een calibra klok. kan ik dit gewoon in de astra maken? en kloppen de aanduidingen dan nog? of hoe moet ik dit zien?
haha ja ik weet het. maar om voor alles een apart topic te openen
weer een leuk nieuwtje. nu blijft mijn motor storings lampje branden (de ene keer wel en dan weer niet) ik denk dat dat te maken heeft met de uitlaat ofzo.
Bassion schreef:haha ja ik weet het. maar om voor alles een apart topic te openen
weer een leuk nieuwtje. nu blijft mijn motor storings lampje branden (de ene keer wel en dan weer niet) ik denk dat dat te maken heeft met de uitlaat ofzo.
En er zit een deuk in m'n motorkap, volgens mij ligt dat aan de motor...
Wat een beredenatie zeg...
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
als je het verhaal had gevolgd met de kapotte uitlaat etc. dan is dat geen gekke beredenatie nee. lambda etc problemen gaat naar mijn weten het lampje ook branden. dus niks mis met de beredenatie.
vandaag btw me nieuwe speeltje opgehaald. een pioneer deh p9800BT. Super mooi aparaatje, en een opties, daar word je bang van
Bassion schreef:hoe werkt dat zelf uit lezen van storingen met die papercpips?
Punt A met punt B verbinden doe ik altijd
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
pff dat is de moeite. gelukkig is het bij mij weer even opgelost. mja voor hoe lang blijft de vraag natuurlijk. maar nu eerst de uitlaat en de remmen. en dan sparen voor het blokje en ondertussen laten spuiten als het mee zit eindelijk eens.
maar als rellie nou even wat laat weten betreft de uitlaat
ik sta voor de deur geparkeerd. beetje aan de auto klussen en me subs en versterker aan me nieuw headunit te knutselen. rijd er zo iemand tegen de andere voorkan van me auto aan dat betekent. dat ik nu mooi 2 kapotte koplampen heb, 2 zijschermen die vervangen moeten worden. de vorbumper compleet. en de grill helemaal gelukig hebben we schade opgenomen en is het nu even afwachten op de verz.
maar tis me tot nog toe niet egt gegungd.tot slot klappen ook nog me zekeringen er uit van de versteker want ik ahd hem toch net iets te hard staan om me beetje te kunnen afreageren/onspannen
dus nu zit ik voorlopig nog met een complete rotte voorkant