C20GET
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Jep, Google zoekt kennelijk iets beter dan de interne zoekmachine van het forum.Laagvlieger schreef:Heej het topic was er nog wel dus!
Ziet eruit als een NE met zelfbouw turbo
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- ASTRA POWER
- forum-gebruiker
- ASTRA POWER
- forum-gebruiker
Re: C20GET
euh...Laagvlieger schreef:Door oenatje zijn post in algemeen bullshit ben ik geintereseerd geraakt in de C20GET motor uit de states.
Dump hier alle info die je kan vinden!
Blok zit eind 80 en begin 90er jaren in de volgende modellen:
"This is in 1986 Pontiac Grand AM Turbo also
Possibly in Buick Skyhawk pre 1988
Sunbird GT ~1986-1991"
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Hahahahahahaoenatje schreef:euh...
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Volgens mij bedoelt laag, mij..oenatje schreef:euh...Laagvlieger schreef:Door oenatje zijn post in algemeen bullshit ben ik geintereseerd geraakt in de C20GET motor uit de states.
Dump hier alle info die je kan vinden!
Blok zit eind 80 en begin 90er jaren in de volgende modellen:
"This is in 1986 Pontiac Grand AM Turbo also
Possibly in Buick Skyhawk pre 1988
Sunbird GT ~1986-1991"
Heb daar destijds ook een ding over getypt, maar dat is ook alweer een tich eeuwen geleden.
Grtz, GrinX
- RedBill
- Beheerder
- Contacteer:
En ook dat heb ik even voor je opgezocht: Zie hieroenatje schreef:ik had het ooit idd ergens in een bullshit topic geknalld, kan het alleen niet meer vinden
- RedBill
- Beheerder
- Contacteer:
Kwestie van de juiste zoektermen in Google...oenatje schreef:ik kon het niet vinden. je kunt goed zoeken redbill
Deze heb ik gedaan met "astragsi" "c20get" "algemeen bullshit"
En hebbes.
- ASTRA POWER
- forum-gebruiker
- ASTRA POWER
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Als je het topic even doorleest, kan je ergens oppikken dat je dan even in de states moet zoeken, maakt ook geen bips uit waar je het vandaan haalt.. voor DHL iig niet , mja.. misschien dat het 2 dagen langer duurt
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
en heb ik met Holden zelf ge-emaild of dit ooit gemaakt is..oenatje schreef:jaha maar dat wist ik wel. zo heb ik ook eens op ebay australie gezocht naar een holden "L" voor een c20xe. en die bestaan niet
maar daar kreeg ik ook een negatief antwoordt op, dat mochten ze niet zeggen ofzo blablabla....
daarna op allerlei forums van holden gevraagd of hun het konden uitzoeken voor me...... dat hebben ze gedaan... en inderdaad....zijn nooit gemaakt....
BOHICA!!!
- GSI 8V freak
- forum-gebruiker
Deze motoren zijn nog steeds te koop en gaan ongeveer voor 1500 dollars over de toonbank, om hem in nederland te krijgen ben je ongeveer tussen de 250 en 400 dollar kwijt.
Nadeel is dat de meeste onderdelen hier niet te krijgen zijn, een chevy dealert of een andere Amerikaanse auto expert kan ze bestellen.
Ik ben al een tijdje opzoek naar zoiets. Op diverse amrikaanse sites zijn er setjes en komplete blokken te koop. Mijn zus woon in de states en via haar probeer ik het 1 en ander voor elkaar te krijgen.
(Oh en sorry, ik heb me nog niet voor gestelt, dit doe ik even van het weekend. Ik lees al jaren mee maar eigenlijk nooit de moeite genomen me aan te melden, totdat ik dit topiq las)
Nadeel is dat de meeste onderdelen hier niet te krijgen zijn, een chevy dealert of een andere Amerikaanse auto expert kan ze bestellen.
Ik ben al een tijdje opzoek naar zoiets. Op diverse amrikaanse sites zijn er setjes en komplete blokken te koop. Mijn zus woon in de states en via haar probeer ik het 1 en ander voor elkaar te krijgen.
(Oh en sorry, ik heb me nog niet voor gestelt, dit doe ik even van het weekend. Ik lees al jaren mee maar eigenlijk nooit de moeite genomen me aan te melden, totdat ik dit topiq las)
Gsi C20NE