Problemen na grote beurt

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11177
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Ik zou het wel doen.
Is niet best dat ze stagaires zonder toezicht aan je remmen laten werken.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Corefest
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 24 apr 2007 10:21
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Corefest »

Daar gaan de vrije dagen...
maar 't was zelfs een apk-keurmeester hoor Marcel :)

Maar denk je dat m'n remtrommel ovaal is geworden? Of is er een andere verklaring voor het niet continu aanlopen?
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11177
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

APK keurmeester zegt ook niets.
Ik verbaas me elke 2 jaar ook weer voor het APK examen bevoegdheidsverlenging hoeveel er zakken. Op de stomste dingen.
En daarbij, een APK keurmeester hoeft geen monteur te zijn he.
APK keuren = kijken. :wink:
Daarbij hebben we momenteel veel auto's uit het "beun/universeelcircuit" omdat we de goedkoopste in de regio zijn. €19,50 all in voor een APK benzine. Loopt storm, zit meer achter de afmeldcomputer dan dat ik echt werk doe momenteel :lol:
Maar daar kom je ook veel rommel en gepruts tegen bij dat soort auto's.
Verkeerd gemonteerde handremkabels waardoor remmen blijven hangen enzo.

Kromme trommel merk je door tijdens het remmen de kont begint te fibreren/schudden.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Plaats reactie