alle knippers aan met richtingaanwijzen
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
- GrinX
- Oud-Clublid
- Berichten: 1363
- Lid geworden op: 06 jun 2004 00:39
- Locatie: Postcodegebied: Tussen de 6000 en 7000 RPM
- Contacteer:
Volgens mij ligt Blokker toch niet zo gruwelijk ver af van een dealer?
Of van Rally's Specialist Tuning Opel ofsow?
Ga gewoon daar even laten kijken naar je probleem.
Zou je me nog 1 ding kunnen uitleggen, zonder dat ik dan moet optiefen.
Die kabels wat je met kroonsteentjes met mekaar in de echt hebt verbonden... is dat inmiddels al fatsoenlijk opgelost / is het er helemaal tussen uit / welke kabels betroffen dit / wat heb je nou precies (dus echt precies) los gehaalt, en vervolgens weer op zijn plek gemonteerd.
Of van Rally's Specialist Tuning Opel ofsow?
Ga gewoon daar even laten kijken naar je probleem.
Zou je me nog 1 ding kunnen uitleggen, zonder dat ik dan moet optiefen.
Die kabels wat je met kroonsteentjes met mekaar in de echt hebt verbonden... is dat inmiddels al fatsoenlijk opgelost / is het er helemaal tussen uit / welke kabels betroffen dit / wat heb je nou precies (dus echt precies) los gehaalt, en vervolgens weer op zijn plek gemonteerd.
Grtz, GrinX
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
nouja alles heb ik al een paar keer geplaatst,
ik ga er vanuit dat ik kan uitsluiten:
c.v. / hendel / relais
draadverbindingen zitten goed aan elkaar
knippers hebben nu als ik een richting aanzet, de functie van alarmlichten dus die connectie begrijp ik nog niet.
ik ga er vanuit dat ik kan uitsluiten:
c.v. / hendel / relais
draadverbindingen zitten goed aan elkaar
knippers hebben nu als ik een richting aanzet, de functie van alarmlichten dus die connectie begrijp ik nog niet.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
dat klinkt zo dasss logisch dat ik er morgen nogmaals naar ga kijken, speciaal in die richting
owja ., mocht dat het zijn, dan weet ik nog niet of ik dat hier post na alle moeite te hebben gedaan van alles vervangen
ik ga er nu nog niet vanuit dat het aan die 2 draden ligt maar klinkt tot nu toe het meest simpele / logische
owja ., mocht dat het zijn, dan weet ik nog niet of ik dat hier post na alle moeite te hebben gedaan van alles vervangen
ik ga er nu nog niet vanuit dat het aan die 2 draden ligt maar klinkt tot nu toe het meest simpele / logische
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- GrinX
- Oud-Clublid
- Berichten: 1363
- Lid geworden op: 06 jun 2004 00:39
- Locatie: Postcodegebied: Tussen de 6000 en 7000 RPM
- Contacteer:
Mij ook... daarom wilde ik ook heel graag weten what's geburt..Roy 2.0 16v schreef:dat klinkt zo dasss logisch dat ik er morgen nogmaals naar ga kijken, speciaal in die richting
owja ., mocht dat het zijn, dan weet ik nog niet of ik dat hier post na alle moeite te hebben gedaan van alles vervangen
ik ga er nu nog niet vanuit dat het aan die 2 draden ligt maar klinkt tot nu toe het meest simpele / logische
Vragen stellen zijn altijd makkelijk, maar als iemand niet weet dat je de halve kabelboom hebt doorgeknipt, dan wordt het toch lastig storing zoeken.
Suc6, ben benieuwd of je er iets aan gehad hebt.
Grtz, GrinX
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn