Mijn Astra GSi station(update 5-8)
- Pinda-Gsifreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Station c20xe
- forum-gebruiker
Heb je een foto van die skirts onder die astra stationRedBill schreef:Heej Diem, Ik weet niet of je er verder nog plannen mee hebt, kwa GSi look, maar anders is een skirt-setje uit Zuid-Afrika zeker een gave optie!
Ik vind het echt een te gekke bak! Uniek zeldzaam in Nederland. Wees er zuinig op!
Astra Station GSi 16v
- Station c20xe
- forum-gebruiker
Verlaagd was ie al. (4cm alleen veren). Maar die 17 inch velgen vullen ook al aardig ruimte op. Verder ramen blinderen en de station verliest zijn onschuld. Ik heb meer aandacht besteedt aan de staat van de motor en de uitlaatlijn(groep a). O ja, ik had ook al een gecleande achterklep maar het kenteken had een plaats onder de achterbumper gekregen door de vorige eigenaar. Dus nu zit ie weer op de achterklep met een mooie verlichting eronder en nog een achterskirt eronder. Maar je hoeft niet echt veel te doen aan het uiterlijk van zo'n station. Velgen doen al een hoop bij een station.
'Rappe familiebak'
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Niet onder de station, maar wel onder een vijfdeurs sedan en Hatch, maar die passen dus ook onder de Station.Diem schreef:Heb je een foto van die skirts onder die astra stationRedBill schreef:Heej Diem, Ik weet niet of je er verder nog plannen mee hebt, kwa GSi look, maar anders is een skirt-setje uit Zuid-Afrika zeker een gave optie!
Ik vind het echt een te gekke bak! Uniek zeldzaam in Nederland. Wees er zuinig op!
Meer plaatjes in viewtopic.php?t=9035&postdays=0&postorder=asc&start=12
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ik zou het niet zo zonde vinden als er de complete GSi look voor terug zou komen. Want wat is er nu exact zo verschillend aan de koplampen? Dat de schuine kant aan de zijde van de grille wat schuiner is?Pinda-Gsifreak schreef:maar die koplampen met grill zou ik erop laten...
Anders haal je de hele nieuwe type front weg...
zou wel zonde zijn...
Verder is het enige verschil de knipperlichten die wit zijn ipv oranje, maar dat had de GSi zowiezo al.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
das echt een super kleur.
al mijn vriende zijn jaloers op mijn kleur. maar is best wel heel erg prijzig als je iets moet spuiten, want deze kleur moet echt uitgeneveld worde anders krijg je super veel kleur verschil. had ik namelijk met mijn oude rieger grill
al mijn vriende zijn jaloers op mijn kleur. maar is best wel heel erg prijzig als je iets moet spuiten, want deze kleur moet echt uitgeneveld worde anders krijg je super veel kleur verschil. had ik namelijk met mijn oude rieger grill
It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
kijk eens aan.
das een kleur die niet echt vaak voorkomt. althans ik kom hem niet vaak tegen hier in roosendaal. ik weet dat erin totaal 4 opels hier rondrijden met die kleur.:P
maat wat ga je nog allemaal doen aan de astra¿¿¿¿
das een kleur die niet echt vaak voorkomt. althans ik kom hem niet vaak tegen hier in roosendaal. ik weet dat erin totaal 4 opels hier rondrijden met die kleur.:P
maat wat ga je nog allemaal doen aan de astra¿¿¿¿
It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: