een vraag over fuseekogel
een vraag over fuseekogel
ik heb een vraag me fuseekogel is kapot kan dat het zijn als ik door een kuil rij dan hoor ik een bonk aan de kant waar de fuseekogel kapot is me schokdemper is goed die zijn getest ook en de rest aan die kant is ook heel alleen me fuseekogel is kapot aan die kant ik hoop wat te horen dat,dat het is die bonk dan vervang ik fuseekogel
Laatst gewijzigd door edwinn op 22 aug 2007 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
kan ook je stabi eindje zijn wat is afgebroken
Gewoon even opkrikken en kijken, op de brug is nog mooier als dat kan
Gewoon even opkrikken en kijken, op de brug is nog mooier als dat kan
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Re: een vraag over fuseekogel
begrijp er ook niet veel vanedwinn schreef:ik heb een vraag me fuseekogel is kapot kan dat het zijn als ik door een kuil rij dan hoor ik een donk aan de kant waar de fuseekogel kapot is me schokdemper is goed die zijn getest ook en de rest aan die kant is ook heel alleen me fuseekogel is kapot aan die kant iki hoop wat te horen dat,dat het is die donk dan vervang ik fuseekogel
Astra Station GSi 16v
Re: een vraag over fuseekogel
ik wil geen hatelijke opmerking doen ofzo....edwinn schreef:ik heb een vraag me fuseekogel is kapot kan dat het zijn als ik door een kuil rij dan hoor ik een bonk aan de kant waar de fuseekogel kapot is me schokdemper is goed die zijn getest ook en de rest aan die kant is ook heel alleen me fuseekogel is kapot aan die kant ik hoop wat te horen dat,dat het is die bonk dan vervang ik fuseekogel
maar een KAPOTTE fuseekogel moet je zowiezo vervangen en dan verder kijken of het geluid er nog is.
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***