Inzakken toeren veel afslaan C20XE
Inzakken toeren veel afslaan C20XE
Omdat mijn kameraad nog geen account hier heeft, post ik het even
We zitten met een C20XE die afslaat en niet goed in de toeren + stationair loopt.
Persoonlijk zou ik zeggen dat dit de stappenmotor en de SFI-Vervanger kan zijn.
Mijn vraag is alleen, waar zit de stappenmotor bij een C20XE? En kan ik zomaar de SFI-Vervanger lostrekken en doorspuiten met carbarateurreiniger?
Of hebben jullie nog andere tips wat de oorzaak zou kunnen zijn van het probleem? (zit een standaard luchtfilter op)
We zitten met een C20XE die afslaat en niet goed in de toeren + stationair loopt.
Persoonlijk zou ik zeggen dat dit de stappenmotor en de SFI-Vervanger kan zijn.
Mijn vraag is alleen, waar zit de stappenmotor bij een C20XE? En kan ik zomaar de SFI-Vervanger lostrekken en doorspuiten met carbarateurreiniger?
Of hebben jullie nog andere tips wat de oorzaak zou kunnen zijn van het probleem? (zit een standaard luchtfilter op)
C20XE '94
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
volg de slang van je sfi vervanger naar beneden en daar hangt je lfr. beetje onder je blok, beste van onderaf bij te komen en dan nog is het irritant.
sfivervanger kun je er zo afhalen ja, misschien zit daar ook ergens de oorzaak van het rare lopen, pakking lek? slang niet goed vast, poreuze slang
vergeet dus ook niet om die pakking te vervangen, normale sfibak heeft een rubberrand dus of de dealer die pakking ook heeft weet ik niet. vast wel.
geen brandende dashlampjes gehad?
sfivervanger kun je er zo afhalen ja, misschien zit daar ook ergens de oorzaak van het rare lopen, pakking lek? slang niet goed vast, poreuze slang
vergeet dus ook niet om die pakking te vervangen, normale sfibak heeft een rubberrand dus of de dealer die pakking ook heeft weet ik niet. vast wel.
geen brandende dashlampjes gehad?
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
opkrikken op steuntjes zetten en dan ken je der zo mooi bij vanaf onder . of je haalt alles los SFI,injectorenrail en al die bende en dan je inlaat deraf, ben je wel effe een daggie mee zoet en je ken gelijk de pakkingen meenemen.
maar tis goed te doen vanaf onder al zeg ik zelf.
maar tis goed te doen vanaf onder al zeg ik zelf.
Astra F GSi 2.0 16v.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
Ik kan ondertussen wel posten dus bij deze meteen even :
We moeten gewoon even kijken hoe we het doen;) Het is niet verschrikkelijk storend, maar het moet wel even in orde gemaakt worden. De astra loopt nu al beter sneller als de mazda:P dus op dat gebied ben ik toch wel tevreden.
We moeten gewoon even kijken hoe we het doen;) Het is niet verschrikkelijk storend, maar het moet wel even in orde gemaakt worden. De astra loopt nu al beter sneller als de mazda:P dus op dat gebied ben ik toch wel tevreden.
Astra GSi 2.0 16v '93