C18XE stelt zich voor

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Vergeet niet dat het een 'auto op leeftijd' is he, en ongestraft trappen bestaat niet :wink:

en dat gaat een andere auto je ook flikken, remblokken op = gewoon regulier onderhoud, net als banden, olie, een homokineet of ruitensproeiervloeistof, uitlaatje.. álles is duur :? óók voor en 1.6, of een VW of een Niksan... :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
c18xe
forum-gebruiker

Bericht door c18xe »

geen nood als die de deur uit ga komt er een astra g voor trug
maar kijk als ik er elke week wat aan kan doen en me gsi nii vetrouw om even met me vriendin een daagje naar t strand of weet ik veel wat te gaan schiet het tog ook niet op jongens wees eerlijk :wink:
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Mist jouw toetsenbord de letters "C" & H" ?? SGeelt toG Sgeif ?
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
RedBill
Beheerder
Beheerder
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Marty schreef:Mist jouw toetsenbord de letters "C" & H" ?? SGeelt toG Sgeif ?
Tja, inderdaad. Doorgaans zijn we hier niet van die kommaneukers, maar jij maakt het wel heel ernstig wat betreft schrijf- en spelfouten.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Als je niet beter weet, dan prima.

Maar als het "Ik ben te lui om normaal te schrijven, BrEaZah taal" is.. dan is het zwaar irritant.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
c18xe
forum-gebruiker

Bericht door c18xe »

haha sorry jongens dat is de msn taal van de jeugd haha
slecht nieuws revisie setje remklauw stofkappen passen niet en niet passen te krijgen ook :( Goede nieuws is
op de sloop een remklauw van een calibra afgetrokken en bij mij er opgehangen>werkt weer super :D nog beter nieuws op de sloop stond ook nog een astra f station waarin jahwel een zo goed als nieuw zonder slijtage handremhoes in te vinden was en nog mooier een pook hoes :D dus ik heb gelijk t compleete middenconsole maar der uit gerukt aangezien mijn astbakje niet meer dicht kon dus nu is dat ook weer zo goed als nieuw :D en over de verkoop @ sound:khad vandaag in de 16.16v gereden wat een drama k houw me gsi :wink:
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Goed plan :wink:

Leuke is dat een 1.6 nét zoveel of meer zuipt als je hem zou kopen, want dan ga je proberen om GSi style te rijden met een 1.6, en dan loopt ie gewoon 1 op 8 en het komt van geen kant vooruit :lol: :D
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
c18xe
forum-gebruiker

Bericht door c18xe »

is ook zo t duurde me veel te lang vooral ze 2e versnelling zeg god wat een traag ding :) benzine geld maak me nii uit t ga meer om de hoogere koste en ik wil dat hij betrouwbaar blijf,kben leerling monteur kga vd week met me leermeester gwn even heel da ding rond lope kijke wat er evt nog verrot aan is/gaat belangrijk is en dan zien we t wel
c18xe
forum-gebruiker

Bericht door c18xe »

jah jah vandaag een orginele zilvere pook knop van irmsher er in gezet
morgen komen mijn angel eyes binnen :lol: t wordt nog is wat met dat hok van mij :D
Plaats reactie