shorty's gsi update
maarja heb weer eens niet stil gezeten haha...
na een kleine aanpassing van de bout (waar je hem mee opspant), paste alles super...
hier de pics...
zo zit die in de auto...
en zo met de sub weer erin (blijft wel weinig plaats over haha)...
heb net ook maar de versterker verplaats naar onder de stabilisatie stang en tegen de achter kant van de achterbank aan...
zo scheelt het me toch weer paar cm kofferruimte haha
binnekort komt er in ieder geval nog 1 extra onder de gsi...
en nog 1 onder de motorkap (wie weet verkoopt er iemand wel 1 op sevenum )
daarstrax stukje gereden...
maar het lijkt net of hij een beetje klappe opvangt als je over drempel heen rijd...
het werd er (voor mij) stukje confortabeler op...
minder stuiteren (aan de achterkant dan he)...
na een kleine aanpassing van de bout (waar je hem mee opspant), paste alles super...
hier de pics...
zo zit die in de auto...
en zo met de sub weer erin (blijft wel weinig plaats over haha)...
heb net ook maar de versterker verplaats naar onder de stabilisatie stang en tegen de achter kant van de achterbank aan...
zo scheelt het me toch weer paar cm kofferruimte haha
binnekort komt er in ieder geval nog 1 extra onder de gsi...
en nog 1 onder de motorkap (wie weet verkoopt er iemand wel 1 op sevenum )
daarstrax stukje gereden...
maar het lijkt net of hij een beetje klappe opvangt als je over drempel heen rijd...
het werd er (voor mij) stukje confortabeler op...
minder stuiteren (aan de achterkant dan he)...
ASTRA GSI 2.0 8v
heb er wel aan gedacht...Baas J. schreef:Had je niet ook beter je handvaten gelijk mee kunnen laten spuiten? Had je misschien een tientje extra gekost..
maar omdat de deure iets anders van kleur zijn als de rest heb ik er maar vanaf gezien...
omdat ik anders teveel kleur verschil kreeg... en ik wil niet voor schut gaan rijde he
ASTRA GSI 2.0 8v
heel goed gedaan anders valt het idd heel erg op dat kleur verschil
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
goed bezig man jij blijft maar dingen verbeteren
er zijn alleen 2 dingen die mijn smaak neit raken....vind de achterkant tegenover de voorkant te laag....en die extra spoiler achterop vind ik ook storend.
Voor de rest goed bezig...mooie gsi zeker weten
er zijn alleen 2 dingen die mijn smaak neit raken....vind de achterkant tegenover de voorkant te laag....en die extra spoiler achterop vind ik ook storend.
Voor de rest goed bezig...mooie gsi zeker weten
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
zeker strak bakkie
velgen vink ook goed erbij staan
extra spoiler is ook niet echt mijn smaak
succes verder
velgen vink ook goed erbij staan
extra spoiler is ook niet echt mijn smaak
succes verder
C20XE powerrrr
www.north-tuning-projects.com
www.north-tuning-projects.com
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
mooie wagen, vind persoonlijk een extra spoiler ook niet zo mooi omdat de standaard spoiler ook al best groot is,
maar ik vind die spoiler van cosworth helemaal spuuglelijk das me pas een groot ding snap niet dat je die er op wil hebben, maar das mijn smaak.
Ik denk dat iedereen wel begrijpt welke ik bedoel, tis die ene met die steun naar beneden.
maar ik vind die spoiler van cosworth helemaal spuuglelijk das me pas een groot ding snap niet dat je die er op wil hebben, maar das mijn smaak.
Ik denk dat iedereen wel begrijpt welke ik bedoel, tis die ene met die steun naar beneden.
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
zo weer een update...
alleen nu een minder leuke...
vorig jaar heb ik met me gsi stukje "gevlogen" ...
ze hadden en drempel gebouwd zonder markeringe, ben daar dus goed overheen gereden (terwijl ik met 5man in me gsi zat)...
me velgen zijn dus me kast ingeklapt...
daarom op de apk keuring auto afgekeurt omdat het binnescherm los liet van buitenscherm...
best kut...
maargoed omdat de auto verder nerges roest had en het ook maar om een paar cm ging, vond de garage het niet nodig het hele scherm te vervangen (ja hebben gekeken achter de panelen en bij de tankklep maar nerges meer roest)
auto was verder dus helemaal strak...
het enige waar ik me wel aan stoor nu is de snelheid waarmee de garage nu aan de auto bezig is...
ze hebben het volgende gedaan in dik 2 weken:
en dit aan 2 kanten...
nu word wel meteen de uitlaat luchtdicht gelast (zat schijnbaar gaatje in de middendemper)...
abs sensor word links voor vervangen,
en 2 nieuwe achterbanden....
en uiteraard word alles weer strak getrokken en bijgespoten...
alleen nu een minder leuke...
vorig jaar heb ik met me gsi stukje "gevlogen" ...
ze hadden en drempel gebouwd zonder markeringe, ben daar dus goed overheen gereden (terwijl ik met 5man in me gsi zat)...
me velgen zijn dus me kast ingeklapt...
daarom op de apk keuring auto afgekeurt omdat het binnescherm los liet van buitenscherm...
best kut...
maargoed omdat de auto verder nerges roest had en het ook maar om een paar cm ging, vond de garage het niet nodig het hele scherm te vervangen (ja hebben gekeken achter de panelen en bij de tankklep maar nerges meer roest)
auto was verder dus helemaal strak...
het enige waar ik me wel aan stoor nu is de snelheid waarmee de garage nu aan de auto bezig is...
ze hebben het volgende gedaan in dik 2 weken:
en dit aan 2 kanten...
nu word wel meteen de uitlaat luchtdicht gelast (zat schijnbaar gaatje in de middendemper)...
abs sensor word links voor vervangen,
en 2 nieuwe achterbanden....
en uiteraard word alles weer strak getrokken en bijgespoten...
ASTRA GSI 2.0 8v
zo jaaaaa eindelijk de gsi is klaar...
na wat stress en problemen te hebbe gehad (met de garage wat die bras zooi van de vorige foto's heeft veroorzaakt)...
is nu me gsi eindelijk weer zo als ik haar wil...
zal eens een lang verhaal type dan is het wat duidelijker...
me gsi kreeg ik dus terug van die garage en hij zei dat het strak was...
nou oordeel zelf maar, is dit strak...?
hier de geweldige afwerking upclose...:
en me beschadigde achterbumper (dit aan 2 kanten)...:
ben dus aan de gang gegaan met rechtsbijstand enzo..
en ondertussen ook opzoek naar een andere firma en dit werd dus een profi spuiterij hier in omg...
en aangezien me buurman daar werkt, maakte die me een hele aantrekkelijke prijs...
hij ging het volgende doen:
- strak trekken achterschermen,
- spuiten van de achterschermen,
- spuiten van de deuren,
- spuiten van de skirts,
- spuiten van de voorschermen,
- spuiten van de spiegelkappen,
- spuiten van de deurklinken...
voor dat ik haar wegbracht hadde ze gevraag of ik de deurpanelen en dakdragers er vast af wou halen, zodat ze meteen konden beginnen...
dus:
toen naar de spuiterij gereden, en aangezien ik daar moest wachten op me pa (die kwam me daar ophalen) heb ik voor hun maar me deurklinkjes eruit gehaald...
er werd mij gevraagt of ik het relief in de klinken wou houde of dat ik ze "strak en glad" wou hebben...
en heb dus gekozen voor strak en glad, lijkt me mooier
de spuiters zijn toen meteen begonne met strak zetten en dergelijke:
en om eerlijk te zijn begon toen de ellende...
de spuiter ging naast de auto staan en zag dat aan een kant de plamuur los kwam...
hij haalde (zonder enige moeite, inspanning of wat ook) het stuk plamuur bijna in een geheel stuk eraf...
na alles van plamuur te hebbe weggehaald kwam dit tevoorschijn :
hij begon meteen erover dat ik geen moment te laat kwam om het te laten repareren, omdat onder de plamuur nog vochtig was...
en dus licht begon te roeste op de lasnaad...
alles werd nu fatsoenlijk ontvet en roestvrij gemaakt...
(let op de plaats van de vinger en eronder)
aan de andere kant ging het veeeel beter en was het werk ook beter afgeleverd...
daar geen problemen (gelukkig)
daar zag het na een half uur al zo uit:
er werd wel nog een klein deukje in het achterscherm gevonde en dit word "natuurlijk" meteen verwijderd:
(net onder het raam)
ook worde er 2 deukjes in de voorschermen verwijderd...
ik krijg de gsi wel maar op 1 voorwaarde terug haha en dat is dat ik nooit en ook nooit meer na dat bedrijf terug ga haha...
vanmorge maar naar de spuiter gegaan om te kijken hoe de vorderingen waren...
ik kwam er binne en dit was wat ik zag...:
ze waren gister avond tot 21.30 bezig geweest aan het "opnieuw" strak maken van de gsi...
en ze hebbe erg goed werk geleverd (tot dusver) op de wielkasten...
hier de foto's van de 2 kanten...:
toen hebbe ze hem in de spuitcabine gezet en verder gegaan met afplakken...:
na een bak koffie te hebbe gedronken met de jongens, heb ik ze succes gewenst en hun hun werk laten doen...
om half 5 ik daarnaartoen (omdat ik anders geen vervoer had haha)
kwam ik daar moeste ze nog 1 laag blanke lak...
en dus met de jonges iets gegeten, en ik kan zeggen dan duurt wachten heeeeeeeel erg lang...
maar toen de deur van de cabine open ging zag ik dit...:
geweldig gewoon...
nu begon ik me net jarig te voelen en mocht ik meehelpen alles super voorzichtig uit te pakken...
en natuurlijk me klinken...:
toen maar buiten gezet, het zonnetje er beetje op ...:
net nog me klinkjes erin gezet...
maar was te donker voor foto's...
dus morge als ik van de grote tupperware-beurs (100%tuning in ahoi) afkom zal ik nieuwe foto's posten...
het is een heel verhaal maar ben ook lang niet meer echt online geweest om een update te plaatsen
na wat stress en problemen te hebbe gehad (met de garage wat die bras zooi van de vorige foto's heeft veroorzaakt)...
is nu me gsi eindelijk weer zo als ik haar wil...
zal eens een lang verhaal type dan is het wat duidelijker...
me gsi kreeg ik dus terug van die garage en hij zei dat het strak was...
nou oordeel zelf maar, is dit strak...?
hier de geweldige afwerking upclose...:
en me beschadigde achterbumper (dit aan 2 kanten)...:
ben dus aan de gang gegaan met rechtsbijstand enzo..
en ondertussen ook opzoek naar een andere firma en dit werd dus een profi spuiterij hier in omg...
en aangezien me buurman daar werkt, maakte die me een hele aantrekkelijke prijs...
hij ging het volgende doen:
- strak trekken achterschermen,
- spuiten van de achterschermen,
- spuiten van de deuren,
- spuiten van de skirts,
- spuiten van de voorschermen,
- spuiten van de spiegelkappen,
- spuiten van de deurklinken...
voor dat ik haar wegbracht hadde ze gevraag of ik de deurpanelen en dakdragers er vast af wou halen, zodat ze meteen konden beginnen...
dus:
toen naar de spuiterij gereden, en aangezien ik daar moest wachten op me pa (die kwam me daar ophalen) heb ik voor hun maar me deurklinkjes eruit gehaald...
er werd mij gevraagt of ik het relief in de klinken wou houde of dat ik ze "strak en glad" wou hebben...
en heb dus gekozen voor strak en glad, lijkt me mooier
de spuiters zijn toen meteen begonne met strak zetten en dergelijke:
en om eerlijk te zijn begon toen de ellende...
de spuiter ging naast de auto staan en zag dat aan een kant de plamuur los kwam...
hij haalde (zonder enige moeite, inspanning of wat ook) het stuk plamuur bijna in een geheel stuk eraf...
na alles van plamuur te hebbe weggehaald kwam dit tevoorschijn :
hij begon meteen erover dat ik geen moment te laat kwam om het te laten repareren, omdat onder de plamuur nog vochtig was...
en dus licht begon te roeste op de lasnaad...
alles werd nu fatsoenlijk ontvet en roestvrij gemaakt...
(let op de plaats van de vinger en eronder)
aan de andere kant ging het veeeel beter en was het werk ook beter afgeleverd...
daar geen problemen (gelukkig)
daar zag het na een half uur al zo uit:
er werd wel nog een klein deukje in het achterscherm gevonde en dit word "natuurlijk" meteen verwijderd:
(net onder het raam)
ook worde er 2 deukjes in de voorschermen verwijderd...
ik krijg de gsi wel maar op 1 voorwaarde terug haha en dat is dat ik nooit en ook nooit meer na dat bedrijf terug ga haha...
vanmorge maar naar de spuiter gegaan om te kijken hoe de vorderingen waren...
ik kwam er binne en dit was wat ik zag...:
ze waren gister avond tot 21.30 bezig geweest aan het "opnieuw" strak maken van de gsi...
en ze hebbe erg goed werk geleverd (tot dusver) op de wielkasten...
hier de foto's van de 2 kanten...:
toen hebbe ze hem in de spuitcabine gezet en verder gegaan met afplakken...:
na een bak koffie te hebbe gedronken met de jongens, heb ik ze succes gewenst en hun hun werk laten doen...
om half 5 ik daarnaartoen (omdat ik anders geen vervoer had haha)
kwam ik daar moeste ze nog 1 laag blanke lak...
en dus met de jonges iets gegeten, en ik kan zeggen dan duurt wachten heeeeeeeel erg lang...
maar toen de deur van de cabine open ging zag ik dit...:
geweldig gewoon...
nu begon ik me net jarig te voelen en mocht ik meehelpen alles super voorzichtig uit te pakken...
en natuurlijk me klinken...:
toen maar buiten gezet, het zonnetje er beetje op ...:
net nog me klinkjes erin gezet...
maar was te donker voor foto's...
dus morge als ik van de grote tupperware-beurs (100%tuning in ahoi) afkom zal ik nieuwe foto's posten...
het is een heel verhaal maar ben ook lang niet meer echt online geweest om een update te plaatsen
ASTRA GSI 2.0 8v
- GrinX
- Oud-Clublid
- Berichten: 1363
- Lid geworden op: 06 jun 2004 00:39
- Locatie: Postcodegebied: Tussen de 6000 en 7000 RPM
- Contacteer:
Welke brashaas heeft die eerste plamuur ingeving gehad op jou auto?
Werkelijk waar geen woorden voor, wat een prutser.
Ik hoop dat je spuiter hier wel een nieuw stuk in heeft gezet, anders kun je er boerenkool op innemen dat dit over een paar maanden weer gaat roesten.
Voor hetgeen in van je foto's kan zien oogt hij netjes, ik zal hem binnekort even van dichtbij komen bekijken.
Werkelijk waar geen woorden voor, wat een prutser.
Ik hoop dat je spuiter hier wel een nieuw stuk in heeft gezet, anders kun je er boerenkool op innemen dat dit over een paar maanden weer gaat roesten.
Voor hetgeen in van je foto's kan zien oogt hij netjes, ik zal hem binnekort even van dichtbij komen bekijken.
Grtz, GrinX
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Nou... dat ligt aan jou... ik ziet ze allemaal
Rood is
Rood is
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Ziet er mooi uit zo op de foto's shorty,
maar stiekum weet je al hoe een hoop hier erover denken: "Dat gaat binnen afzienbare tijd weer roesten. Helaas..."
Voor nu veel plezier en inderdaad genieten van een optisch strakke wagen...
maar stiekum weet je al hoe een hoop hier erover denken: "Dat gaat binnen afzienbare tijd weer roesten. Helaas..."
Voor nu veel plezier en inderdaad genieten van een optisch strakke wagen...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)