Weer problemen-->Opgelost
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
Weer problemen-->Opgelost
Me auto staat weer stil, na eerst ingelopen drijfstang lagers te hebben gehad en een rotte koelwater pomp, is gister waarschijnlijk die veer van de distributie gebroken en er misschien wel tussen gevallen waardoor die van tijd is gesprongen..
Met een beetje mazzel kan Gerrit GSI morgen al kijken wat de schade is..
Ik hoop dus maar op het beste
Kon dus weer mooi gebruik maken van me ANWB lidmaatschap
Met een beetje mazzel kan Gerrit GSI morgen al kijken wat de schade is..
Ik hoop dus maar op het beste
Kon dus weer mooi gebruik maken van me ANWB lidmaatschap
Laatst gewijzigd door Blitzkrieg op 24 jul 2007 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen spoilers maar liters!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Wanneer was de disriem voor het laatst gedaan ???
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- GERRIT GSI
- forum-gebruiker
De riem was nog niet zo heel oud zat er net 2 weken omheen maar bij de Opel hadden ze geadviseerd om het welbekende veertje van de spanrol er toch weer op te plaatsen (bij deze iedereen: nooit doen ). En jawel na ongeveer 2 weken veertje kapot gesprongen en en tussen de dis.riem gekomen. Natuurlijk heel die riem naar de ......... . Maar vandaag een nieuwe gehaald en erop gezet en gelukkig is alles goed gekomen .
Astra Powerrrrrrr
Klote zeg,wat een klootzakken dan.GERRIT GSI schreef:De riem was nog niet zo heel oud zat er net 2 weken omheen maar bij de Opel hadden ze geadviseerd om het welbekende veertje van de spanrol er toch weer op te plaatsen (bij deze iedereen: nooit doen ). En jawel na ongeveer 2 weken veertje kapot gesprongen en en tussen de dis.riem gekomen. Natuurlijk heel die riem naar de ......... . Maar vandaag een nieuwe gehaald en erop gezet en gelukkig is alles goed gekomen .
Wat kost eigenlijk zo'n dis.riem setje
Astra Station GSi 16v
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
- Paintballer
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
Ehh ja Als je het er voorzichtig oplegt en eraf pakt kan het geen kwaad lijkt me..Melbo schreef:Beter dat het nu weer opgelost is en dat de schade meevalt!
Maar leg je nu gewoon die veer OP je lak?!!! Ik word al gek als de bijrijder bijvoorbeeld even zijn portemonnee op het dak legt om iets uit zijn zak te pakken, laat staan een metalen voorwerp!!
En krasjes zitten er toch al op, hoe voorzichtig je ook doet Ik heb bijvoorbeeld van die leuke kinderen in de straat die altijd rondom de auto's spelen in de straat
Geen spoilers maar liters!
- Mad Driver
- forum-gebruiker
ik ben ook zo een zeikert hoor vrienden moge wel wat erop neer leggen maar alleen op me dakraampjeMelbo schreef:Beter dat het nu weer opgelost is en dat de schade meevalt!
Maar leg je nu gewoon die veer OP je lak?!!! Ik word al gek als de bijrijder bijvoorbeeld even zijn portemonnee op het dak legt om iets uit zijn zak te pakken, laat staan een metalen voorwerp!!