snel hulp nodig!!
snel hulp nodig!!
mijn auto start niet meer, de start motor begint niet te draaien, ik hoor wel het geklik van een relais onder mijn stuur, eerste paar keer wou ie nog wle starten maar hoorde ik gezoen daar bij de zekeringe, nu helemaaln ietmeer!!! iemand die weet wat dit is?
mvgr wiebe
mvgr wiebe
Astra GSI 2.0 16v
goede accu, dat is zeker!
toen ik laatste keer wou starten hoorde ik gezoem bij de zekeringen en relais weg, boven je linker voet!
toen starte hij nog 2 keer, en nu hoor ik alleen geklik uit een kastje achter de zekeringen en relais dat is een zwart bakje, jullie daar mee bekent?
zou het ook mijn start onderbreker kunnen zijn>? mjah als ik die uit zet dan hoor ik geklik en als ik dat niet doe dan hoor ik niets!!
toen ik laatste keer wou starten hoorde ik gezoem bij de zekeringen en relais weg, boven je linker voet!
toen starte hij nog 2 keer, en nu hoor ik alleen geklik uit een kastje achter de zekeringen en relais dat is een zwart bakje, jullie daar mee bekent?
zou het ook mijn start onderbreker kunnen zijn>? mjah als ik die uit zet dan hoor ik geklik en als ik dat niet doe dan hoor ik niets!!
Astra GSI 2.0 16v
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Als je begrijpend lezen toepast stond er:GrinX schreef:Niet echt een veilige startonderbreker in dit geval.
Bij aandrukken looptie gelijk schreef je.
Anyhows, wel fijn dat je weet wat het nu is.
Als ik het alarm eraf zette en em dan aandrukte liep ie wel omdat alleen het relais dat de startmotor stroom onderbrak niet schakelde, maar het relais van de brandstofpomp schakelde wel.
Vandaar dat aandrukken wel werkte als de onderbreking uitgeschakeld was.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)