Irmscherlichies monteren!!
- Paintballer
- Oud-Clublid
Irmscherlichies monteren!!
Goed zoals jullie misschien wel weten heb ik dus ook Irmscherachterlichies,maar vanmiddag dacht ik even ik zal die dingen is gauw monteren maarrrrr toen kwam ik een probleempje tegen!!!!
Misschien staat het al ergens op het forum maar mijn probleempje is dus dat als ik rem dat dan de remlichten wit gloeien en dat mag volgens mij niet he!!!!Aangezien jullie er ook mee rijden is daar vast een oplossing voor!!
Misschien staat het al ergens op het forum maar mijn probleempje is dus dat als ik rem dat dan de remlichten wit gloeien en dat mag volgens mij niet he!!!!Aangezien jullie er ook mee rijden is daar vast een oplossing voor!!
Paintverkoper in een verfzakie!!
- Paintballer
- Oud-Clublid
Ok heb al het antwoord gevonden in het technisch Archief,zal zo snel mogelijk de boel aanpassen.Sorry voor het slechte kijken op het forum,denk dat het briltijd wordt
Zou er voor mijn type GSI geen simpelere oplossing zijn,aangezien ik geen boardcomputer heb????Of maakt dat verders geen moer uit??
Zou er voor mijn type GSI geen simpelere oplossing zijn,aangezien ik geen boardcomputer heb????Of maakt dat verders geen moer uit??
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ja, waar het namelijk om gaat is dat er geen kleurfilters op de originele plek van de remlichten zitten. De andere optie zouden rode bolletjes zijn.
Daar kom je echter niet altijd probleemloos mee door de keuring omdat ze niet rood genoeg zouden zijn.
Daar kom je echter niet altijd probleemloos mee door de keuring omdat ze niet rood genoeg zouden zijn.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Paintballer
- Oud-Clublid
oenatje schreef:die er bij zitten zou ik doen.
Ok dat zal ik is proberen!!!!Ik krijg zowieso geen foutmelding omdat ik geen boardcomputer heb zoals de eerste GSI's!!!Maar zal nog wel wat aan moeten passen denk ik he als ik de lamphouders gebruik die er bij zitten????
- Paintballer
- Oud-Clublid
oenatje schreef:in princiepe niet, ik heb ook niks aangepast. je moet alleen je mist achterlicht niet aan zetten
OOhh ok ja ik snap hem al want dat zijn nu je remlichten
Nou ja wanneer gebruik je je mistachterlicht he
Maar als ik het dus volgens de officiële weg wil doen moet ik het doen op de manier zoals Marcel omschrijft in het technisch archief!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Neej Officiële weg is met de Irmscher lamphouders.
Dan vervalt mistachterlicht en als je remt gaat het mistachterlichtlampje op je dash branden
Mijn methode is behoud van Irmscher look (remlichten op mistachterlichtplek) terwijl alles blijft werken en er geen foutmeldingen of andere rare lampjes gaan branden ontstaan.
Dan vervalt mistachterlicht en als je remt gaat het mistachterlichtlampje op je dash branden
Mijn methode is behoud van Irmscher look (remlichten op mistachterlichtplek) terwijl alles blijft werken en er geen foutmeldingen of andere rare lampjes gaan branden ontstaan.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠