200km op een tank wat kan het zijn??? HELP!!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
hellooww,,,,
Me auto is dus gefixt:D
Hij is gewoon ineens ernstig zuinig..:>
rij er nu 3 dagen mee rijbereik staat nog steeds het zelfde:D
echt beter....
thermostaat was dus kapot..waardoor me motor koud bleef volgens me computer.. kreeg dus extra benzine..
Rijd nu stukken beter
Ajuuu
Me auto is dus gefixt:D
Hij is gewoon ineens ernstig zuinig..:>
rij er nu 3 dagen mee rijbereik staat nog steeds het zelfde:D
echt beter....
thermostaat was dus kapot..waardoor me motor koud bleef volgens me computer.. kreeg dus extra benzine..
Rijd nu stukken beter
Ajuuu
.::> Tuning is not a Crime<::.
Build with pride my first air-ride
Proud member of astra gsi club
Build with pride my first air-ride
Proud member of astra gsi club
Vreemd. Ik heb die andere temp sensor er in. Maar ik merk nauwelijks verschil.
En mn temp komt meestal na zo'n 5 km naar de 90 toe.
Dus dat moet wel goed zijn. Waarom zuipt ie dan zoveel??
De bc geeft 13,5 l/100km aan.
Heeft altijd op 10 gestaan. En in de zomervakantie vorig jaar zelfs even op 7, maar dat was naar tjechie toe zo'n 900 km snelweg.
En mn temp komt meestal na zo'n 5 km naar de 90 toe.
Dus dat moet wel goed zijn. Waarom zuipt ie dan zoveel??
De bc geeft 13,5 l/100km aan.
Heeft altijd op 10 gestaan. En in de zomervakantie vorig jaar zelfs even op 7, maar dat was naar tjechie toe zo'n 900 km snelweg.
wat bij mij het probleem was....
ik kwam bij een dealer en hij vroeg hoelang heb je nu net met je auto gereden... dus ik zei een minuut of 15....me motor was nog net niet bij het eerste streepje....
dus ik vertelde over het verbruik..dus die jongen zei gelijk ik denk dat het je thermostaat is dus ik heb het laten repareren.. en me auto is nu dus zuinig... computer daxht dus dat me motor koud is en pompt dus lekker veel benzine en ik maar dokke...
ben er f*cking blij mee!!!!!!!
ajuu
ik kwam bij een dealer en hij vroeg hoelang heb je nu net met je auto gereden... dus ik zei een minuut of 15....me motor was nog net niet bij het eerste streepje....
dus ik vertelde over het verbruik..dus die jongen zei gelijk ik denk dat het je thermostaat is dus ik heb het laten repareren.. en me auto is nu dus zuinig... computer daxht dus dat me motor koud is en pompt dus lekker veel benzine en ik maar dokke...
ben er f*cking blij mee!!!!!!!
ajuu
.::> Tuning is not a Crime<::.
Build with pride my first air-ride
Proud member of astra gsi club
Build with pride my first air-ride
Proud member of astra gsi club
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
nhg
mooizo.....hoog verbruik is zwaar lelijk.Romano schreef:wat bij mij het probleem was....
ik kwam bij een dealer en hij vroeg hoelang heb je nu net met je auto gereden... dus ik zei een minuut of 15....me motor was nog net niet bij het eerste streepje....
dus ik vertelde over het verbruik..dus die jongen zei gelijk ik denk dat het je thermostaat is dus ik heb het laten repareren.. en me auto is nu dus zuinig... computer daxht dus dat me motor koud is en pompt dus lekker veel benzine en ik maar dokke...
ben er f*cking blij mee!!!!!!!
ajuu
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Je hebt de volgende dingen:
- thermostaat (regelt het puur op de vloeistof).
- temp.sensor (is een sensor voor een waarde naar de computer).
- temp. voeler (is enkel voor je temp.display op je dashboard).
Beste is alles te vervangen.
Bekijk ook goed de bekabeling voor de temp.SENSOR.
Te herkennen aan de stekker.
De voeler heeft enkel een schuifer waaraan een blauw draad zit.
- thermostaat (regelt het puur op de vloeistof).
- temp.sensor (is een sensor voor een waarde naar de computer).
- temp. voeler (is enkel voor je temp.display op je dashboard).
Beste is alles te vervangen.
Bekijk ook goed de bekabeling voor de temp.SENSOR.
Te herkennen aan de stekker.
De voeler heeft enkel een schuifer waaraan een blauw draad zit.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
En dan heb je er nog 1 (of 2 met airco) in je radiateur !GSi Twente schreef:Je hebt de volgende dingen:
- thermostaat (regelt het puur op de vloeistof).
- temp.sensor (is een sensor voor een waarde naar de computer).
- temp. voeler (is enkel voor je temp.display op je dashboard).
Beste is alles te vervangen.
Bekijk ook goed de bekabeling voor de temp.SENSOR.
Te herkennen aan de stekker.
De voeler heeft enkel een schuifer waaraan een blauw draad zit.
Romano schreef:hellooww,,,,
Me auto is dus gefixt:D
Hij is gewoon ineens ernstig zuinig..:>
rij er nu 3 dagen mee rijbereik staat nog steeds het zelfde:D
echt beter....
thermostaat was dus kapot..waardoor me motor koud bleef volgens me computer.. kreeg dus extra benzine..
Rijd nu stukken beter
Ajuuu
whaha dat krijg ik niet voor elkaar hoor ik zie hem gwn letterlijk dalijk vooral als ik um plankgas intrap dan telt ie gwn per seconden af maar als ik dan weer netjes zuinig rij in hoge versnelling komt ie wel weer bij maar volgens mij is mijne ook niet egt zuinig kheb in 1 dag rijden kwart tank weg gereden nou waren het wel allemaal kleine stukjes en was ik niet egt beschaafd bezig met optrekken tja je ben jong net je rijbewijs en je wilt wat leuks en snels he haha morgen maar koppelings set vernieuwen en druk lager dan zal die weer een stuk stiller,soepeler en vlotter sgakelen
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Komt omdat als hij op 200 staat, ja dan kun je wel even voorruit.
kHeb het echt vaak hoor. Gister met me ex die echt goede vriendin is nu (het kan wel, ja je kan nog 78 km.
Dus ik 'ik moet even tanken'
Maar dan rij je normaal, niet Plug style, en dan na 20 km in de stad kan je plots 79 km.
Of nog 214 km kunnen na sjonnie modus, naar Utrecht rijden snelweg, 100 km rijden, dan daar aankomen en nog 228 km kunnen. Pfffrt.
ZEER ZUINIG DIE GSI'S.
Magoed, dat is wel leuke van die BC ook, je kunt van 39.9/100 BWAAAAAAAAAAAAAAAAP
tot 5.2/100 ofzo op je BC toveren (80 in zijn 5 wind mee) toveren.
kHeb het echt vaak hoor. Gister met me ex die echt goede vriendin is nu (het kan wel, ja je kan nog 78 km.
Dus ik 'ik moet even tanken'
Maar dan rij je normaal, niet Plug style, en dan na 20 km in de stad kan je plots 79 km.
Of nog 214 km kunnen na sjonnie modus, naar Utrecht rijden snelweg, 100 km rijden, dan daar aankomen en nog 228 km kunnen. Pfffrt.
ZEER ZUINIG DIE GSI'S.
Magoed, dat is wel leuke van die BC ook, je kunt van 39.9/100 BWAAAAAAAAAAAAAAAAP
tot 5.2/100 ofzo op je BC toveren (80 in zijn 5 wind mee) toveren.
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02