ze kunnen niet van je gsi afblijven!!
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
ik heb hem persoonlijk al is van de weg gereden
heeft heel veel geluk gehad dat er allemaal auto's stopten om te kijken wat er aan de hand was
want toen had ie het voor mekaar dat bij mij de stoppen door waren geslagen
na de zoveelste belofte dat ie betalen zou
en hem smeerde
dus wiebe houd me zeker op de hoogte want anders kan ie zich weer klaar maken
heeft heel veel geluk gehad dat er allemaal auto's stopten om te kijken wat er aan de hand was
want toen had ie het voor mekaar dat bij mij de stoppen door waren geslagen
na de zoveelste belofte dat ie betalen zou
en hem smeerde
dus wiebe houd me zeker op de hoogte want anders kan ie zich weer klaar maken
voor de 1 een hobby voor de ander een leven
maar 1 ding is zeker het is een begin zonder einde
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Mad Driver
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
hier wou ik even wat op melden door het bovengenoemde grapje watRoy 2.0 16v schreef:reken erop dat ie of
- niet komt en belt met een kutsmoes
- wel komt, met 2 autos en 6 vrienden, zodat jij je alsnog guur voelt en niks bijdehants kunt doen..
ie mij geflikt heeft
heeft ie geen vrienden meer plus heeft al zoveel mensen bij de poot gehad dat ie niks over heeft alleen wat vage aanhang die van hem profiteerd
- Station c20xe
- forum-gebruiker
spullen terugnemen...en aftuigen maar....of vingers breken..... neem hem mee naar de pinautomaat en laat hem al z'n geld opnemen....verder aftuigen.... dag later politie inschakelen wegens bedreiging en diefstal(jij hebt getuige).... mischien dat ie dit nooit meer doet. Voor mij is het een droom om de dader van zoiets te kunnen pakken.
'Rappe familiebak'
- Mad Driver
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Station c20xe schreef:spullen terugnemen...en aftuigen maar....of vingers breken..... neem hem mee naar de pinautomaat en laat hem al z'n geld opnemen....verder aftuigen.... dag later politie inschakelen wegens bedreiging en diefstal(jij hebt getuige).... mischien dat ie dit nooit meer doet. Voor mij is het een droom om de dader van zoiets te kunnen pakken.
als jij hem aftuigt kan je hem niet aanklagen...
BOHICA!!!
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
oude sloopauto regelen, even 's ochtends vroeg opwachten als ie naar zijn vrachtwagentje wil, zak over het koppie, paar tikkies erop, kofferbakkie open, sukkeltje erin, 3 rondjes door het meest onherbergzame terrein in de buurt inclusief drempels, stoepies en rechtdoor over de rotondes, en afleveren voor het politiebureau met en briefie erop : voor bij de koffie
Ik had um persoonlijk liefst gewoon handmatig gesloopt, maar dat mag dan weer niet in NL
Zulke kutventjes leren nergens wat van, en al helemaal niet als die beroerde kutouders er gewoon achter gaan staan... hoe bedoel je gebrekkige opvoeding .... paps en mams mogen ook wel een taakstrafje van 100 uur ofzo met zoonlief saampies.
Ik had um persoonlijk liefst gewoon handmatig gesloopt, maar dat mag dan weer niet in NL
Zulke kutventjes leren nergens wat van, en al helemaal niet als die beroerde kutouders er gewoon achter gaan staan... hoe bedoel je gebrekkige opvoeding .... paps en mams mogen ook wel een taakstrafje van 100 uur ofzo met zoonlief saampies.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Mad Driver
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
je hebt wel gelijk moeders heeft al is de kas leeg gehaald van een instantie of club
en deze leert het niet doet het net zo hard weer is het jammere van nederland je moet van je laten stelen maar je mag er niks tegen doen ja aangifte waar weinig mee gedaan wordt vanwege geen getuigen geen bewijs
en maar boetes uitschrijven
en deze leert het niet doet het net zo hard weer is het jammere van nederland je moet van je laten stelen maar je mag er niks tegen doen ja aangifte waar weinig mee gedaan wordt vanwege geen getuigen geen bewijs
en maar boetes uitschrijven
- Station c20xe
- forum-gebruiker
jah ik ben benieuwd of ie komt opdagen, en hoop morgen wat van hem te horen over de tijd dat ik hem zaterdag zie... haakt hij af of komt hij met een kut smoes dan is hij de sigaar... ik zelf kan hem wel aan en 2 van zijn maatjes er bij lukt ook wel maar daarom neem ik ook even 2 vrienden mee... komt hij niet rijd ik gelijk naar zijn huis toe en dan gaat t los!! iig bedankt voor alle reacties en de hulp die mij geboden word maar ik wacht eerst even af wat er zaterdag gebeurt... jullie krijgen hier een vervolg op!!!
Astra GSI 2.0 16v
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
tjah indd minne zooi
en dat zelfs in ons prachtige friesland
maare zowwiezo die gozer aangeven bij de wouten, helpt dat niet, moet je m zelf aanpakken
succes verder en we horen hoe het is gegaan
en dat zelfs in ons prachtige friesland
maare zowwiezo die gozer aangeven bij de wouten, helpt dat niet, moet je m zelf aanpakken
succes verder en we horen hoe het is gegaan
C20XE powerrrr
www.north-tuning-projects.com
www.north-tuning-projects.com
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
oke ik heb een gesprek met hem gehad en hem even goed bang gepraat
99 procent dat ie wel komt
want heb ook gezegd je weet hoe het is steeds over je rug kijken
plus ze weten waar je woont ze zijn bij je thuis geweest dus kies maar
andwoordt van hem ik er wel heen wil geen gelazer
99 procent dat ie wel komt
want heb ook gezegd je weet hoe het is steeds over je rug kijken
plus ze weten waar je woont ze zijn bij je thuis geweest dus kies maar
andwoordt van hem ik er wel heen wil geen gelazer
mensen.. zaterdag 12 uur heeft deze gozer mij de mistlampen en kapje terug bezorgt... en hij scheet ongegeveer 10 kleuren had ik het gevoel:D!! ik heb hem nog wel om een vergoeding gevraagd en die brengt hij komende week zaterdag bij de MC joure om zelfde tijdl.... want van elk mistlampje waren ophangpunten afgebroken en van mijn bumper ook al dus met heel wat gekloot heb ik ze weer op hun plek gekregen... iig heel erg bedankt voor alle reacties en steun en zoiezo de mensen die mij bij deze tips hebben geholpen krijgen een dikke 10!!!
maar wat ik me afvroeg.. kunnen we niet eens meeten hier in friesland? alle gsi's keertje op een rijtje? mvgr wiebe
maar wat ik me afvroeg.. kunnen we niet eens meeten hier in friesland? alle gsi's keertje op een rijtje? mvgr wiebe
Astra GSI 2.0 16v