tik met sturen, verholpen.

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
vd_wel
forum-gebruiker

tik met sturen, verholpen.

Bericht door vd_wel »

moghe allemaal

ben een week in de kost geweest in medemblik, paar gsi'tjes gezien daaro wel leuke bakkies,

maar ik heb gisteravond mijn auto opgehoogt, dus toen kwam ik der dus achter wat mijn tikkie veroorzaakt met het sturen,

bij mijn rechtervoorpoot zat er bovenop geen lager :S leek ook wel alsof die der nooit gezeten had, dus ik een lager der tussen van een ouwe voorpoot en weg was t tikkie met sturen!

ik weet neit of er meer last van hebben zoja zou ik misschien eens kijken want je weet maar nooit.
Astra F GSi 2.0 16v.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,

Bericht door Bart(astra) »

Das niet zo best dan ! :shock:

Gelukkig heb je het nu wel kunnen verhelpen !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase

Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Melbo »

Tikje bij het sturen...als in een soort "taktak" geluid?? Bij mij doet hij dat namelijk ook sinds mijn verlaging, maar het kan ook zijn dat die stuurstang(?) raakt omdat hij lager is komen te staan, net als bij Plug het geval was zoals laatst te lezen in een topic... :roll:
2.0 freak
forum-gebruiker

Re: tik met sturen, verholpen.

Bericht door 2.0 freak »

vd_wel schreef:moghe allemaal

ben een week in de kost geweest in medemblik, paar gsi'tjes gezien daaro wel leuke bakkies,

maar ik heb gisteravond mijn auto opgehoogt, dus toen kwam ik der dus achter wat mijn tikkie veroorzaakt met het sturen,

bij mijn rechtervoorpoot zat er bovenop geen lager :S leek ook wel alsof die der nooit gezeten had, dus ik een lager der tussen van een ouwe voorpoot en weg was t tikkie met sturen!

ik weet neit of er meer last van hebben zoja zou ik misschien eens kijken want je weet maar nooit.
kan je misschien een foto maken van het lagertje wat je bedoeld?
plaatje bij het praatje zeg maar :lol:
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam

VENI....VIDI....VICI
vd_wel
forum-gebruiker

Bericht door vd_wel »

ja dan moet ik me veerpoot weer demonteren.

ik zal effe kijke of ik die poot van de sloop nog heb en dan zal ik een foto maken.
Astra F GSi 2.0 16v.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
Plaats reactie