deze jongens hier wel ja ....er staat immers ook bij he : CLUB BESTUURvizier schreef:ja joh, die jongens krijgen hier een dik vet maandloon om antwoorden op jouwn vragen te geven...
dat moest ik gewoon even kwijt...
hulp aub!!
en wat wordt dan gevraagd vent? of ik lid MOET gaan worden om antwoorden te kunnen krijgen?Melbo schreef:Reageer dan ook eens op de dingen die je gevraagd worden vent! En niet alleen maar denken aan alleen je eigen belangen!! Je komt hier nooit, helpt nooit een ander, maar voor jou moet iedereen gelijk klaarstaan en daar mag niets tegenover staan uiteraard...DarkRider schreef:jongens lama zitten! wat een dikke gezeur van de mensen hier zeg, de een over aanmelden, de ander over koeievelshit....
iemand die forum gebruikers is wel niet zeggen dat diegene geen info kan krijgen of iets anders....maarjah...
dus bij deze
topic kan dicht
Veel succes met je interieurtje verder hè!
Kusje...
ik kom hier nooit en help nooit anderen zeg je...nou jij bent dan als club bestuur goed bezig om mensen hier af te kappe!!!! BRAVO!!!
Quitters never win and Winners never quit!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Je MOET hier helemaal niks, net als op OGC waar je na 500+ posts ook geen lid bent.... voor 3 € geloof ik.... how cheap can you get
En afkappen( ) doen we hier ook niet, hoeft ook niet in jouw geval, dat regel je zelf wel, je posts spreken boekdelen
Ik kan bijna niet wachten op de foto's van hobbezakkerige, niet passende kamelenpenisleren stoelhoezen
Gaat heen, en vermenigvuldigt u alstublieft NIET
En afkappen( ) doen we hier ook niet, hoeft ook niet in jouw geval, dat regel je zelf wel, je posts spreken boekdelen
Ik kan bijna niet wachten op de foto's van hobbezakkerige, niet passende kamelenpenisleren stoelhoezen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- ricardo^gsi
- forum-gebruiker
dus met andere woorden, lid worden zou dus wel moeten na die 500 berichten voor die goedkope €3,-....Sounddragon schreef:Je MOET hier helemaal niks, net als op OGC waar je na 500+ posts ook geen lid bent.... voor 3 € geloof ik.... how cheap can you get
zorg maar dat je leden trekt met je woorden!
'vermenigvuldigen' spreekt jouw aan hier op de astra forum
Quitters never win and Winners never quit!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Het is niet meer als normaal vind ik, als je veel gebruik maakt van een forum, en daar hulp en raad krijgt, dat je die mannen daar steunt. en wat is nou 3 euro man
Ik hoef geen leden te trekken, de meeste rationeel denkende GSi rijders snappen dat zelf, en melden zichzelf gewoon aan als lid
Ik hoef geen leden te trekken, de meeste rationeel denkende GSi rijders snappen dat zelf, en melden zichzelf gewoon aan als lid
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
als je echte gsi liefhebber bent dan deel je dat gewoon met je mede rijders...en dan ga je niet zo lopen....ja...hoe zal ik het zeggen...ehhhh
OUWE TERING HOEREN op mensen die je willen helpen en daar niks voor terug krijgen!!!!
het bestuur van AGC hoeft geen leden aan te trekken...dan doen wij wel!!!
OUWE TERING HOEREN op mensen die je willen helpen en daar niks voor terug krijgen!!!!
het bestuur van AGC hoeft geen leden aan te trekken...dan doen wij wel!!!
BOHICA!!!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik denk..... dat we hier maar eens een slotje op gaan doen, voor het uit de hand gaat tippelen...
To be or not to be a GSi lover.... thát is the question
To be or not to be a GSi lover.... thát is the question
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™