Rellie's toko topic !!!!!!!!!!!!!!!
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Idd erg interessant. Die jongen kan alles lijkt het welMelbo schreef:Kijk die rally is goed bezig daar in het oosten...leuk om te volgen dit topic...
Als ik is genoeg gespaard heb, zou ik het ook niet onaardig vinden als mijn autootje daar wat nachtjes mag slapen, met de nodige werkzaamheden tussendoor natuurlijk
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Ik hoorde op MSN ook al het een en ander
Ene R.....S valt hier flinkachtig door de mand geloof ik... als dit mijn auto was, had ik het nu benodigde plaatwerk uitgevoerd met zijn voortanden en het laswerk met zijn plasser en rechtervinger, dmv krachtstroom via een donkere ingang , en dan hebben we het nog niet over het feit dat hij er nog een flink aantal MAANDEN over heeft gedaan om de auto zo te verkloten, en ik wil eigenlijk niet eens wéten wat het gekost heeft
Laten we hopen dat het allemaal herstelbaar is, en dat het nu eindelijk allemaal eens een keertje goed gaat komen..
Veel sterkte en succes met dit 'feest'
Ene R.....S valt hier flinkachtig door de mand geloof ik... als dit mijn auto was, had ik het nu benodigde plaatwerk uitgevoerd met zijn voortanden en het laswerk met zijn plasser en rechtervinger, dmv krachtstroom via een donkere ingang , en dan hebben we het nog niet over het feit dat hij er nog een flink aantal MAANDEN over heeft gedaan om de auto zo te verkloten, en ik wil eigenlijk niet eens wéten wat het gekost heeft
Laten we hopen dat het allemaal herstelbaar is, en dat het nu eindelijk allemaal eens een keertje goed gaat komen..
Veel sterkte en succes met dit 'feest'
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Denk niet dat dit het topic is, om diegene daarvan zo op de hoogte te stellen.
Laat staan dat diegene hier nog leest.
Om het een expert te zijn, ieder z'n ding, je kunt niet overal goed in zijn, dat blijkt wel weer.
Laat staan dat diegene hier nog leest.
Om het een expert te zijn, ieder z'n ding, je kunt niet overal goed in zijn, dat blijkt wel weer.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Nou Niels is lekker bezig iig ... afgelope vrijdag ook even langsgeweest met Marcel .. denk dat het nu eindelijk echt goed gaat komen.
@ Jeff ... even voor de duidelijkheid .. het plaatwerk enzo dat heb ik door heel iemand anders laten doen hè
Onder de kap was het gewoon niet helemaal "frisjes" om het zo maar te noemen.
En Erwin begrijp jou ook wel, heb je wel beetje gelijk in. Maar desbetreffende persoon weet dat ik er al vanaf dag 1 problemen mee heb en hij is me meerdere keren goed tegenoed gekomen en geprobeerd op te lossen ... maar nu gaat "het werk" naar iemand anders, simple as that want het gezeik moet afgelopen zijn want wat een en al lol had moeten zijn is omgeklapt naar een en al frustraties. En nu hoop ik gewoon dat het wel netjes gebeurt allemaal en dat al dat gezeik met dat blok een keer ophoud. Persoon in kwastie zal iig zeker op de hoogte gesteld worden want heb vrijdag dingen gezien die echt niet konden en die ik niet heb kunnen zien.
@ Jeff ... even voor de duidelijkheid .. het plaatwerk enzo dat heb ik door heel iemand anders laten doen hè
Onder de kap was het gewoon niet helemaal "frisjes" om het zo maar te noemen.
En Erwin begrijp jou ook wel, heb je wel beetje gelijk in. Maar desbetreffende persoon weet dat ik er al vanaf dag 1 problemen mee heb en hij is me meerdere keren goed tegenoed gekomen en geprobeerd op te lossen ... maar nu gaat "het werk" naar iemand anders, simple as that want het gezeik moet afgelopen zijn want wat een en al lol had moeten zijn is omgeklapt naar een en al frustraties. En nu hoop ik gewoon dat het wel netjes gebeurt allemaal en dat al dat gezeik met dat blok een keer ophoud. Persoon in kwastie zal iig zeker op de hoogte gesteld worden want heb vrijdag dingen gezien die echt niet konden en die ik niet heb kunnen zien.
Laatst gewijzigd door David op 17 jun 2007 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Ja en volgens mij maakt het niet eens zo heel veel uit aangezien afgelopen week al de halfe club bij Niels over de vloer is geweest (en het zelf dus hebben kunnen zien )
/EDIT Ow en zo heel erg issut denk ik niet allemaal ... het had gewoon niet gehoeven ... het kon gewoon allemaal netjes gebeuren ... ben er nu optijd bij geweest maar de schade had nog veel erger kunnen zijn (intercoolers zijn geen goedkope grappen bijvoorbeeld )
Hey maar even back ontopic .. rally doet veel goeds daarzo ... veel Astra's ... veel clubleden heb ik gemerkt ... lekker bezig iig!!
/EDIT Ow en zo heel erg issut denk ik niet allemaal ... het had gewoon niet gehoeven ... het kon gewoon allemaal netjes gebeuren ... ben er nu optijd bij geweest maar de schade had nog veel erger kunnen zijn (intercoolers zijn geen goedkope grappen bijvoorbeeld )
Hey maar even back ontopic .. rally doet veel goeds daarzo ... veel Astra's ... veel clubleden heb ik gemerkt ... lekker bezig iig!!
Laatst gewijzigd door David op 17 jun 2007 21:05, 2 keer totaal gewijzigd.
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Er was zelf in de onderbalk geslepen en gehamerd waardoor er puntlassen los waren gesprongen en zelfs hele stukken plaatwerk niet meer aan elkaar vast zaten. Heb inmiddels het hele front weer verstevigd
Moest ook het subframe loshalen en de motor kantelen om de turbo er uit te halen.
Moest ook het subframe loshalen en de motor kantelen om de turbo er uit te halen.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn