lambasensor vervangen
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
lambasensor vervangen
heey jongens
kan iemand mij vertelle hoe je het beste je lambasensor kan vervangen want dit wil ik toch vanmiddag even gaan doen. het gaat om een 1600 8v astra f.
ik hoor het wel
groeten michael
kan iemand mij vertelle hoe je het beste je lambasensor kan vervangen want dit wil ik toch vanmiddag even gaan doen. het gaat om een 1600 8v astra f.
ik hoor het wel
groeten michael
It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Kabeltje volgen vanaf je sonde totdat je en stekker tegenkomt. Daar losklikken.
Auto opkrikken, borging (bokje ofzo) eronder, zelf eronder gaan liggen en de sonde losdraaien met de juiste steeksleutel.
Nieuwe erin draaien, stekker weer aansluiten, kabeltje eventueel even borgen met trekbandje...
Auto opkrikken, borging (bokje ofzo) eronder, zelf eronder gaan liggen en de sonde losdraaien met de juiste steeksleutel.
Nieuwe erin draaien, stekker weer aansluiten, kabeltje eventueel even borgen met trekbandje...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
nee klopt.
hij is weer vervangen en ze loopt weer als een zonnetje.
maar nou even een andere vraag mijn thermostaat moet ook vervangen worde. moet hiervoor mijn distributieriem eraf of hoef je alleen maar de kap eraf hale ervan en kun je er dan zo bij of niet. en hoeveel werk is zoiets.
hij is weer vervangen en ze loopt weer als een zonnetje.
maar nou even een andere vraag mijn thermostaat moet ook vervangen worde. moet hiervoor mijn distributieriem eraf of hoef je alleen maar de kap eraf hale ervan en kun je er dan zo bij of niet. en hoeveel werk is zoiets.
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
heey dank je.
ik doe dat niet daar zelf niks aan want daar heb ik de bale verstand van zeg maar. een maatje van mij is monteur dusja die doet het voor me. hij vervangt gelijk ook maar de riem zelf is die gelijk ook weer nieuw . maar thermostaat en complete distibutieriem vervangen is dan eigenlijk zo gebeurt als je er verstand van hebt.
groete michael
ik doe dat niet daar zelf niks aan want daar heb ik de bale verstand van zeg maar. een maatje van mij is monteur dusja die doet het voor me. hij vervangt gelijk ook maar de riem zelf is die gelijk ook weer nieuw . maar thermostaat en complete distibutieriem vervangen is dan eigenlijk zo gebeurt als je er verstand van hebt.
groete michael
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker