Wat is jullie km stand en bouwjaar van de Astra GSi
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Bij mij klopt het op ZEKER, heb hem toendertijd gekocht met NAP
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- SmoothWriter
- forum-gebruiker
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 16 mei 2007 16:06
- Locatie: Maarssen
Datum eerste afgifte Nederland 28-12-1998
Datum eerste toelating 02-06-1992
Datum aanvang tenaamstelling 16-05-2007
Vervaldatum APK 16-05-2008
Die van mij is net jarig geweest...
Ze hebben hem geadopteerd in 1998 net voor oud en nieuw!
toen ik hem kocht stond deze op 230 dk
dat staat ook op de keuringsrapport...
nu ben ik een maand verder en zag vanmiddag staan
235.482
Dat is in 1 mnd tijd 5 duizend kilometer...
ik rij dus dik over de 10 duzend per jaar
hahahahah
Datum eerste toelating 02-06-1992
Datum aanvang tenaamstelling 16-05-2007
Vervaldatum APK 16-05-2008
Die van mij is net jarig geweest...
Ze hebben hem geadopteerd in 1998 net voor oud en nieuw!
toen ik hem kocht stond deze op 230 dk
dat staat ook op de keuringsrapport...
nu ben ik een maand verder en zag vanmiddag staan
235.482
Dat is in 1 mnd tijd 5 duizend kilometer...
ik rij dus dik over de 10 duzend per jaar
hahahahah
Don't be scared it's only a GSI
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9321
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Ik ben er 100% zeker van dat mijn kilometerstand klopt. Ik heb een aantal APK bonnen uit z'n Deutschland tijdperk er nog bij. Daar komt ook nog eens bij dat die van mij inderdaad in de buurt van de door Erwin genoemde 3 ton komt, waarvan ik ruim een derde zelf heb gereden.
Ik heb dus eerlijke GSi
Ik heb dus eerlijke GSi
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
ik heb tijdens mijn koop totaal geen papieren van onderhoud of wat dan ook gezien. Was tijdens die stormdag en met een snelle blik op de auto hebk hem toen gekocht....nja mn vader dan.
Nadat ik 8 uur op station brabant was vastgezeten, kwam mn pa me halen vanuit friesland en weer terug na friesland gereden. Toen midden in de nacht van 1 uur tot 4 uur richting maastricht geblazen.
niet echt slim als ik zo terugkijk ....had namelijk best veel kosten aan de auto....maar gelukkig heb ik alles op tijd kunnen maken, en heb een leuke planning staan voor in de toekomst.
al met al geen spijt....wel geleerd van de foutjes.
en een slooprijpe gsi weer nieuw leven ingeblazen.
Nadat ik 8 uur op station brabant was vastgezeten, kwam mn pa me halen vanuit friesland en weer terug na friesland gereden. Toen midden in de nacht van 1 uur tot 4 uur richting maastricht geblazen.
niet echt slim als ik zo terugkijk ....had namelijk best veel kosten aan de auto....maar gelukkig heb ik alles op tijd kunnen maken, en heb een leuke planning staan voor in de toekomst.
al met al geen spijt....wel geleerd van de foutjes.
en een slooprijpe gsi weer nieuw leven ingeblazen.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
204.000 kmtjes vanaf mei '93....
En idd, je wil niet weten hoe erg met die gsi's word gekloot(net als een mr2, golf gti ed.)...
Heb zoveel gsi's gezien met net 140k op de teller maar wel totaal uitgewoond, dat kan niet kloppen....
Ze hebben wel allemaal onderhoudsboekjes van nederland, maar wat er in duitsland mee is gebeurd is maar de vraag, je kan het toch niet controleren!
Daarom wou ik perse een originele nederlander, beter een goedlopende rode astra als een gaar gereden zwarte...
Doet me overigens denken aan dat programma vroeger: Verboden in te rijden van sbs6...
Hoe vaak kwam je daar geen GSi of corrado g60 ed. tegen waarvan de teller meer als een ton was terug gedraaid...
Heel jammer allemaal, er zijn zeker nog goede en km stand zegt ook niet alles:)
En idd, je wil niet weten hoe erg met die gsi's word gekloot(net als een mr2, golf gti ed.)...
Heb zoveel gsi's gezien met net 140k op de teller maar wel totaal uitgewoond, dat kan niet kloppen....
Ze hebben wel allemaal onderhoudsboekjes van nederland, maar wat er in duitsland mee is gebeurd is maar de vraag, je kan het toch niet controleren!
Daarom wou ik perse een originele nederlander, beter een goedlopende rode astra als een gaar gereden zwarte...
Doet me overigens denken aan dat programma vroeger: Verboden in te rijden van sbs6...
Hoe vaak kwam je daar geen GSi of corrado g60 ed. tegen waarvan de teller meer als een ton was terug gedraaid...
Heel jammer allemaal, er zijn zeker nog goede en km stand zegt ook niet alles:)
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9321
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Er zijn ook Duitsers waarvan het complete onderhoudsboekje (inclusief Duitsland) erbij zit.OllieGsi schreef:Daarom wou ik perse een originele nederlander, beter een goedlopende rode astra als een gaar gereden zwarte...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- ricardo^gsi
- forum-gebruiker
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 07 nov 2006 21:02
- Locatie: zuidland
bij die van mij klopt het ook 100% zeker want hij is nieuw geleverd door het bedrijf waar ik nou werk en ook altijd daar in onderhoud geweestricardo^gsi schreef:1992
179dkm
weet duz die hele onderhouds historie
staat in de computer op me werk en ik heb ook alle bonnen de enigste die mist is de aankoop bon van de eerste eigenaar
ik ben de 3de eigenaar en de 1ste eigennaar heeft hem 2 jaar gehad en die kocht daarna weer bij mijn werk een 16v wat daarmee is gebeurt weet ik voor de rest nie
en de 2de eigennaar heeft em 12 jaar gehad
en toen kwam ik en ik heb em nu ook al een jaartje
calibra doet et weer!!!
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
De mijnes is oktober 1992 in vlaams belgie gekocht door een Nederlandse Militair die hem in 1995 BPM vrij heeft ingevoerd (weer eens wat anders als Bundesrepubliek Deutschland ..
Volgende eigenaar kocht hem bij de Opel dealer Hartgerink waar hij altijd onderhouden is en die reed hem tot 221.000 totdat ik hem eind 2002 kocht en nu staat de teller op 250.771
Volgende eigenaar kocht hem bij de Opel dealer Hartgerink waar hij altijd onderhouden is en die reed hem tot 221.000 totdat ik hem eind 2002 kocht en nu staat de teller op 250.771
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Nou, precies duitse historie is betrouwbaarder als nederlandse.
Waarom?
In duitsland in terugdraaien van de teller verboden en strafbaar.
Met de Tüv en AU in Duitsland werkt het per 1 of 2 jaar.
Maar daar word ook gecontroleerd op de km-stand.
In nederland kun je b.v. tussen de APK door even de teller terugdraaien, geen hond die er naar kijkt...!
Waarom?
In duitsland in terugdraaien van de teller verboden en strafbaar.
Met de Tüv en AU in Duitsland werkt het per 1 of 2 jaar.
Maar daar word ook gecontroleerd op de km-stand.
In nederland kun je b.v. tussen de APK door even de teller terugdraaien, geen hond die er naar kijkt...!
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Merk OPEL
Handelsbenaming ASTRA GSI C2.0XE E2
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Datum eerste afgifte Nederland 22-10-1993
Datum eerste toelating 22-10-1993
Datum aanvang tenaamstelling 17-07-2006
het weekend even naar beekbergen geweest:
dit was toen me km stand.
en gister toen ik thuis kwam:
Handelsbenaming ASTRA GSI C2.0XE E2
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Datum eerste afgifte Nederland 22-10-1993
Datum eerste toelating 22-10-1993
Datum aanvang tenaamstelling 17-07-2006
het weekend even naar beekbergen geweest:
dit was toen me km stand.
en gister toen ik thuis kwam:
BOHICA!!!
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
fds
hmm dan moet ik zo dus niet opzoek naar een 240...maar een 260 tellerGSi Twente schreef:Dat is geen LET teller, een Calibra teller gaat tot de 280 km/h.
Dit is een originele teller, welke Astra's met C20XE met DIS onsteking hebben.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn