MIJN AUTO..!! :cry: GVD *&@#$% ( Foto's geplaatst )
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Die lamlul krijgt iig een flinke douw, misschien was ie wel lazerus dat hij de pleitvaart nam, zal niet de eerste zijn
Helaas heb JIJ er niks aan dat ie ws een boete of staatsvakantie krijgt, het zal bij een evt schadevergoeding eisen wel een stuk makkelijker praten zijn, elke rechter hakt zijn kop eraf
Schrijf iig van nu af aan elk dubbeltje op wat je eraan kwijt bent, ziektedagen, doktersbezoek, Km's daarvan, telefoonkosten, ALLES...
Ik hoop dat je rechtsbijstand hebt in je verzekering, dat scheelt je een hoop werk.
Sterkte met je herstel, rustig aan, en laat je goed nakijken door de dokter, negeren van nekletsel kan langdurige gevolgen hebben, terwijl je dat (nu nog) kunt voorkomen...
GSi's zijn te vervangen, je lichaam niet en het moet nog best een tijdje mee
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- SmoothWriter
- forum-gebruiker
Ik had net de week ervoor wat dingen bijgewerkt..
Stoel gefixed die was stuk..
bodem getectyleerd uitlaat einddemper getectyleerd...
Luchthappers en spiegels fluor geel gespoten!
ik zet wel alle foto's erop...
incl de auto van de tegenpartij.. (stiekem bij bureau gemaakt)
En dan nu de schade!!!
Tegen partij de CLIO
Dit zijn alle foto's die ik heb...
Hou je hart vast als je kijkt!
Stoel gefixed die was stuk..
bodem getectyleerd uitlaat einddemper getectyleerd...
Luchthappers en spiegels fluor geel gespoten!
ik zet wel alle foto's erop...
incl de auto van de tegenpartij.. (stiekem bij bureau gemaakt)
En dan nu de schade!!!
Tegen partij de CLIO
Dit zijn alle foto's die ik heb...
Hou je hart vast als je kijkt!
Don't be scared it's only a GSI
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Soooo daar wordt je echt niet vrolijk van nee. Meer gemengde gevoelens
Hoop dat het sowieso met jou wel helemaal goed gaat komen. Veel sterkte met het hele proces.
Hoop dat het sowieso met jou wel helemaal goed gaat komen. Veel sterkte met het hele proces.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- SmoothWriter
- forum-gebruiker
- Mad Driver
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Voor 1000 € heb je bij Jet Cars een GSi die al uit 2 halve auto's bestaat, da's dan goedkoper
Dit is niet meer te fiksen voor een normaal bedrag vrees ik.. bandenbak zit 100% zeker inelkaar, en als de schade voor de bandenbak nog te zien is (en dat is ie denk ik wel) dan moet je in de bodemplaat gaan snijden,,, dan gaat de auto dus in 2en... dan moet je héél goed zijn hoor als je dat gaat fiksen... en dan heb je nog het plaatwerk aan de zijkanten wat tegen de deur aan zit, achterdeur, spuiten... wat denk je zelf ???
Verzekering cashen, deze strippen en het geld erbij leggen, en dan zoeken naar een andere GSi
Dit is niet meer te fiksen voor een normaal bedrag vrees ik.. bandenbak zit 100% zeker inelkaar, en als de schade voor de bandenbak nog te zien is (en dat is ie denk ik wel) dan moet je in de bodemplaat gaan snijden,,, dan gaat de auto dus in 2en... dan moet je héél goed zijn hoor als je dat gaat fiksen... en dan heb je nog het plaatwerk aan de zijkanten wat tegen de deur aan zit, achterdeur, spuiten... wat denk je zelf ???
Verzekering cashen, deze strippen en het geld erbij leggen, en dan zoeken naar een andere GSi
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Ik heb een keer in kopstaart botsing gezeten! nou er klapte iemand met 50 achter op me en ik had toen alleen al voor 1100 euro schade dat was deachterklep bumper en binnenplaat die over je slotvalt, maar dit is bijna niet meer te fixen...
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
-
- forum-gebruiker
heb je geen foto van de binnen kant??
of van de onder kant
ik heb het ooit ook een keer gehad met een kadett daarwas opa met zijn
ford siera in geknalt
reserveweil zat vast in de kofferbak maar veder niks met de bodenplaat
mis alleen dat stuk achter de bumper moest er nieuw in en de achterklep
dus kan nog mee vallen
of van de onder kant
ik heb het ooit ook een keer gehad met een kadett daarwas opa met zijn
ford siera in geknalt
reserveweil zat vast in de kofferbak maar veder niks met de bodenplaat
mis alleen dat stuk achter de bumper moest er nieuw in en de achterklep
dus kan nog mee vallen
- SmoothWriter
- forum-gebruiker
Nou jah mijn achterschermen staan nu tegen mijn voorportieren aan...
dus het heeft een smakkerd gehad...
me achterbanken staan bol....
ik heb het geluk gehad dat de vorige eigenaar een dikke plank in de bodem heeft gezet en dat ik een woofer en een versterker erin had want die hebben de klap zeker tegen gehouden....
ik maak wel even foto's van de binnenkant...
dus het heeft een smakkerd gehad...
me achterbanken staan bol....
ik heb het geluk gehad dat de vorige eigenaar een dikke plank in de bodem heeft gezet en dat ik een woofer en een versterker erin had want die hebben de klap zeker tegen gehouden....
ik maak wel even foto's van de binnenkant...
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Aan je verhaal te horen moet je dit niet eens meer willen repareren.
Dit kun je niet fatsoenlijk meer zo repareren dat de veiligheid weer op het niveau is van ervoor. Door de hele auto heen ontstaat ook onzichtbare schade van zo'n klap.
Dit kun je niet fatsoenlijk meer zo repareren dat de veiligheid weer op het niveau is van ervoor. Door de hele auto heen ontstaat ook onzichtbare schade van zo'n klap.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- SmoothWriter
- forum-gebruiker
ik wil het ook niet repareren...
mijn het steekt me wel in mijn hart...
de achterkant staat zeker zo een 2/3 cm breder... mijn hoedenplank past er niet meer in...
ik heb al een aantal auto's gezien op marktplaats...
maarjah dan nog kijken hoe laag ze gaan..
ik vind nergensmeer zo een koopje...
mijn het steekt me wel in mijn hart...
de achterkant staat zeker zo een 2/3 cm breder... mijn hoedenplank past er niet meer in...
ik heb al een aantal auto's gezien op marktplaats...
maarjah dan nog kijken hoe laag ze gaan..
ik vind nergensmeer zo een koopje...