Olie lekkage langs ontstekingshuis em de kop.
Olie lekkage langs ontstekingshuis em de kop.
Er zit al een neiwue O-ring tussen maar als ik me vinger langs de onderkant haal waar de kop en het ontsteklingshuis bij elkaar komen zit er een veegje olie aan. Als ik het ontstekingshuis eraf haal ligt er in dat halve maante van de kop, waar het ontstekingshuis tegen aan zit, een klein laage olie. Hoort die olie daar of mag het niet bij het ontstekingsgedeelte komen ??? Zitten er nog pakkingen aan het eind van de nokkenassen ofzo ???
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
nokkenaskeerringen
Kan het niet tussen het kleppendeksel vandaan komen ???
Kan het niet tussen het kleppendeksel vandaan komen ???
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
even wachten op een échte techneut dan maar
Ik heb 8 kleppies te weinig, en dus ook geen vergelijkingsmateriaal voorhanden
Ik heb 8 kleppies te weinig, en dus ook geen vergelijkingsmateriaal voorhanden
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Zit die ring er niet schuin op?
Normaal gesproken is na vervangen van die o-ring het probleem verholpen...
Nokkenas-lagerkap zit wel goed vast, want als die hem niet goed aanspant, zal er altijd ruimte blijven.
Al denk ik dat het zeer onwaarschijnlijk zal zijn.
Normaal gesproken is na vervangen van die o-ring het probleem verholpen...
Nokkenas-lagerkap zit wel goed vast, want als die hem niet goed aanspant, zal er altijd ruimte blijven.
Al denk ik dat het zeer onwaarschijnlijk zal zijn.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"