Als ik met lage snelheiden (20km/h) rij dan rammelt er iets bij mijn linker-voorwiel.. ik voel het rammelen door mijn koppelingspedaal..
heel vaag.. en heb het idee dat ik af en toe doorschiet (onderstuur) als ik dus een bocht naar links maak..
Las net op ander topic over stabilisator die afgebroken is..
ik heb even goed gekeken (nog niet zonder wielen eraf te halen)
maar kon zo 123 niks vinden..
wat kan dit zijn
Rammel bij linker-voorwiel
fds
met die stabstang moet je eigenlijk ook op de brug kijken. bij mijn vorige was het boutje aan de onderkant afgebroken. als hij dus op de wielen stond leek het net alsof hij goed was. pas als de wielen los hingen zag je dus dat hij niet goed meer was.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Re: fds
hoe kan ik dat hier in de buurt een beetje snel/simpel/goedkoop doen ?Delax80 schreef:met die stabstang moet je eigenlijk ook op de brug kijken. bij mijn vorige was het boutje aan de onderkant afgebroken. als hij dus op de wielen stond leek het net alsof hij goed was. pas als de wielen los hingen zag je dus dat hij niet goed meer was.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
krik eronderTiem schreef:hoe kan ik dat hier in de buurt een beetje snel/simpel/goedkoop doen ?Delax80 schreef:met die stabstang moet je eigenlijk ook op de brug kijken. bij mijn vorige was het boutje aan de onderkant afgebroken. als hij dus op de wielen stond leek het net alsof hij goed was. pas als de wielen los hingen zag je dus dat hij niet goed meer was.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
heb ik gedaan.. maar kan zo niks zien of iets los zit..2.nullutje schreef:krik eronderTiem schreef:hoe kan ik dat hier in de buurt een beetje snel/simpel/goedkoop doen ?Delax80 schreef:met die stabstang moet je eigenlijk ook op de brug kijken. bij mijn vorige was het boutje aan de onderkant afgebroken. als hij dus op de wielen stond leek het net alsof hij goed was. pas als de wielen los hingen zag je dus dat hij niet goed meer was.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: