Wat je aan inruil krijgt ligt een beetje aan jezelf, is vaak een kwestie van onderhandelen, als de verkoper 1000 € teruggeeft, moet je gewoon op bijvoorbeeld het dubbele gaan zitten, als je het een beetje slim aanpakt, kom je elkaar halverwege tegen, en dus op 1500, ga je bij 1750 al moeilijk zitten doen en nadenken, keertje weglopen kan ook geen kwaad, bel je later op, en spreek je af dat je accoord gaat met 1500, MAAR... dan moet ie hem wel een grote beurt, met olie, filters en de hele reut geven bij aflevering, nieuwe APK, of een poets en polijstbeurt, weet ik veel wat je wilt... ligt een beetje aan de auto..
Vraag ook naar de boekjes, kijk goed naar de onderhoudshistorie, en check wanneer de distibutieriem aan de beurt is, dat is ERG belangrijk bij een 16 klepper, als die over tijd is, en hij breekt, kost het je MINIMAAL 600€ aan koprevisie, gebeurt nogal eens helaas
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
dat kan je evt dus ook nieuw 'eisen' bij aankoop als onderhandelingspunt om evt de prijs te drukken : ja maar ehhh.. de distributie moet over 10.000 km al vervangen worden, dat kost me weer 250 €, doen jullie dat meteen bij de grote beurt (die je wilt lospeuteren, hóórt bij een grote beurt trouwens), of doe je gewoon 250 van de prijs af ???? geen grote beurt te fiksen ??? 500 eraf...
Doe je best, kijk lief, en korte rokkies doen soms wonderen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)