C20ne trekt niet lekker door nog.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Tja.. tis jammer dat je een j#zuseind bij Laag vandaan woont, die is echt diagnose MASTER; als die het niet kan vinden wordt het tijd voor een andere motor
Misschien heb je het er voor over, en wil hij tijd maken om even een keertje te kijken met de Tech eraan... echt vaag dit... apart ook zoveel gelazer met een C20NE
Ik trap hem echt al jaren op zijn donder warm, koud, ALTIJD gewoon, ik ga 's morgens vroeg naar mijn werk, zit ik na 1,5 km op de provinciale weg -->> 120, daarna na 1 km de snelweg op -->> 160, 10 km later weer eraf en dan na 2 km ben ik op mijn werk.. en ik heb echt zelden iets, iig niet motorisch, dat ding is volgens mij onverwoestbaar
Je kan wel op de bonnefooi verder blijven klooien, maar dan heb je straks alles vervangen, en is het gewoon nog niet over..
Je zou hooguit nog zo'n flessie injektorreiniger erin kunnen mikken ofzo, of zo'n motorflush LATEN doen... maar volgens mij zoek je naar een speld in een hooiberg nu.... alle voor de hand liggende dingen heb je nu wel gehad geloof ik..
Misschien heb je het er voor over, en wil hij tijd maken om even een keertje te kijken met de Tech eraan... echt vaag dit... apart ook zoveel gelazer met een C20NE
Ik trap hem echt al jaren op zijn donder warm, koud, ALTIJD gewoon, ik ga 's morgens vroeg naar mijn werk, zit ik na 1,5 km op de provinciale weg -->> 120, daarna na 1 km de snelweg op -->> 160, 10 km later weer eraf en dan na 2 km ben ik op mijn werk.. en ik heb echt zelden iets, iig niet motorisch, dat ding is volgens mij onverwoestbaar
Je kan wel op de bonnefooi verder blijven klooien, maar dan heb je straks alles vervangen, en is het gewoon nog niet over..
Je zou hooguit nog zo'n flessie injektorreiniger erin kunnen mikken ofzo, of zo'n motorflush LATEN doen... maar volgens mij zoek je naar een speld in een hooiberg nu.... alle voor de hand liggende dingen heb je nu wel gehad geloof ik..
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
zuigerveren zou ook nog kunnen wat Roodbil zegt... even naar de garage en compressie laten meten...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Onze werkplaats is erg dichtbij voor Theo, maar die komt er alleen maar spullen halen (die hij niet nodig blijkt te hebben ?!)Sounddragon schreef:Tja.. tis jammer dat je een j#zuseind bij Laag vandaan woont, die is echt diagnose MASTER; als die het niet kan vinden wordt het tijd voor een andere motor
Laat even een diagnose doen !!!
Laatst gewijzigd door Bart(astra) op 03 jun 2007 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bart(astra)
- Moderator
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Dan neem je een huurautotje voor een dagje, kost niet zo heel veel, en kan je eens in een échte Agila of Corsa rijden
Óf je neemt die van Bart even mee voor een dagje
Óf je neemt die van Bart even mee voor een dagje
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 03 jun 2007 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Bart(astra)
- Moderator
Bij mij lag ie ook niet los ofzo, tot een wat oudere ervaren monteur op het werk zei om het eens te proberen, kost niks, 2 boutjes los maken hij lag niet los maar gewoon helemaal verstopt ofzo??
Ik heb ook een week aan electronica gezocht en gemeten aangezien het daar aan vaak ligt maar de "oudere" monteur had toch gelijk
Ik zag dat er een kat van een saab 95 onder zat?
Helemaal al het Proberen waard toch
Ik heb ook een week aan electronica gezocht en gemeten aangezien het daar aan vaak ligt maar de "oudere" monteur had toch gelijk
Ik zag dat er een kat van een saab 95 onder zat?
Helemaal al het Proberen waard toch
Electronica... De beste puzzels!
C20XE met Digi-Dash...
C20XE met Digi-Dash...
hmmm,....
Ik heb zelf ook een pakking besteld bij de opel dealer... deze gaat er dit weekend op
En ik krijg nog een orginele luchtfilterbak voor de 8v. Heb nu een scapino power filter ( ) Dus even kijken wat ie daarop doet.
Bougies waren al vervangen, kabels zien er nog goed uit.
Nu heb ik er geen kat of middendemper onder... zou dit nog problemen kunnen geven?
Ik heb zelf ook een pakking besteld bij de opel dealer... deze gaat er dit weekend op
En ik krijg nog een orginele luchtfilterbak voor de 8v. Heb nu een scapino power filter ( ) Dus even kijken wat ie daarop doet.
Bougies waren al vervangen, kabels zien er nog goed uit.
Nu heb ik er geen kat of middendemper onder... zou dit nog problemen kunnen geven?
C20XE '94
- Mad Driver
- forum-gebruiker
die foutcode gaf de mijne ook aan vroeger.
Toen ik eenmaal mn kapotte bougiekabel vervangen had was het probleem opgelost.
Dus kan zijn slechte verbranding of valse lucht..hoef niet gelijk je lambda te zijn....maar is wel mogelijk dat je lambda kadoek is.
Toen ik eenmaal mn kapotte bougiekabel vervangen had was het probleem opgelost.
Dus kan zijn slechte verbranding of valse lucht..hoef niet gelijk je lambda te zijn....maar is wel mogelijk dat je lambda kadoek is.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Ik merk ook steeds dat mn auto steeds meer begint te haperen... vooral als ie koud is....
Bij vol gas houdt hij ook in
Maarja,... luchtfilterbak even op zetten, dichte einddemper komt er aan
Pakking voor gasklephuis komt er aan...
Daarna ga ik gewoon naar de opel dealer... 2 uurtjes laten nakijken..
Bij vol gas houdt hij ook in
Maarja,... luchtfilterbak even op zetten, dichte einddemper komt er aan
Pakking voor gasklephuis komt er aan...
Daarna ga ik gewoon naar de opel dealer... 2 uurtjes laten nakijken..
C20XE '94