Hallo Ik ben Maustapowa
- MaustaPowa
- forum-gebruiker
Hallo Ik ben Maustapowa
Hallo ik ben Christiaan ik ben 18 jaar en kom uit limburg.
Ik heb een zwarte GSI 2.0 16v
waar nog een beetje werk aan nodig is zoals achterspatbord (kut gespoten) en een deukje weg werken maar voor de rest tiptop in orde.
Ik ben een paar weken geleden al op deze site gestuit maar deze week pas de knoop doorgehakt dat ik lid wilde worden jullie hebben me nog niet op het forum zien praten of niets maar daar komt zeker weten verandering in. Ik werk als Filiaalhouder voor een automateriaal bedrijf en run het Bandengedeelte van dat bedrijf 8000 banden in 1 magazijn zucht veel werk voor je eentje maja het is leuk ^^ en je leert veel banden kennen en ik weet meestal meteen wanneer er een nieuw type band uitkomt en dat is opzich wel fijn ^^ ik hoop dat ik jullie ergens mee kan helpen en jullie mij ook maar dat zal geen probleem zijn denk ik.
Ik zal straks een paar foto's uploaden (als het me lukt)
Ik heb een zwarte GSI 2.0 16v
waar nog een beetje werk aan nodig is zoals achterspatbord (kut gespoten) en een deukje weg werken maar voor de rest tiptop in orde.
Ik ben een paar weken geleden al op deze site gestuit maar deze week pas de knoop doorgehakt dat ik lid wilde worden jullie hebben me nog niet op het forum zien praten of niets maar daar komt zeker weten verandering in. Ik werk als Filiaalhouder voor een automateriaal bedrijf en run het Bandengedeelte van dat bedrijf 8000 banden in 1 magazijn zucht veel werk voor je eentje maja het is leuk ^^ en je leert veel banden kennen en ik weet meestal meteen wanneer er een nieuw type band uitkomt en dat is opzich wel fijn ^^ ik hoop dat ik jullie ergens mee kan helpen en jullie mij ook maar dat zal geen probleem zijn denk ik.
Ik zal straks een paar foto's uploaden (als het me lukt)
Er komt een dag dat heel Holland Limburgs Lult.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Mad Driver
- forum-gebruiker
heey welkom hier
18 jaar en gelijk een GSI, je pakt t gelijk goed aan
C20XE powerrrr
www.north-tuning-projects.com
- MaustaPowa
- forum-gebruiker
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
benk eigenlijks ook met je eens.RedBill schreef:Mooie astra, alleen die lichten , dat kan écht niet! (vind ik dan).
maar voor de rest een stakke bak
C20XE powerrrr
- MaustaPowa
- forum-gebruiker
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
of je pak een spuitbus he madMad Driver schreef:als je toch je achterlichten wilt vervangen..pak dan gelijk irmischers of in ieder geval iets wat donker is... die standaard achterlichten maken de auto ouderwets vind ik... ma das mijn mening
( ga ik ook eens proberen bij een gare set achterlichten, desnoods met normale astra achterlichten experimenteren )
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
fd
tuurlijk zijn echte irmschers het mooist...maar vond (zoals het op de foto eruit zag) de lichten van boze-rijder errug goed eruit zien!!! zo goed zelfs dak het ook es ga proberenMelbo schreef:Die "Irmscher-wannabee"-acties ...gewoon echte kopen, dan ben je tenminste de man!Roy 2.0 16v schreef:of je pak een spuitbus he mad
( ga ik ook eens proberen bij een gare set achterlichten, desnoods met normale astra achterlichten experimenteren )
- Mad Driver
- forum-gebruiker
thx jongens ...niemand die ziet dat je het zelf hebt gespoten.
Dan vind ik het wel leuk, want als iedereen gaat zeuren dat ze kunnen zien dat ie zelf gespoten is, is idd niks.
even voor de info....zorg dat je de lampen eerst met heel fijn schuurpapier naar verschillende richtingen schuurt. Zo krijg je het mooiste resultaat.
En diepe krasjes blijf je zien dus hou het klein.
Dan vind ik het wel leuk, want als iedereen gaat zeuren dat ze kunnen zien dat ie zelf gespoten is, is idd niks.
even voor de info....zorg dat je de lampen eerst met heel fijn schuurpapier naar verschillende richtingen schuurt. Zo krijg je het mooiste resultaat.
En diepe krasjes blijf je zien dus hou het klein.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- MaustaPowa
- forum-gebruiker
- Mad Driver
- forum-gebruiker
Gewoon Ebay in de gaten houden, dan zit je ongeveer rond die prijzen. Er zijn clubleden die ze voor 70 euro hebben gescoord, maar ook die er 200 euro voor betaald hebben...Mad Driver schreef:imischers zijn volgens mij tussen de 150 en 200 euro.
Als je geluk hebt mieschien 100??
Precies weet ik het niet.
inderdaad helemaal mee ees. hier nog 1GSI-Sneek schreef:heey welkom hier
ontopic: Dus we hebben een banden leverancier voor t gsi forum gevonde
met leuke kortingen
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-