hoofdrem cilinder ontluchten
hoofdrem cilinder ontluchten
ik ben vandaag bij de opel dealer geweest omdat de remmen niet werken en die hebben hem niet kunnen ontluchten omdat de hoofdrem cilinder eerst ontlucht had moeten worden voor hij gemonteerd werd.
weet iemand hoe dat moet??
weet iemand hoe dat moet??
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
ontluchten
ik heb hem vandaag gekocht en de remmen werken voor geen meter en die jongen waar ik hem van gekocht heb heeft er een nieuwe hoofdrem cilinder opgezet en nu zegt de opel dat die eerst onlucht had moeten worden voor hij gemonteerd werd? ik heb helemaal geen remdruk
Re: ontluchten
dan zou ik het maar eerst allemaal laten vervangen tenzij je het zelf kancorretjuh schreef:ik heb hem vandaag gekocht en de remmen werken voor geen meter en die jongen waar ik hem van gekocht heb heeft er een nieuwe hoofdrem cilinder opgezet en nu zegt de opel dat die eerst onlucht had moeten worden voor hij gemonteerd werd? ik heb helemaal geen remdruk
Astra Station GSi 16v
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Dat klopt ook niet.
Gewoon op d enormale manier ontluchten, alleen het voorste circuit moet eerst al ser ABS opzit, en dat heb je op de GSi.
Hoofdremcilinder ontluchten is de grootste kul die ik gehoord hebt.
Andere dealer zoeken
Gewoon op d enormale manier ontluchten, alleen het voorste circuit moet eerst al ser ABS opzit, en dat heb je op de GSi.
Hoofdremcilinder ontluchten is de grootste kul die ik gehoord hebt.
Andere dealer zoeken
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠