Uitlaat vraag
Uitlaat vraag
Maandagmiddag wou ik mijn katvervanger monteren.Dus bouten los van oude kat.Maar krijg een bout niet los want er is aangelast.Dus bouten weer terug en nu is die zo lek als de &@^@%@.Er zat tussen de middendemper en kat van dat gun gum tussen.Vanavond startte ik en er kwam rook onder mijn auto vandaan vanaf middendemper en kat.
Wat kan ik hier aan doen.
Dat gun gum erop smeren
Het geluid is volop hard maar houd niet in
Wat kan ik hier aan doen.
Dat gun gum erop smeren
Het geluid is volop hard maar houd niet in
Laatst gewijzigd door Diem op 14 mei 2007 08:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Astra Station GSi 16v
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
tussen je kat en spruitstuk zit tog zo'n pakking. en je kat met einddemper van inweze inelkaar met aan de tussendemper een losse flens.DaVaRiOuS schreef:tussen je kat en middendemper hoort zo'n ijzerdraad gevlochten pakking.als die er niet tussen zit zal die ook behoorlijk lek zijn!
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
je heb gelijk..2.0 freak schreef:tussen je kat en spruitstuk zit tog zo'n pakking. en je kat met einddemper van inweze inelkaar met aan de tussendemper een losse flens.DaVaRiOuS schreef:tussen je kat en middendemper hoort zo'n ijzerdraad gevlochten pakking.als die er niet tussen zit zal die ook behoorlijk lek zijn!
mijn foutje!
zat even niet na te denken
Laatst gewijzigd door D_V_R_O_S op 14 mar 2007 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
even goed kijken wat er mis is... het is een kutsysteem, ik heb een ander systeem met een losse ring ertussen daar kan je wat meer mee rommelen. Anders nog even de brug op, het hele zooitje loshalen en goed schoonmaken met een staalborstel op een slijptol of boormachine, en dan terugmonteren met nieuwe Gungum...
Als je gungum gebruikt, moet je hem even stationair laten lopen als het zit, dan kan het rustig uitharden, anders blaas je het er zo weer tussenuit
Brandluchtjes krijg je soms als de uitlaatlucht ergens tegen je bodem aanblaast en de tektyl een beetje gaat smelten door de warmte
Als je gungum gebruikt, moet je hem even stationair laten lopen als het zit, dan kan het rustig uitharden, anders blaas je het er zo weer tussenuit
Brandluchtjes krijg je soms als de uitlaatlucht ergens tegen je bodem aanblaast en de tektyl een beetje gaat smelten door de warmte
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Dus ik heb weer wat te doenSounddragon schreef:even goed kijken wat er mis is... het is een kutsysteem, ik heb een ander systeem met een losse ring ertussen daar kan je wat meer mee rommelen. Anders nog even de brug op, het hele zooitje loshalen en goed schoonmaken met een staalborstel op een slijptol of boormachine, en dan terugmonteren met nieuwe Gungum...
Astra Station GSi 16v
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
ranzige plak aan je fikken zooi
GunGum is wel relaxed voor nieuwmontage die niet helemaal lekker afsluit idd, maar voor reparatie is het niks... een gat in je uitlaat krijg je er never nooit goed mee dicht... ja.. 100 meter
Voor gaten en andere ellende hebben ze wel eens soort verbandsetjes, daar kan je weer wél lekker mee knutselen, maar ook dat is alleen voor nood... dat flikkert er op een gegeven moment ook weer vanaf...
GunGum is wel relaxed voor nieuwmontage die niet helemaal lekker afsluit idd, maar voor reparatie is het niks... een gat in je uitlaat krijg je er never nooit goed mee dicht... ja.. 100 meter
Voor gaten en andere ellende hebben ze wel eens soort verbandsetjes, daar kan je weer wél lekker mee knutselen, maar ook dat is alleen voor nood... dat flikkert er op een gegeven moment ook weer vanaf...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
diem ik misbruik je topic ook even voor een klein vraagje.
Mijn einddemper is kapot ik mis 1 buisje vd 2
en hij is op de demper zelf afgescheurt dus het stukje buis wat aan de demper zit is kaduuk, wat heeft dit voor betekenis van de prestatie's vd auto
Kijk hij moet tegen druk hebben? maar nu heeft hij dat op de einddemper niet meer omdat hij het eruit blaast voor de demper.
kan dit zo zijn?
oowja dit viste ik uit me demper
Mijn einddemper is kapot ik mis 1 buisje vd 2
en hij is op de demper zelf afgescheurt dus het stukje buis wat aan de demper zit is kaduuk, wat heeft dit voor betekenis van de prestatie's vd auto
Kijk hij moet tegen druk hebben? maar nu heeft hij dat op de einddemper niet meer omdat hij het eruit blaast voor de demper.
kan dit zo zijn?
oowja dit viste ik uit me demper
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam