deuren demonteren + kortsluiting!!!
ik neem aan dat je spanningen meet...
Als dat zo is zou je theoretisch een sluiting moeten hebben.
spanningspotentiaal over een schakelaar "open" zou je een spanning moeten meten. als die gesloten is ( misschien in dit geval een sluiting) meet je geen spanning...
Haal maar es wat de zekering los en meet dan nog es. ken je zien of er dan wel spanning op staat...
Succes
Als dat zo is zou je theoretisch een sluiting moeten hebben.
spanningspotentiaal over een schakelaar "open" zou je een spanning moeten meten. als die gesloten is ( misschien in dit geval een sluiting) meet je geen spanning...
Haal maar es wat de zekering los en meet dan nog es. ken je zien of er dan wel spanning op staat...
Succes
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
nou dan moet het daarvoor ergens zijn... tja ik heb geen schemas waar die naar toegaan...
maar zitten er achterop die zekeringenplaat geen zekeringen meer?? alleen maar relais.. kan me herinneren dat daar ook iets zat???
maar zitten er achterop die zekeringenplaat geen zekeringen meer?? alleen maar relais.. kan me herinneren dat daar ook iets zat???
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Vanavond, samen met Matt, vollop bezig geweest met uitsluiten van bepaalde dingen. Probleem niet verholpen. Wel een idee.
Ik denk dat heel misschien de startonderbreker het probleem kan veroorzaken. Vandeweek ga ik deze maar even afkoppelen van het systeem.
Zodra ik de code op de startonderbreker intoets, hoor je normaal gesproken een "TIK" (net zoals jullie je auto op contact zetten) en horen normaal gesproken de lampjes van ABS, OLIE etc.... te gaan branden. die tik hoor ik dus wel, maar lampjes enzo gaan niet branden.
Het is normaal gesproken ook altijd zo geweest, wanneer ik de richtingaanwijzer aanzet voordat ik de code heb ikgetoetst, dat die het niet doet, na code invoeren wel. Nu toets ik de code in en hoor de "TIK", maar daarna doet de richtingaanwijzer het nog steeds niet.
Ik denk dus dat het probleem ergens in de startonderbreker zit. Vandeweek maar even proberen.
Ik denk dat heel misschien de startonderbreker het probleem kan veroorzaken. Vandeweek ga ik deze maar even afkoppelen van het systeem.
Zodra ik de code op de startonderbreker intoets, hoor je normaal gesproken een "TIK" (net zoals jullie je auto op contact zetten) en horen normaal gesproken de lampjes van ABS, OLIE etc.... te gaan branden. die tik hoor ik dus wel, maar lampjes enzo gaan niet branden.
Het is normaal gesproken ook altijd zo geweest, wanneer ik de richtingaanwijzer aanzet voordat ik de code heb ikgetoetst, dat die het niet doet, na code invoeren wel. Nu toets ik de code in en hoor de "TIK", maar daarna doet de richtingaanwijzer het nog steeds niet.
Ik denk dus dat het probleem ergens in de startonderbreker zit. Vandeweek maar even proberen.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
oh heb ik dus ook gehad alleen soms met hoofdstroom.... dit heb ik verholpen door drie draden te overbruggen. daarna moet ik display enzo weer vrijgeven (met zon magneetje).. die bestaan bij mij ook uit 6 draden denk dat het stuur gedeelte is maar daar ben ik nog niet uit die te overbruggen. denk dan dat het bij jou hetzelfde .. succes ermee van de week..
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 3387
- Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
- Auto('s): 59 Plymouth
- Locatie: Zeeland
Nou, sta ook weer goed op de foto!
Wat een puinzooi zeg. Echt niet normaal en echt al helemaal een vaag probleem!
Zoals op de foto te zien is m'n sleepoogkapje kwijtgeraakt door die rotdrempels in Den haag! Heb em wel teruggevonden maar helaas kapot
Wat een puinzooi zeg. Echt niet normaal en echt al helemaal een vaag probleem!
Zoals op de foto te zien is m'n sleepoogkapje kwijtgeraakt door die rotdrempels in Den haag! Heb em wel teruggevonden maar helaas kapot
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Sleepoogkapje krijg je van mijMatt schreef:Nou, sta ook weer goed op de foto!
Wat een puinzooi zeg. Echt niet normaal en echt al helemaal een vaag probleem!
Zoals op de foto te zien is m'n sleepoogkapje kwijtgeraakt door die rotdrempels in Den haag! Heb em wel teruggevonden maar helaas kapot
Astra Station GSi 16v
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Auto was vroeger rood. Zo te zien zijn de deuren te vroeg weer dicht gedaan of is de auto daar niet goed ontvet. De deurrubbers hebben een deel van de lak er weer afgetrokken. Kloten zeg!Roy 2.0 16v schreef:kloppen je fotos niet of was je gsi vroeger rood?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
jep, dat is idd iets wat wat minder is, maar ik ga binnekort op die rand van dat speciale zwarte tape plakken waar de rubber tegenaan valt, en dan eerst nog even weer netjes zwart laten lakken.RedBill schreef:Auto was vroeger rood. Zo te zien zijn de deuren te vroeg weer dicht gedaan of is de auto daar niet goed ontvet. De deurrubbers hebben een deel van de lak er weer afgetrokken. Kloten zeg!Roy 2.0 16v schreef:kloppen je fotos niet of was je gsi vroeger rood?
het was eerst trouwens nog niet zo erg, maar ik dacht eens, ik doe wat vaseline op de rubbers en in de bakkende zon is dat geen goed idee!
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn