Zijn er behalve meer power nadelen aan een snellere nokkenas?? 296graden.
Zou je die er zo in kenne zetten of moet er veel afgesteld worden.
zijn er aandachtspunten???
Ik hoor het wel mocht iemand er meer van weten...
Greetz S
nokkenas vraagje
nokkenas vraagje
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.
Ja stationair loopttie minder. Je verlegt de ideale koppel en vermogenskrommen.
Dus hij doet een stuk later iets, en dan doettie ook meer.
Je krijgt dus onderin een wat zenuwachtiger motor.
Sommige rallywagens bv lopen niet eens meer stationair.
En eigenlijk moet het in samenwerking met verleggen van de kenvelden voor optimaal rendement, dus de chip.
Dus hij doet een stuk later iets, en dan doettie ook meer.
Je krijgt dus onderin een wat zenuwachtiger motor.
Sommige rallywagens bv lopen niet eens meer stationair.
En eigenlijk moet het in samenwerking met verleggen van de kenvelden voor optimaal rendement, dus de chip.
296 is al serieus scherp, is echt een nokkenas voor meer power bij hoog toeren,
bij deze nokkenas gaat je auto stationair redelijk onregematig draaien,
het vertrekken uit stilstand wordt ook iets moeilijker , zekr als je rustig vertrekt.
ik heb in men c20ne een 283 graden nokken as =(meer voor koppel)
alleen moet ik mijn computer nog opnieuw laten mappen,
greetz
bij deze nokkenas gaat je auto stationair redelijk onregematig draaien,
het vertrekken uit stilstand wordt ook iets moeilijker , zekr als je rustig vertrekt.
ik heb in men c20ne een 283 graden nokken as =(meer voor koppel)
alleen moet ik mijn computer nog opnieuw laten mappen,
greetz
tuning is not a crime