Mad Driver schreef: op die van opel looptie het beste en krijgje minder vaak klachten is mijn ervaring...
hmmm ikkijk het even aan met mijn ngktjes die zitten er immers nu al in !
en mocht het niet baten dan is er nog altijd een dealer in mijn buurt..
wuahaahh
Theo Gsi schreef:Nee, maar als je eerst na vraagt en dan een beslissing neemt?
Tja, ik vraag hier ook niet eerst alles hoor. Kan zelf ook nog wel iets. Soms is het beter om een keer door schade wijs te worden dan alleen anderen na te praten. Daar leer je zelf net iets meer van, is mijn mening. Ik heb ook wel eens raammechanismes gekocht die niet pasten. Nu kan ik wel iedereen van advies voorzien die die vraag stelt. Elk nadeel heb ze voordeel...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Theo Gsi schreef:tja ik snap zowiezo niet dat je voor ngk bent gegaan?
nou ja al mijn auto's heb ik ngk in gedraait
en mijn mening is dat het helemaal geen verkeerde bougies zijn!
misschien is dat voor deze monsters wat minder dan!
merk het gauw genoeg....
Heb gelukkig geen 2 linkerpoten dus scheelt me wel in bepaalde kosten!!!
Roy 2.0 16v schreef:25 graden buiten en meneer piept om stoelverwarming.
zal wel een los contactje zijn onder de knoppies, stekkertje onder je stoelen, een aansluiting van het element in je stoel.
even een uurtje de boel loshalen en bekijken, dingen doormeten, middenconsole even los misschien een kabel klem of geschuurd of doorgebrand.
hahahaha nou en joh
is lekker 's morgens!!!
ik rijd om 7.15 weg dus dan mag het nog
euhm
stekker onder mijn stoel heb ik even snel gevoeld en dat zat goed maar ik denk dat ik even zaterdag ga beunen!!! hahaha
en even me auto schoonmaken want dat heb ik al een tijdje niet gedaan (van binnen dan)
idd ..vind polijsten wel erg veel werk, en zelfs de auto eens per week wassen helpt niet.
zwarte kleur is mooi om te zien, maar is binnen 1 dag al enorm vies.
ma de binnenkant is voor mij erg belangrijk
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
Mad Driver schreef:idd ..vind polijsten wel erg veel werk, en zelfs de auto eens per week wassen helpt niet.
zwarte kleur is mooi om te zien, maar is binnen 1 dag al enorm vies.
ma de binnenkant is voor mij erg belangrijk
Minstens 2x inde week door de wasstraat...
en normaal gesproken minimaal 1 x inde week uitzuigen ramen lappen dashboard afnemen!
1 x in de maand bekleding reinigen!!!
hehehe dan stap je wel in een frisse auto..
zelf nog nooit door de wasstraat geweest.
is dat niet slecht voor de lak(krasjes)? en wat kost het?
en moet je dan zelf je auto drogen of word dat allemaal gedaan??
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
Daar komt die van mij dus echt nooit in. Alleen met de hand en de borstel...
Ik werk bij een renault dealer!!!
Wasstraat GRATIS!!! Bekleding reinigen GRATIS!!!
uitzuigen GRATIS!!! Olie GRATIS!!! koelvloeistof GRATIS!!!
Kabels stekker etc. GRATIS!!!
hihihi
mijn lak is toch niet al te best!!! dusjah wasstraat kan bij dus geen kwaad!!!
Owjah eventueel polijsten poetsen en andere lakonderhoud GRATIS!!!
hmm ja ik kan me voorstellen, dat als ik met mijn spons over de auto wrijf, dat ook daardoor veel krasjes ontstaan.
Maar goed als je dat allemaal op je werk gratizzz kunt doen ist wel relax.
Denk niet dat het een optie is voor mij om zovaak te wassen.
Gewoon als het echt vies wordt even met water afspoelen en drogen is al aardig netjes.. vind ik zo
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
ik kanm ook gratis door de wasstraat halen...maar zonde van je lak joh...krijg je van die krassen van die je in de zon vooral ziet.
maak liever gebruik van de andere spullen opt werk:P maak hem sowieso 1x per week schoon en eigenlijk altijd wel vaker. alleen nog nooit bekleding gereinigd....ben altijd bang dat het smiddags nog niet droog is en dus met natte broek naar huis moet
Delax80 schreef:ik kanm ook gratis door de wasstraat halen...maar zonde van je lak joh...krijg je van die krassen van die je in de zon vooral ziet.
maak liever gebruik van de andere spullen opt werk:P maak hem sowieso 1x per week schoon en eigenlijk altijd wel vaker. alleen nog nooit bekleding gereinigd....ben altijd bang dat het smiddags nog niet droog is en dus met natte broek naar huis moet
dat is simpel op telossen
neem een paar droge handoeken mee
Mad Driver schreef:hmm ja ik kan me voorstellen, dat als ik met mijn spons over de auto wrijf, dat ook daardoor veel krasjes ontstaan.
Krasjes in de Carwash ontstaan door twee dingen:
1) Een Carwash gebruikt te weinig water waardoor het zand er niet goed vanaf gespoeld wordt en daardoor dienst doet als schuurpapier!
2) Een Carwash borstelt continue met dezelfde beweging, logisch dat je dat na een tijdje gaat zien!
Daarom voor mij NOOIT een carwash (ondanks dat ik gratis kaartjes kan krijgen van mijn broer)! Zelfs niet toen hij nog zwart was en bijna uit elkaar viel van de roest...altijd netjes met het handje en dat geeft ALTIJD een beter resultaat dan zo'n wasstraat!!
Mad Driver schreef:hmm ja ik kan me voorstellen, dat als ik met mijn spons over de auto wrijf, dat ook daardoor veel krasjes ontstaan.
Krasjes in de Carwash ontstaan door twee dingen:
1) Een Carwash gebruikt te weinig water waardoor het zand er niet goed vanaf gespoeld wordt en daardoor dienst doet als schuurpapier!
2) Een Carwash borstelt continue met dezelfde beweging, logisch dat je dat na een tijdje gaat zien!
Daarom voor mij NOOIT een carwash (ondanks dat ik gratis kaartjes kan krijgen van mijn broer)! Zelfs niet toen hij nog zwart was en bijna uit elkaar viel van de roest...altijd netjes met het handje en dat geeft ALTIJD een beter resultaat dan zo'n wasstraat!!
nou ja de carwash is bedoelt voor een bepaalde doelgroep !
Klanten en personeel! en iedere auto wordt eerst afgespoten met een hogedruk!!
ik ie er geen probleem in!
morgen even polijsten en dan poetsen..
heheheh
dan gaat ie weer bling bling de straat over!
totdat ik natuurlijk 220 over de A2 scheur
trouwens ik heb een goedkoop adresje gevonden die deukjes eruit haalt!!!
hageldeukjes en van die mafkezen die zomaar de deur opwaaien!!
zelf polijsten geeft idd het beste resultaat, maar dan haalje ook een miniscuul laagje vanje lak eraf. En dan kost het ook nog super veel tijd.
Gewoon met water wassen en afdrogen beste resultaat voor weinig moeite?
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!