Waar ik al bang voor was...
Waar ik al bang voor was...
is gebeurd met het loshalen van de achterplaat..
Baas J. verteld:
1 clip finaal van de auto afgebroken...
Deze zien er goed uit?!
Om het feest compleet te maken vond ik ook nog een berg kit erachter..blijkbaar heeft 1 van de vorige eigenaren teveel eigen huis en auto gekeken...
Van de andere kant ook nog een nokje afgebroken..
De plaat zelf is rijp voor de sloop.
Nog meer zooi..
Ook bevestigingen van de plaat zelf naar de kl0te.
Dus wat is nu wijsheid? Die zwarte clips zitten op een vage manier vast, weet niet of je dat zelf goed voor elkaar krijgt.
- zijn die zwarte clips uberhaupt te koop?
- die plaat zal vast te koop zijn (hoe duur / iemand 2e hands toevallig?)
- ....
Info / tips welkom!
Baas J. verteld:
1 clip finaal van de auto afgebroken...
Deze zien er goed uit?!
Om het feest compleet te maken vond ik ook nog een berg kit erachter..blijkbaar heeft 1 van de vorige eigenaren teveel eigen huis en auto gekeken...
Van de andere kant ook nog een nokje afgebroken..
De plaat zelf is rijp voor de sloop.
Nog meer zooi..
Ook bevestigingen van de plaat zelf naar de kl0te.
Dus wat is nu wijsheid? Die zwarte clips zitten op een vage manier vast, weet niet of je dat zelf goed voor elkaar krijgt.
- zijn die zwarte clips uberhaupt te koop?
- die plaat zal vast te koop zijn (hoe duur / iemand 2e hands toevallig?)
- ....
Info / tips welkom!
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Ik zou die clips nieuw bestellen. Zijn niet zo duur.
Zitten gewoon op de achterklep geklemd.
Achterplaten zijn er zat. Heb er ook nog wel een paar liggen op zolder hier.
Bij de meesten zijn van de platen zelf ook wel 1 a 2 clipjes eraf, maar das niet erg. Daar klemt ie evengoed wel om.
Zitten gewoon op de achterklep geklemd.
Achterplaten zijn er zat. Heb er ook nog wel een paar liggen op zolder hier.
Bij de meesten zijn van de platen zelf ook wel 1 a 2 clipjes eraf, maar das niet erg. Daar klemt ie evengoed wel om.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
fdsdf
ik heb nog wel clips hier liggen dacht ik! zalk even moeten kijken.
en id wat marcel zegt zonder paar clipjes zittie ook nog wel goed hoor. als er maar aan elke kant nog 1 goede zit ofzo. hij zit ook nog bij het slot vast en 2x bij kentekenplaat.
op de sloop heb ik er al paar x een gekocht voor 10 euro. even zoeke
en id wat marcel zegt zonder paar clipjes zittie ook nog wel goed hoor. als er maar aan elke kant nog 1 goede zit ofzo. hij zit ook nog bij het slot vast en 2x bij kentekenplaat.
op de sloop heb ik er al paar x een gekocht voor 10 euro. even zoeke
kZei nog....
En heeft niks met achterklep te maken, alleen de clickers.
Niks geks clickertje gesloopt.
1tje gesloopt is wel erg omdat vanaf dat moment het gewoon wat minder sterk is, dus of kitten, of nieuw clickertje. Sowieso bij dichtgooien achterklep sowieso handig om je hand op de plaat te houden, altijd.
En heeft niks met achterklep te maken, alleen de clickers.
Niks geks clickertje gesloopt.
1tje gesloopt is wel erg omdat vanaf dat moment het gewoon wat minder sterk is, dus of kitten, of nieuw clickertje. Sowieso bij dichtgooien achterklep sowieso handig om je hand op de plaat te houden, altijd.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
de korte clips van 4cm ofzo op je klep zelf, heb ik laatst nog nieuw gehaald bij de dealer, kost n paar euro per 5 (dacht ik) en waren op voorraad
die lange van op je klep zal je ook zo kunnen halen
dus als je je oude plaat echt niet meer gaat gebruiken, haal er 1 bij marcel op zolder en zet em vast met nieuwe clippies.
die lange van op je klep zal je ook zo kunnen halen
dus als je je oude plaat echt niet meer gaat gebruiken, haal er 1 bij marcel op zolder en zet em vast met nieuwe clippies.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
clickers zijn 0.99 per stuk, komen in een set van 4, dus ik vervang ze gelijk allemaal. Was net bij de Opel..
Heb een PM gehad van iemand die al een gespoten plaat heeft, denk dat ik dat ga doen..
Heb een PM gehad van iemand die al een gespoten plaat heeft, denk dat ik dat ga doen..
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
fds
mocht jij hem niet meer willen ofzo........laat diegene zich even bekend maken hieroBaas J. schreef:clickers zijn 0.99 per stuk, komen in een set van 4, dus ik vervang ze gelijk allemaal. Was net bij de Opel..