Trekhaak astra f op astra f GSI?
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Trekhaak astra f op astra f GSI?
Ik wil hier eigg geen nieuw topic voor openen, maar ik kan aan een complete set voor een trekhaak komen voor een astra f. Nu is mijn vraag of deze ook op de GSI gaat passen of dat dit problemen gaat geven i.v.m. bijv. de achterbumper?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen..
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen..
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
maar, ik ga toch geen gat in mn bumper zagen
kan ik dat niet gewoon oplossen met wat vulplaatjes tussen de montageplek van de haak, zodat die haak wat naar achteren komt?
ik wil namelijk zo'n fietsendrager achterop zetten, die heb ik, maar heb zelf geen trekhaak...
zo'n trekhaak zit met vier bouten vast, dus ik kan hem er zo weer afhalen na de vakantie.
kan ik dat niet gewoon oplossen met wat vulplaatjes tussen de montageplek van de haak, zodat die haak wat naar achteren komt?
ik wil namelijk zo'n fietsendrager achterop zetten, die heb ik, maar heb zelf geen trekhaak...
zo'n trekhaak zit met vier bouten vast, dus ik kan hem er zo weer afhalen na de vakantie.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Om je vraag te beantwoorden; Ja,past !
Als het maar een trekhaak van een 3 of 5 drs is !
Ik heb helaas van de winter mijn compleet originele afneembare trekhaak van mijn astra verkocht. Daar zat dan een kapje bij die in het gat komt als de kogel er niet op zit (gat is dan wel 20cm breed ivm stekkerdoos)
Was op zich wel netjes gemaakt zo.
Maar een trekhaak op je gsi gaan zetten met je volle verstand ?? zonde...
Als het maar een trekhaak van een 3 of 5 drs is !
Ik heb helaas van de winter mijn compleet originele afneembare trekhaak van mijn astra verkocht. Daar zat dan een kapje bij die in het gat komt als de kogel er niet op zit (gat is dan wel 20cm breed ivm stekkerdoos)
Was op zich wel netjes gemaakt zo.
Maar een trekhaak op je gsi gaan zetten met je volle verstand ?? zonde...
Zal je toch met de zaag aan de gang moeten wil je de hoek echt GOED doen.
Paar keer GSi met caravan, trekhaak etc gezien, wil je de hoek goed doen, zal er toch een stuk van de achterbumper afmoeten.
Blijft overigens ontzettend vet zo'n GSi met zaag trekhaak, en dakdragers met surfplank.
En je mag 1200 kilo trekken geremd, en zit de hoek goed, trek je hem elke berg op.
Magoed, zelfs het ANWB caravan blaadje verzon ooit dat zo'n Cupra, nou dat was de ideale in de bergen, ja duh, zo'n GSi is ook plots wel okay als caravan tower, ja echt he, duh
Paar keer GSi met caravan, trekhaak etc gezien, wil je de hoek goed doen, zal er toch een stuk van de achterbumper afmoeten.
Blijft overigens ontzettend vet zo'n GSi met zaag trekhaak, en dakdragers met surfplank.
En je mag 1200 kilo trekken geremd, en zit de hoek goed, trek je hem elke berg op.
Magoed, zelfs het ANWB caravan blaadje verzon ooit dat zo'n Cupra, nou dat was de ideale in de bergen, ja duh, zo'n GSi is ook plots wel okay als caravan tower, ja echt he, duh
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
mensen, even voor de duidelijkheid, ik wil zowiezo een afneembare trekhaak.. wil hem alleen gebruiken voor aankomende vakantiedagen dat ik de fietsen mee kan nemen naar limburg.
Maar ik vorm me er steeds beter een beeld bij en een fietsenrek achterop een gsi..... hmmm..... ik weet het idd ook niet...
Dus ik ga toch meer richting dat dakdrager idee, denk ik....
Maar ik vorm me er steeds beter een beeld bij en een fietsenrek achterop een gsi..... hmmm..... ik weet het idd ook niet...
Dus ik ga toch meer richting dat dakdrager idee, denk ik....
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Mad Driver
- forum-gebruiker
komje na limburg voor je vakantie??
niet slecht bedoelt...maar ik ga hier weg met vakantie.. en ook na de vakantie ga ik waarschijnlijk op kamers in eindhoven.
landschap is wel mooi maar voor de rest is er niet gek veel te doen hiero.
niet slecht bedoelt...maar ik ga hier weg met vakantie.. en ook na de vakantie ga ik waarschijnlijk op kamers in eindhoven.
landschap is wel mooi maar voor de rest is er niet gek veel te doen hiero.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
@ stefan:
Ja toppie man... maar zit er nog aan te twijfelen om ze toch gewoon te kopen omdat ik vaker naar limburg of de ardennen wil gaan om te fietsen. Pm even je msn...
@ Mad driver:
Ik ga ieder jaar met een groepje naar Gulpendal, in die bergen zit een best leuke camping, oke is wel wat rustig... maar je kunt zo naar valkenburg... doen we iedere avond in valkenburg eten/stappen... best leuk hoor...
En voornamelijk ontspannen in de natuur daar samen met je vriendin is ook wel leuk, daarbij ga ik voornamelijk ook fietsen...
ik vind het wel leuk hoor..
Ja toppie man... maar zit er nog aan te twijfelen om ze toch gewoon te kopen omdat ik vaker naar limburg of de ardennen wil gaan om te fietsen. Pm even je msn...
@ Mad driver:
Ik ga ieder jaar met een groepje naar Gulpendal, in die bergen zit een best leuke camping, oke is wel wat rustig... maar je kunt zo naar valkenburg... doen we iedere avond in valkenburg eten/stappen... best leuk hoor...
En voornamelijk ontspannen in de natuur daar samen met je vriendin is ook wel leuk, daarbij ga ik voornamelijk ook fietsen...
Valkenburg is leuk hoor, mooi weer, lekker terrasje pakken..2.nullutje schreef:@ stefan:
Moet je me maar bellen, woon 5km ervanaf en lijkt me wel eens leuk een clublid tegen te komen!