de GSi van Army GSi ( update 08-06-07 )
nieuwe aanwinst :D
heb de rode Climax woofer eruit gegooid, vond hem niet echt super klinken.
wat heb ik ervoor terug geplaatst:
de gloednieuwe pioneer TS-W307D2.
klinkt nu egt super mooi. denk dat ik de oudere grijze Pioneer Subwoofer ook maar ga vervangen voor een nieuwe TS-W307D2.
zal binnenkort even fototje maken ervan
heb de rode Climax woofer eruit gegooid, vond hem niet echt super klinken.
wat heb ik ervoor terug geplaatst:
de gloednieuwe pioneer TS-W307D2.
klinkt nu egt super mooi. denk dat ik de oudere grijze Pioneer Subwoofer ook maar ga vervangen voor een nieuwe TS-W307D2.
zal binnenkort even fototje maken ervan
BOHICA!!!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
ik heb weer wat veranderd!!! jaja...iets waar ik al een tijdje mee in me hoofd zat, niet egt een Mega Verandering maar goed, staat toch iets beter vind ik zelf!
en nu me astra toch niet goed rijd vond ik het wel tijd daarvoor!
ZOEK HET VERSCHIL
oud
nieuw
hier nog wat meer foto's:
en wat vinden de liefhebbers ervan???
en nu me astra toch niet goed rijd vond ik het wel tijd daarvoor!
ZOEK HET VERSCHIL
oud
nieuw
hier nog wat meer foto's:
en wat vinden de liefhebbers ervan???
BOHICA!!!
Ik vind het altijd wel mooi als de L rood is...het blok wordt niet voor niets "redtop" genoemd natuurlijk hè!
Heb hem zelf ook oranje gemaakt, maar dat is meer omdat de auto toch gespoten werd...anders was hij waarschijnlijk nog steeds rood geweest...
Owja: en een SFI-vervanger is pimp! Heb afgelopen zondag de SFI-vervanger van Mart overgenomen aangezien hij toch met een LET'je rondknalt tegenwoordig. En wat een verschil in aanzuiggeluid man, pfuuuu!! Had al een Green Twister luchtfilter die helemaal dicht is met koude lucht aanvoerslang, maar nu hoor ik hem echt dik lucht aanzuigen! Zeker als ik bij 5000tpm in de buurt kom...dacht dat ik op ging stijgen man...
Heb hem zelf ook oranje gemaakt, maar dat is meer omdat de auto toch gespoten werd...anders was hij waarschijnlijk nog steeds rood geweest...
Owja: en een SFI-vervanger is pimp! Heb afgelopen zondag de SFI-vervanger van Mart overgenomen aangezien hij toch met een LET'je rondknalt tegenwoordig. En wat een verschil in aanzuiggeluid man, pfuuuu!! Had al een Green Twister luchtfilter die helemaal dicht is met koude lucht aanvoerslang, maar nu hoor ik hem echt dik lucht aanzuigen! Zeker als ik bij 5000tpm in de buurt kom...dacht dat ik op ging stijgen man...
ik heb het met J&R wondersteen gedaan (nee, dit is geen reclame)Army Gsi schreef:haha...heb heel me blok aan de bovenkant schoon gemaakt, maar krijg dat niet weg joh
het is volgens mij een licht schurend middel, maar ik gebruik het ook niet te vaak op de motor.
zit een speciale spons bij en hoe je het moet gebruiken, ik dacht eerst ook van maar toen ik het had gedaan was het van .
ik doe er nou ook 1 keer in de maand me velgen ermee (orgineel waaiers) en die worden ook net zo netjes schoon weer.
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Je vraagt naar anderen hun mening... Dus mogen ze die eerlijk geven denk ik.
Ik ben er eerlijk gezegd ook niet kapot van, vind het niet mooi. Ook niet mooier dan het was.
Ik ben er eerlijk gezegd ook niet kapot van, vind het niet mooi. Ook niet mooier dan het was.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
08-06-07, nieuwe grill
van de week bij Danny ( opel forum ) de 95 grill op gehaald.
vandaag erop gezet.
hier het resultaat:
vandaag erop gezet.
hier het resultaat:
BOHICA!!!