raar stationair lopen
raar stationair lopen
hier even waarom ik ( waarschijnlijk) een nieuwe stappenmotor nodig heb.
me Astra loopt heel onregelmatig stationair.
als ik gas geef, hoop klappen uit de uitlaat en zwarte rook en nog slechter lopen, maar als ik langzaam gas geef dan is er niks aan de hand.
alleen de ene keer doet ie wel dat hele vage stationair draaien ( zo'n 2000 toeren ) en 500 mtr verder rijdt ie weer normaal.
nou had ik dit ook 2 weken geleden en was ik gelukkig bij een opel dealer.
gelijk daar even uit laten lezen, maar kwam niks uit.
nu vertelde hij dat het aan me stappenmotor zou kunnen liggen omdat ie wel gewoon rijdt, alleen stationair gewoon bagger loopt.
misschien hebben de wijze heren hier op het forum een idee wat het zou kunnen zijn of een idee...
help me out
me Astra loopt heel onregelmatig stationair.
als ik gas geef, hoop klappen uit de uitlaat en zwarte rook en nog slechter lopen, maar als ik langzaam gas geef dan is er niks aan de hand.
alleen de ene keer doet ie wel dat hele vage stationair draaien ( zo'n 2000 toeren ) en 500 mtr verder rijdt ie weer normaal.
nou had ik dit ook 2 weken geleden en was ik gelukkig bij een opel dealer.
gelijk daar even uit laten lezen, maar kwam niks uit.
nu vertelde hij dat het aan me stappenmotor zou kunnen liggen omdat ie wel gewoon rijdt, alleen stationair gewoon bagger loopt.
misschien hebben de wijze heren hier op het forum een idee wat het zou kunnen zijn of een idee...
help me out
BOHICA!!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
net even wat dingen gekeken aan me motor, samen met een vriend van mij.
en toen kwam toevallig ze broer net thuis, en die is monteur, dus ik het hele probleem uitgelegd.
na de eerste zin zei hij al: is je stappenmotor.
motor laten draaien zodat ie het even cker kon weten, en toen zei ie weer dat het me stappenmotor was.
hij heeft 2 weken geleden het zelfde gehad bij de auto van ze moeder.
zelfde kenmerken enzo.
dus vanavond maar even stappenmotor vervangen, even kijken of dimitri thuis is zodat ik zijn stappenmotor kan ophalen die ie nog heeft liggen.
en toen kwam toevallig ze broer net thuis, en die is monteur, dus ik het hele probleem uitgelegd.
na de eerste zin zei hij al: is je stappenmotor.
motor laten draaien zodat ie het even cker kon weten, en toen zei ie weer dat het me stappenmotor was.
hij heeft 2 weken geleden het zelfde gehad bij de auto van ze moeder.
zelfde kenmerken enzo.
dus vanavond maar even stappenmotor vervangen, even kijken of dimitri thuis is zodat ik zijn stappenmotor kan ophalen die ie nog heeft liggen.
BOHICA!!!
- gsi driver
- forum-gebruiker
toeren
ik heb daar ook last van!!! hij blijft het doen, en die van mijn klapt altijd als ik terug schakel en mijn koppeling loslaat, klapt hij flink!!!! is dus niet de bedoeling hoor ik al hoe krijg ik dat goed? groeten henk hozewol!!!
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
probeer nu even een andere lmm,misschien is die van jou aan het verrot gaanArmy Gsi schreef:net even een stuk gereden.
veel stoplichten gepakt en een stuk snelweg.
hij rijdt gewoon weer goed, alleen hij draait nu stationair 1100 toeren. normaal was dat 900.
weet niet waar dat aan ligt
Astra Station GSi 16v
Re: toeren
Inderdaad... die van mij klapt sinds dat ik de katvervanger er op heb zitten (middendemper vervanger zit er ook op)gsi driver schreef:ik heb daar ook last van!!! hij blijft het doen, en die van mijn klapt altijd als ik terug schakel en mijn koppeling loslaat, klapt hij flink!!!! is dus niet de bedoeling hoor ik al hoe krijg ik dat goed? groeten henk hozewol!!!
Sindsdien elke keer bij terugschakelen echt wel flinke ploffen...
Hoort dit? of komt dit door de LFR?
C20XE '94