Na mijn vorige projectje om het onderstel grondig aan te passen en te verbeteren ( viewtopic.php?t=7022&start=0 ) is het tijd om verder te gaan.
Mijn keuken staat inmiddels vol met mooie spulletjes
(geen plek meer in de schuur:)), die snel gemonteerd moeten gaan worden.
Het wordt nu toch allemaal wel erg vol.
Vandaag even een ritje naar Der Heimat om het laatste op te halen.
Setje nieuwe Ankers
in dit pretpakket:
1 Set Gereviseerde Girling Remklauwen:
1 Set Mercedes SL AMG Remschijven. 300mm x 29mm.
1 set gecomprimeerde Remstof.
Dit alles komt te hangen aan een mooie opgeknapte, set voorpoten voorzien van instelbare Gele Koni's
,nieuwe wielllagers en toplagers. Ook aan de achterkant komen er instelbare Gele Koni's
Pimp my voorpoot:
Pimp my achterpoot:
Extra plaatje voor plug:
Naaf die heerlijk soepel draait op het nieuwe wiellager.
Voorzien van Sounddragon's "TE grote schijven voor mijn Opel Astra Compatibiliteits Systeem TM"
Schijfje derop:
Girling eraan:
A.s. Zaterdag alles erop gooien en dan is samen met de nieuwe draagarmen en aandrijfassen alles nieuwe in het vooronder. Ben benieuwd hoe deze set remt vergeleken met de c20LET remmen. Heb hoge verwachtingen.
Binnenkort montage foto's
C20LET deel 80.000
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
C20LET deel 80.000
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Cool...
Wel lachen om te zien dat ze in .de de Girlings iets rigoureuzer 'aanpassen' als dat wij doen, zij slijpen gewoon de beugel compleet af, da's ook een idee, en veeeeel minder werk
Wel lachen om te zien dat ze in .de de Girlings iets rigoureuzer 'aanpassen' als dat wij doen, zij slijpen gewoon de beugel compleet af, da's ook een idee, en veeeeel minder werk
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Ah Marty, das geht schön sehr gut!
Dat setje compleet gaat je vast goed bevallen.
Hou je je Apex veren nu?
Opzich gewoon eens proberen, bevalt het niet, weet je snel genoeg wat je dus wel nodig hebt.
Succes!
Dat setje compleet gaat je vast goed bevallen.
Hou je je Apex veren nu?
Opzich gewoon eens proberen, bevalt het niet, weet je snel genoeg wat je dus wel nodig hebt.
Succes!
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Ik kon nu niet voor een mooie prijs een leuke set veren krijgen, en wil de boel toch wel gaan monteren. Als het niet naar behoren ligt dan haal ik ngo een andere set veren.
Verder moet het wel goed komen denk ik.
Verder moet het wel goed komen denk ik.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.