bougie's vervangen
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
bougie's vervangen
Welk merk kan ik beste nemen om bougie's te vervangen?
bosch
ngk
bosch
ngk
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
en NOOIT champion!!!!
en denk er bij Bosch bougies om dat je ze op moment aandraait (25Nm) want we hebben al verscheidene gezien waarvan de neus afknapt intern en later loskomt en je cilinderkop en zuiger enzo bewerkt.
Dus neem maar origineel, dat zijn Delco's volgens mij.
Hebben we nooit troubles mee.
en denk er bij Bosch bougies om dat je ze op moment aandraait (25Nm) want we hebben al verscheidene gezien waarvan de neus afknapt intern en later loskomt en je cilinderkop en zuiger enzo bewerkt.
Dus neem maar origineel, dat zijn Delco's volgens mij.
Hebben we nooit troubles mee.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
nee ik was er gewoon benieuwt naar, onderhoud kost geld en onderhoud is belangrijk. heb al weer wat dingen vervangen
bezinefilter
rotor
verdeelkap
lambda
en staan nog wat dingen op de planning
bougie's
sensoren eigk allemaal zo beetje
nieuwe slangen
bezinefilter
rotor
verdeelkap
lambda
en staan nog wat dingen op de planning
bougie's
sensoren eigk allemaal zo beetje
nieuwe slangen
Die Kraft der Zwei Liter
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Dan ga je die er weer op klikken op een losse Boegie..... ook geklooi.qgenius schreef:Je zit nooit te vissen want om de bougie eruit te halen gebruik je gewoon je dop van de bougiekabel.Marty schreef:Boegie doppie halen. werkt wat beter dan een normale pijp/dop. Zit rubbertje in die hem mee naar boven haalt, anders zit je zo te vissen.
Als je gewon een fatsoenlijke (smalle schacht.. zie Laagje)boegiedop haalt draait je hem los en trek je hem meteen mee naar buiten.. kost ook toch wel 4 euro ofzo.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Was alleen maar een tip.Marty schreef:Dan ga je die er weer op klikken op een losse Boegie..... ook geklooi.qgenius schreef:Je zit nooit te vissen want om de bougie eruit te halen gebruik je gewoon je dop van de bougiekabel.Marty schreef:Boegie doppie halen. werkt wat beter dan een normale pijp/dop. Zit rubbertje in die hem mee naar boven haalt, anders zit je zo te vissen.
Als je gewon een fatsoenlijke (smalle schacht.. zie Laagje)boegiedop haalt draait je hem los en trek je hem meteen mee naar buiten.. kost ook toch wel 4 euro ofzo.
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
Net even langs de dealer geweest (10 over 5) en ze woude me nog wel even helpen, magazijn was eigenlijk al gesloten maar die man was zo enthousiast was dat er een gsi voor de deur stond dat hij me nog even hulp aanbood.
Dus ik vroeg hem naar 4 bougie's voor een 2L 8klepper.
Dus zegt hij zo dat is dus een x16..Ik zo nee een c20ne
nou hij kwam even later terug met de bougie's.
Dus ik afrekenen, en toen vroeg hij van: snel ding he, ik zeg ja rijd wel lekker. Dus ik wou gaan en toen vroeg hij of hij snel onder de kap mocht kijken hij was dus heel erg enthousiast
maar goed even plaatje bij het praatje
Dus ik vroeg hem naar 4 bougie's voor een 2L 8klepper.
Dus zegt hij zo dat is dus een x16..Ik zo nee een c20ne
nou hij kwam even later terug met de bougie's.
Dus ik afrekenen, en toen vroeg hij van: snel ding he, ik zeg ja rijd wel lekker. Dus ik wou gaan en toen vroeg hij of hij snel onder de kap mocht kijken hij was dus heel erg enthousiast
maar goed even plaatje bij het praatje
Die Kraft der Zwei Liter
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
- Station c20xe
- forum-gebruiker
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Vullings Oirschot.... waar werkt Bart ook alweer trouwens?
Per motorcode zijn er tig types bougies.
Tuurlijk heb je wel ander type bougies voor ander type motoren, meer het mom van de puntjes op i zetten.
Alleen met een standaard tuf brengt dat natuurlijk niets meer.
Per motorcode zijn er tig types bougies.
Tuurlijk heb je wel ander type bougies voor ander type motoren, meer het mom van de puntjes op i zetten.
Alleen met een standaard tuf brengt dat natuurlijk niets meer.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"